چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 12:45:12

7مارک کرم پودر خوب

بهترین پن استیک های موجود در بازار
بهترین پن استیک ها

بهترین کرم پودر و پن استیک ها

با توجه به مشکلات و مشغله های زیادی که در زندگی امروزه وجود دارد، طبیعتا خستگی و استرس به پوست آسیب میرساند. پوست صورت سریع تر از بقیه قسمت های بدن تحت تاثیر مشکلات روحی و استرس قرار می گیرد.  زیبایی پوست در زیبایی صورت اهمیت زیادی دارد، بنابراین بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی هستند که مشکلات پوستی خود را به کمک محصولات آرایشی مناسب بپوشانند. برای این کار معمولا از کرم پودر استفاده می کنند. کرم پودر به صورت جامد، مایع، کرم و پن استیک است و در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، به بررسی 7مارک کرم پودر خوب پرداخته می شود.

 

 

1. کرم پودر کریلون Kryolan

 

 این کرم پودر هیچ گونه روغن و چربی مضری ندارد و بدون کیکی کردن پوست، ظاهر آرایش را حرفه ای تر نشان می دهد. ماندگاری بالایی داشته و پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد. به همین دلیل استفاده از کرم پودر باعث می شود که پوست فرد در عکس ها زیباتر دیده شده و پوست مات و زیبا دیده شود.

 

2. کرم پودر لوتوس Lotus

 

 در صورتی که به دنبال داشتن یک کرم پودری هستید که بتوانید همیشه آن را با خود حمل کرده و نگران پر شدن منافذ پوستی تان نباشید، می توانید از این کرم پودر کمک بگیرید. پن استیک لوتوس در سه رنگ مختلف در بازار وجود داشته و به عنوان کانسیلر، کرم پودر و پنکک عمل می کند. به علاوه با داشتن SPF 15 به عنوان ضد آفتاب نیز عمل کرده و بدون چرب کردن و کیکی نشان دادن پوست، لکه های آن را می پوشاند. این کرم پودر گیاهی است و هم در تابستان و هم در زمستان می توان از آن استفاده کرد.

 

3. کرم پودر کالر اِسِنس Coloressence

 

 پن استیک کالر اسنس برای یکسان کردن توناژ پوست مناسب بوده و هرگونه تغییر رنگ و مشکل پوستی را به خوبی می پوشاند. به علاوه این کرم پودر حالت کرمی داشته و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

 

4. کرم پودر ضد آب الیویا اینسنت Olivia Instant

 

 پن استیک الیویا تنها کرم پودری است که نه تنها برای پوست خوب است، بلکه قیمت مناسبی نیز دارد. این کرم پودر گیاهی بوده و برای هر نوع پوستی مناسب است. به علاوه با داشتن 12 رنگ تنوع بالایی نسبت به بقیه کرم پودرها دارد. یکی از مهم ترین مزایای این کرم پودر نیز ماندگاری بالا و ضدآب بودن آن است.

 

5. کرم کریلون تی وی Kryoan TV

 

 این پن استیک برای پوشاندن متوسط تا بالای لکه ها بوده و همان طور که از اسم آن مشخص است، در عکس و فیلم پوست را زیباتر نشان می دهد. این کرم پودر برای پوست های ترکیبی و خشک مناسب بوده و ماندگاری بالایی روی این پوست ها دارد. همچنین می توان از آن به عنوان کانسیلر نیز استفاده کرد.

 

6. کرم پودر شیسیدو Shiseido

 پن استیک شیسیدو 11 رنگ متنوع دارد و پوست را کرمی و زیبا نشان می دهد. این کرم پودر به سادگی به کار رفته و پوست را خشک نمی کند. به علاوه با کمک آن می توان تمام لکه های پوستی را پوشانده و در عین مات کردن پوست درخشش زیبایی به آن داد. استفاده از این کرم پودر برای پوست های چرب مناسب نیست ولی ماندگاری بالایی روی پوست های خشک و ترکیبی دارد.

 

7. کرم پودر دو هسته ای اُریفِلِیم Oriflame Dual Core

 این پن استیک در 5 رنگ مختلف در بازار وجود داشته و برای کسانی که پوست چرب دارند، مناسب است. به علاوه با پوشش متوسط پوست و از بین بردن لکه ها جذابیت پوست را بالا برده و به خصوص برای کسانی مناسب است که جوش و لکه های زیادی روی صورت خود دارند. همچنین ماندگاری این محصول بسیار بالاست و رطوبت پوست با کمک آن حفط می شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: