سه شنبه 08 فروردین 1396 - 13:36:22

7 راه افزایش درآمد آرایشگاه

 

چگونه درآمد آرایشگاه خود را افزایش دهیم؟

راهکار افزایش درآمد آرایشگاهها

 

اهمیت افزایش درآمد آرایشگاه

گاهی اوقات مدیران سالن زیبایی شاهد کاهش تعداد مراجعین و در آمد خود هستند ولی با امید به این که همه چیز به روال سابق برمی گردد، هیچ کاری انجام نمی دهند. این استراتژی کاملا غلط بوده و به خصوص برای کسانی که با کسادی بازار مواجه هستند، یک اشتباه محض است. به علاوه برخی از سالن داران از کار سالن خود راضی بوده و بر این باورند که به اندازه کافی مشتری دارند، این در حالیست که همیشه جای پیشرفت وجود دارد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب هفت روش معرفی شده است که می تواند در کمترین زمان ممکن در آمد شما را افزایش داده و مشتری های زیادی را روانه سالن شما کند.

 

 

روش هایی برای جذب مشتری و افزایش درآمد آرایشگاه  

 جذب مشتری بیشتربرای آرایشگاه با این سه روش
معرفی به دوستان. یکی از روش های محبوب برای بالا بردن درآمد آرایشگاه و جذب مشتری بیشتر، معرفی سرویس شما به دیگر افراد است که برای این کار مشتری های راضی شما بهتر از هر کسی هستند. این مشتری ها می توانند خدمات شما را به دوستان خود معرفی کرده و در عوض تخفیف یا خدمات رایگانی جایزه بگیرند. برای مشتری های جدید نیز این روند ادامه داشته و آن ها نیز می توانند با معرفی مشتری های جدید از این تخفیف ها استفاده کنند.

 

هدف گیری همه نوع مشتری. بخشی از سالن زیبایی خود را برای خدمت رسانی به کودکان در نظر گرفته و با این کار خیال مادران پرمشغله را راحت کنید زیرا در سالن زیبایی شما محل مناسبی برای تفریح و در عین حال خدمات مورد نیاز کودکشان وجود دارد.

به دنبال موقعیت های بازاریابی باشید. برای بازاریابی می توانید در سایت های آرایشی بهداشتی فعالیت کرده و با خدماتی که بیشتر در چشم عموم دیده می شود، مشتری بیشتری برای خود جذب کنید.

 

درآمد آرایشگاه

راه افزایش درآمد در آرایشگاه


 

 نگه داشتن مشتری های قدیمی آرایشگاه و بالا بردن کیفیت خدمات
یکی از مهم ترین کارهایی که برای بالا بردن درآمد آرایشگاه  خود می توانید انجام دهید، راضی نگه داشتن مشتری های قدیمی تان است. به علاوه بهتر است از محصولات با کیفیت بهتری استفاده کنید و با این کار نه تنها رضایت مشتری را جلب کرده، بلکه احتمال اضافه شدن به مشتری های قبلی آرایشگاه خود را بیشتر کنید.
 به علاوه مشتری های قدیم شما بهترین کسانی هستند که می توانید یک محصول آرایشی بهداشتی را به آن ها بفروشید؛ زیرا آن ها به حرف های شما اعتماد دارند.
 


 خدمات و محصولات جدید و متنوع در آرایشگاه
اگر محصولات متنوع و خدمات جدیدی  در آرایشگاه ارائه کنید، می توانید به ازای هر مشتری پول خوبی به دست آورید. این خدمات می توانند استفاده از ماساژ در سالن زیبایی، مشاور تغذیه، مشاور پوست و یا توصیه هایی در مورد خرید محصولات جدید باشند.


 پرسش از خود مشتری
همیشه به نظر مشتری قبل و بعد از سرویس ارائه شده، اهمیت داده و بازخورد در مورد کار خود دریافت کنید. البته ممکن است بعضی از آرایشگران از این کار استقبال نکنند و یا برخی از مشتری ها چیزی را بگویند که می خواهید بشنوید. ولی فراموش نکنید که انتقادهایی سازنده است که می تواند فعالیت سالن زیبایی شما را بی عیب و نقص کند. برای این کار نیز کافی است از یک نظر سنجی غیر مستقیم استفاده کرده و با قرار دادن صندوق نظرات و پیشنهادات در آرایشگاه  خود، از احساس رضایت یا عدم رضایت مشتری های خود آگاه شوید.


 بالا بردن بهای خدمات
ممکن است بالا بردن هزینه خدمات آرایشگاه  کمی عجیب به نظر برسد ولی مشتری هایی که به دنبال سرویس خوبی هستند حاضرند هر مبلغی را برای یک سرویس لوکس بپردازند. به علاوه هزینه ها و بهای بالای خدمات  آرایشگاه است که شما را از سالن های آرایش معمولی جدا می کند.


 اتمسفر
این که چه نوع اتمسفری در آرایشگاه خود به وجود می آورید هم می تواند شما را از دیگر سالن های زیبایی مجزا کند. برای این کار می توانید از محصولات ارگانیک استفاده کرده و یا محیطی آرامش بخش و به دور از شلوغی برای مشتری های خود به وجود آورید.


 کارکنان آرایشگاه
فراموش نکنید که کارکنان سالن زیبایی شما، مانند ویترین مغازه تان هستند. زیرا آن ها هستند که با مشتری ها ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نظر آن ها را ارائه می دهند. بنابراین از کارکنانی که وقت شناس، خوش برخورد و خبره در کار خود هستند استفاده کنید تا شانس بازگشت مشتری هایتان را بالا ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 08 فروردین 1396 - 19:52:40
به نظرم راهنماییهای کارساز و سازنده ای باشه متشکرم عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: