جمعه 11 فروردین 1396 - 09:56:10

چیدن لوازم آرایش

مرتب سازی لوازم آرایش در سالن ها

چیدمان لوازم آرایش

 

وسایل آرایش مشابه

 

اهمیت چیدن لوازم آرایش

 

یکی از مسائلی که خانم های زیادی به سادگی از آن صرف نظر کرده و اهمیت آن را در نظر نمی گیرند، چیدن لوازم آرایش است. چیدن لوازم آرایش در منزل  و یا در یک سالن زیبایی بسیار اهمیت داشته و نشان می دهد که فرد چقدر حرفه ای است  و به کار خود اهمیت می دهد. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، چیدن لوازم آرایش توضیح داده شده است.

 

 کنار هم قرار دادن لوازم آرایش مشابه


یکی از نکات مهم در چیدن لوازم آرایش کنار هم قرار دادن وسایل با کاربرد مشابه است. بطوری که فرچه ها در کنار هم، سایه کنار هم و دیگر لوازم آرایش که موارد مصرفی مشابهی دارند در کنار یکدیگر قرار یگیرند.

 

 استفاده از وسایل تزئینی برای لوازم آرایش


وسایل تزئیناتی برای قرار دادن  لوازم آرایش مشابه مانند رژ لب ها، مداد ها و دیگر  لوازم آرایش می تواند از به هم ریختگی میز آرایش شما جلوگیری کرده و در عین حال سلیقه شما را نشان دهد.

 

 طراحی کشو برای لوازم آرایش


با کمی خلاقیت و یا با صرف کمی هزینه می توان کشوهای زیر میزهای آرایش را به چند قسمت تقسیم کرده و هر کدام از  لوازم آرایش را در یک قسمت قرار داد تا هم دسترسی به آن ها ساده تر باشد و هم این که از به هم ریختگی بیهوده جلوگیری شود.

 

 محفظه های دستی لوازم آرایش در آرایشگاه



سلیقه به خرج دادن در قرار دادن  لوازم آرایش به مشتری شما این حس را القا می کند که شما به حرفه خود اهمیت داده و به آن عشق می ورزید. بنابراین برای قرار دادن  لوازم آرایش خود می توانید از محفظه های ساده و خلاقانه استفاده کرده و همه آن ها را در دسترس خود قرار دهید.

 

چیدمان لوازم آرایش در آرایشگاه

دکوراسیون لوازم آرایش 

 

 در دسترس بودن لوازم آرایش


یکی از نکته های مهم در چیدن لوازم آرایش این است که همه لوازم آرایش  به راحتی در دسترس شما قرار داشته باشند. یکی از کارهای جالبی که برای این کار می توان انجام داد، زدن لوازم آرایش به دیوار است. البته این کار تنها برای برخی از لوازم آرایش توصیه می شود.

 

مرتب بودن لوازم آرایش


 پیدا کردن لوازم آرایش اگر بصورت مرتب چیده شده باشند برای افراد بسیار راحت و دردسترس است. 

 

قراردادن لوازم آرایش در محفظه های طبقه بندی شده 

برخی از 
لوازم آرایش کوچک که معمولا گم میشوند و یا جای آنها فراموش می شوند را می توان در محفظه های طبقه بندی شده دسته بندی کرد و در هنگام نیاز به سادگی آن ها را به کار برد.

 

ترکیب رنگی زیبا در لوازم آرایش


استفاده از رنگ های زیبا و ترکیب مناسب رنگ ها، به شما و مشتری هایتان کمک می کند تا علاوه برلذت بردن از چیدن لوازم آرایش خود، در موقع نیاز آن ها را به سادگی پیدا کنید.

 

 نورپردازی مناسب برای لوازم آرایش


یکی از نکات مهم برای چیدن 
لوازم آرایش و انجام میکاپ، نورپردازی مناسب است که با کمک آن محیط کاری شما زیباتر و منحصر به خودتان خواهد بود.

 

لوازم آرایش در محفظه های شیشه ای


یکی از کارهایی که برای دسترسی سریع تر به لوازم آرایش می توان انجام داد، این است که لوازم آرایش را در محفظه های شیشه ای که از بیرون معلوم باشد، قرار داده و آن ها را به زیبایی چید.

 

اجتناب از به هم ریختگی لوازم آرایش


یکی از مشکلات سالن های آرایش به هم ریخته بودن لوازم آرایش است. به هم ریخته بودن لوازم آرایش در آرایشگاه علاوه بر نداشتن جلوه زیبا، از اعتبار سالن زیبایی نیز می کاهد. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: