چهارشنبه 06 مرداد 1395 - 12:06:40

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش قرار دادن صحیح مژه مصنوعی روی چشم ها

آموزش قرار دادن مژه مصنوعی

مژه مصنوعی

مژه مصنوعی



امروزه اکستنشن مژه ها امری کاملا طبیعی بوده و در مناسبت های مختلف دیده می شود که خانم ها و حتی آقایان از اکستنشن مژه استفاده می کنند. علت این امر زیبایی بیشتر چشم ها با وجود مژه مصنوعی است و از آن جایی که هر کسی دوست دارد زیبا باشد، ترجیح می دهد که از اکستنشن مژه ها استفاده کنند که کاربرد ساده تری نسبت به استفاده از ریمل و شستن هر روزه آن دارد.در این مقاله از سایت رژلب آموزش گذاشتن  اکستنشن های موقتی روی مژه ها به صورت تصویری ارائه شده است.


 

وسایل لازم جهت گذاشتن مژه مصنوعی
مژه مصنوعی تکی
• چسب
• موچین

 

چند نکته مهم جهت گذاشتن مژه مصنوعی
• در انتخاب چسب دقت کرده و از چسب هایی استفاده کنید که زدن مژه مصنوعی را ساده تر کرده و هنگام کندن این مژه ها مشکل چندانی به وجود نیاورد.
• در  صورتی که از مژه های تکی استفاده می کنید، دقت کنید که اندازه آن ها متفاوت باشد تا حالت مژه های طبیعی را داشته باشد. به علاوه می توان مژه های کوتاه تر را روی مناطق خالی روی مژه ها قرار داده و از غیر طبیعی جلوه دادن چشم ها جلوگیری کرد.
• قبل از زدن مژه مصنوعی، مژه های اصلی را با فرمژه فر کنید.
• بهتر است قبل از زدن مژه مصنوعی خط چشم کشیده شود.
• در صورتی که موها و مژه ها تیره باشند بهتر است از مژه های تیره و در صورتی که فرد موها ی بلوند ومژه های بلوندی داشته باشد بهتر است از مژه های قهوه ای و یا بلوند استفاده شود.
• هنگام زدن مژه مصنوعی از مشتری خود بخواهید که تمرکز کرده و چشم های خود را حرکت ندهد. به علاوه خیس شدن چشم ها هم باعث کنده شدن مژه مصنوعی می شود.
• پس از زدن مژه مصنوعی و خشک شدن آن ها ریمل زده شود.

 

چسباندن مژه مصنوعی
1. قبل از هر چیز اندازه مژه مصنوعی را انتخاب کرده و دقت داشته باشید که خارجی ترین قسمت چشم باید مژه های بلندتری داشته باشد. سپس داخل یک حفره کمی چسب ریخته و  سر مژه مصنوعی را داخل آن فرو ببرید. برای این کار می توانید از موچین استفاده کنید.

کاشت مژه

2. با کمک موچین یک مژه را برداشته و تنها برای یک لحظه آن را داخل چسب فرو ببرید. دقت داشته باشید که چسب زیادی روی چشم دیده شده و باعث می شود که مژه زودتر کنده شود.

 

مژه

3. برای زدن مژه مصنوعی روی چشم ها دقت کرده و این کار را از خارجی ترین قسمت چشم ها شروع کنید. دقت داشته باشید که مژه مصنوعی باید روی خط مژه زده شده و نباید آن ها را روی پوست زد.

 

فرمژه

برای طبیعی تر دیده شدن مژه مصنوعی آن ها را بین مژه های اصلی و به صورت نامرتبی بزنید زیرا مژه های واقعی هم در یک خط صاف و به صورت منظم رشد نمی کنند. به علاوه دقت داشته باشید که هر چه مژه ها بیشتر روی خط مژه ها باشند، ظاهر طبیعی تری خواهند داشت.

مژه طبیعی

4. برای زدن مژه های بعدی هم مژه های کوتاه و بلندی انتخاب کرده و آن را روی قسمت خالی و یا کم پشت بین مژه ها بزنید. برای این که حجم مژه ها بیشتر دیده شوند می توانید از تعداد بیشتری مژه روی مژه های کم پشت استفاده کنید.

 

اکستنشن مژه


البته این موضوع بستگی به سلیقه فرد هم دارد و حتی می توان قسمت های خالی را با بلندترین مژه ها پر کرده و حالت داد.

5. زدن مژه مصنوعی را تا جایی ادامه دهید که تمام سطح چشم و یا تا قسمت وسطی آن پر شده باشد. گفته می شود که مژه مصنوعی را روی 3/1 داخلی چشم نزنید تا حالت طبیعی مژه ها به هم نریزد ولی این موضوع هم بستگی به سلیقه فرد دارد.

اکستنشن

6. البته در صورت تمایل می توانید قسمت داخلی مژه ها را با مژه های کوتاه تری پر کنید. این امر برای کسانی توصیه می شود که ذاتاً مژه های کوتاه و خیلی کم پشتی دارند.

 

پس از پایان کار

کاشت مژه 

 

مژه مصنوعی

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: