چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 11:26:04

طالع بینی آرایشی ماه مرداد

 

در فصل تابستان هستیم، فصلی که در آن تا جایی که بتوانیم به مسافرت رفته و از تعطیلات لذت می بریم. از آن جایی که ما می خواهیم شما از ادامه تابستان خود لذت برده و در عین حال ظاهر زیبای خود را حفظ کنید مقاله زیر را برای شما تدارک دیده ایم.
فروردین



این ماه برای شما، ماهی  پرمشغله بوده و پر از تلاش و تکاپو خواهد بود. پس ضروری است که در انتخاب آرایش و ظاهر خود دقت کنید. سعی کنید آرایش خود را به یک آرایش ساده محدود کرده و در عین حال کمی رنگ روی لب ها را فراموش  نکنید تا وقتی که به هرجایی مراجعه می کنید، همه شما را جدی گرفته و متوجه شوند که با آن ها کار اداری دارید.
اردیبهشت



متولدین این ماه در مرداد باید روی کارهای عقب افتاده خود تمرکز کرده و  آن هایی که چند وقتی است پشت گوش می اندازند انجام دهند. بهتر است آن ها در ظاهر خود، با رنگ های خنثی آرایش کنند. اگر اردیبهشتی هستید و عادت به آرایش غلیظ دارید، در این ماه می توانید از یک سایه دودی چشم قهوه ای کمرنگ ساده استفاده کنید. به گونه ای که جنبه رسمی بودن خود را نیز از دست ندهید. 
خرداد



این ماه برای شما یک ماه پر از اتفاقات رنگارنگ و اجتماعی است، که در آن دوستان جدیدی پیدا کرده و روابط جدیدی ایجاد می کنید. از این زمان که برای بیرون رفتن، صحبت کردن و خوش گذرانی شماست لذت برده و آن را به گونه ای فراموش نشدنی بگذرانید. در آرایش خود نیز می توانید همه جوره رفتار کنید مثلا آرایش چشمانتان را غلیظ کرده و یا لب های خود را برجسته کنید. هرکاری را بکنید که در بالا بردن اعتماد به نفس و برقراری ارتباطات موثر اجتماعی به شما کمک کند.
تیر



در این ماه سعی کنید وضعیت سلامتی جسمی و روحی خود را در خانه، سر کار و در زندگی شخصی خود ارتقا داده و آن را جزو اولویت های زندگی خود قرار دهید. در واقع سعی کنید که روحیه خود را در همه جوانب زندگی ارتقا داده و مراقب زیبایی خود نیز باشید. برای افزایش روحیه خود به آرایش تان از رنگ های روشن و براق استفاده کنید. همچنین می توانید آرایش های جدیدی که در آن ها از اکلیل و محصولات آرایشی اکلیل دار استفاده شده است.
مرداد



مانند همه کسانی که متولد این ماه هستند، شما نیز در ماه تولد خود احساس قدرت کرده و درباره آینده خود بیشتر فکر می کنید. در این ماه اگر کمی خودخواه باشید و کارهایی که باعث خوشحالی شما می شود انجام دهید، هیچ اشکالی ندارد. به طور مثال می توانید خود را به یک ماساژ انرژی بخش مهمان کرده، یک روز به خود استراحت داده به گردش بروید و یا یک هدیه کوچک برای خود بخرید. این ماه برای شما می تواند سرشار از آرایش های باشد که در آن چشم ها و لب های خود را دوبرابر همیشه برجسته می کنید.
شهریور



در این ماه ممکن است استرسی که از سر کار و یا زندگی شخصی تان به شما وارد می شود، باعث شود تا شما کمی درونگرا شده و بیشتر مشغله فکری داشته باشید. شما می توانید در این ماه با تکیه کردن و اعتماد به دیگران کمی از استرس وارده به خود را بکاهید. به خصوص این که شما می توانید از دوست های خود کمک گرفته و هر چند وقت یک بار با آنها بیرون یا خرید بروید تا کمی روحیه تان تغییر کند. شما می توانید آرایش گرمی را در این ماه امتحان کرده و وقتی که بیرون می روید نگرانی های خود را فراموش کنید.
مهر



اگر متولد مهر هستید باید بگوییم که مرداد ماه برای شما یک فرصت عالی است تا در یک فعالیت خیریه که همیشه دوست داشتید امتحان کنید شرکت کنید. از امتحان کردن چیز های جدید نهراسید و سعی کنید دوستان جدیدی پیدا کنید. تنها کافیست که به همه ذات وفادار و روحیه سرزنده خود را نشان دهید تا همه مشتاق آشنایی با شما شوند. همچنین در آرایش خود از لوازم آرایشی براق و اکلیل دار استفاده کنید تا افراد را بیشتر به خود جذب کنید. برای این کار از سایه آبی و نقره ای نیز می توانید استفاده کنید.
آبان



درست است که شما جزو افرادی نیستید که خیلی درگیر یک مساله بشوند ولی این ماه کمی تغییر در زندگی روز مره شما ایجاد می شود. روحیه جدی شما در این ماه بیشتر دیده شده و بیشتر شاهد تاثیر خود بر دیگران خواهید بود. درست است که جسارت در کار و آرایش خوب است اما بهتر است در این ماه کمی از آرایش های سبک تر با رنگ رژ های ملایم تر استفاده کنید تا مردم بفهمند که شما جنبه ملایم دیگری نیز دارید.
آذر



تغییرات و فرصت های جدیدی برای شما در این ماه دیده می شود. پیشنهاد می شود که به جای تامل کردن در کار، قدر این فرصت ها را دانسته و از آن ها استقبال کنید. همچنین شما می توانید با ظاهر خود آینده روشن و موفق خود را به همگان نشان دهید، کافیست از رنگ های روشن در رژگونه، رژ و گونه های خود استفاده کنید تا همه متوجه هاله نورانی دورشما بشوند.
دی



متولدین ماه دی در این ماه باید به دنبال یک تغییر در زندگی خود باشند، پس سعی کنید که با ذهن باز و انعطاف پذیر به تغییرات به وجود آمده در اطرافتان نگاه کنید. همچنین سعی کنید که بین زندگی شخصی و کار خود تعادل برقرار کنید تا از فشارهایی که به شما وارد می شود، بکاهید. برای در آغوش گرفتن تغییرات نیز می توانید از آرایش های گرم استفاده کنید. فراموش نکنید که یک آرایش چشم دودی زیبا حلال همه مشکلات است.
بهمن



در این ماه به روابط شغلی و شخصی خود توجه بیشتری کنید زیرا در مرداد امسال شما روابط اجتماعی جدیدی برقرار کرده و  با افراد جدیدی آشنا می شوید. به همین دلیل از این فرصت استفاده کرده و با یک آرایش زیبا و متفاوت در این روابط جدید بدرخشید. از آرایش چشم اکلیلی استفاده کرده و از رژهای روشن تری استفاده کنید تا از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

اسفند



شما بیشتر ترجیح می دهید که سر و سامانی به کارهای خود داده و به آن ها نظم دهید. کارهایی که باید در این ماه انجام دهید، هر لحظه بیشتر شده و شما بیشتر از قبل درگیر کارها شده و حتی وقت کمتری برای کارها و حتی برنامه غذایی خود خواهید داشت. فراموش نکنید که داشتن نظم در زندگی خوب است ولی مراقب باشید که خیلی درگیر آن نشوید. سعی کنید که با اعمال تغییرات کوچکی در آرایش خود می توانید کمی از زندگی لذت ببرید. برای تنوع از رنگ های جدیدی در آرایش خود استفاده کرده و به طور مثال از رنگ های آبی یا مشکی رژ استفاده کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: