یکشنبه 19 آذر 1396 - 14:04:02

تبلیغات سالن زیبایی و جذب مشتری

 

بازاریابی آرایشگاه

جذب مشتری سالن زیبایی با تبلیغات مناسب

 

تبلیغات سالن زیبایی

 

هر سالن زیبایی با مشتری های خود تعریف شده و سالن زیبایی ای موفق شناخته می شود که مشتری های زیاد و وفاداری داشته باشد. اما در حالت عادی مشتری ها از وجود یک سالن زیبایی اطلاع نداشته و به همین دلیل سالن های زیبایی به روش های مختلفی تبلیغات انجام می دهند. در این مقاله نکاتی در زمینه تبلیغات مناسب سالن های زیبایی ارائه شده است. با کمک این نکات می توانید سالن زیبایی بزرگ یا کوچک خود را توسعه داده و مشتری های بیشتر و محبوبیت بیشتری به دست آورید.

 

همکاری با عکاسان حرفه ای


عکاسان زیادی همیشه به دنبال مشتری های بیشتر و مدل هایی برای تبلیغات هستند. به همین دلیل می توان با آن ها همکاری کرده و با ذکر نام سالن زیبایی و میکاپ آرتیست آن مدل تبلیغات خوبی برای سالن زیبایی کرد.

 

عکس گرفتن از مشتری ها


همیشه در سالن زیبایی خود از مشتری ها با اجازه آن ها عکس گرفته و با نشان دادن آن عکس ها و یا با به اشتراک گذاری آن عکس ها مهارت خودر ا در کار نشان داده و مشتری های بیشتری جذب کنید.

 

قرار دادن عکس ها در اینترنت


برای گذاشتن عکس مشتری ها در اینترنت با آن ها صحبت کرده و در صورت رضایت شان این کار را انجام دهید. اینترنت فضای وسیعی است و با کمک آن می توانید تبلیغات بهتری کرده و مشتری های بیشتری جذب کنید.

 

 مدل کار خود باشید


بسیاری از افراد قبل از هر چیز به ظاهر خود آرایشگر توجه می کنند و در صورتی که آرایشگر ظاهر مرتبی نداشته باشد نمی توانند به وی اطمینان کنند. به همین دلیل صبح ها قبل از هر چیز به ظاهر خود رسیده و موهای خود را مرتب کرده و کمی آرایش را فراموش نکنید.

 

 

 

 همراه داشتن  کارت سالن


همان طور که گفته شد، همیشه سعی کنید تا ظاهر مرتب و زیبایی داشته باشید و همیشه هم کارت خود را به همراه داشته باشید تا اگر کسی در مورد مو، آرایش و یا ناخن هایتان از شما پرسید کارت خود را ارئه داده و با این کار تبلیغ خود را بکنید.

 

حضور در اینترنت


یکی از تبلیغات موثر در فضای اینترنت حضور در وب سایت های تخصصی آرایشی و توضیح در مورد سالن زیبایی و ارائه نمونه کار است. به علاوه در این وبسایت ها  می توانید محصولات و تکنیک های مختلف را بررسی کرده و مشتری های خود را افزایش دهید.

 

به روز بودن


همیشه از رنگ موها، مدل مو، مدل آرایش و مد روز اطلاع داشته و با به روز بودن ماندگاری خود در صنعت زیبایی را تضمین کنید.

 

 بازاریابی با اس ام اس


از هر مشتری شماره گرفته و برای مناسبت های مختلف به آن ها اس ام اس بدهید. به علاوه می توانید از اس ام اس های دسته جمعی استفاده کرده و برای سالن  زیبایی خود تبلیغات انجام دهید.

 

بازاریابی فردی


یکی از بهترین روش های بازاریابی این است که مشتری از کار و اخلاق شما رضایت داشته و در مورد شما با دوستان و اطرافیان خود صحبت کند. به علاوه کوپن های تخفیف برای کسانی ارائه دهید که همراه خود مشتری های جدید می آورند.

 

تبلیغات در رسانه ها


برای تبلیغات بیشتر می توانید در روزنامه ها و مجلات روز تبلیغات کرده و با رائه کارهای جدید خود مشتری های جدیدی جذب کنید. به علاوه با اسپانسر شدن یک گروه و یا شرکت در برنامه های جمعی می توانید تبلیغات مناسبی برای سالن خود انجام دهید.

 

وقت گرفتن اینترنتی


وقت گرفتن آنلاین یکی از روش های جدیدی است که به خصوص در بین افراد جوان طرفداران زیادی داشته و ارائه این سرویس تبلیغ بزرگی برای سالن زیبایی  شما و به روز بودن آن خواهد بود.

 

 ارائه کارت های تخفیف


گاهی اوقات برای خدمات خود تخفیف هایی ارائه دهید ولی دقت کنید در انجام این کار افراط به خرج ندهید. زیرا ارائه تخفیف بیش از حد به گونه ای به نظر می رسد که کیفیت خدمات رسانی شما پایین است.

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با وب سایت رژلب از طریق شماره تلفن زیر اقدام نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: