پنجشنبه 07 اردیبهشت 1396 - 13:50:29

جذب مشتری آرایشگاه

 

13 روش برای ارتباط بهتر با مشتری آرایشگاه

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟

 

جذب مشتری سالن زیبایی

 



روزانه افراد زیادی به آرایشگاه مراجعه کرده و یا بر روی صندلی شما می نشینند. این امر به مرور روابط گاهاً صمیمانه ای بین یک آرایشگر و مشتری به وجود می آورد و حتی دیده شده که آرایشگران  به دوستان صمیمی مشتری ها تبدیل می شوند. شاید این امر چندان به چشم نیاید ولی متخصصین زیبایی خواه ناخواه تغییرات بزرگ و کوچکی در زندگی مشتریان خود به وجود می آوردند. به علاوه با داشتن یک ارتباط قوی با مشتریان به تبلیغات بهتر و جذب مشتری  برای آرایشگاه کمک کرده و مشتریان بیشتری خواهید داشت.


بر این اساس در سرتاسر دنیا آرایشگران و متخصصین زیبایی سعی بر آن دارند که در ارتباط با مشتریان خود تلاش کرده و رابطه صمیمانه ای با مشتریان خود داشته باشند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و 13 روش برای برقراری ارتباط بهتر با مشتری ها معرفی شده است.

 

 

 

روش هایی برای ارتباط بهتر با مشتریان آرایشگاه


به سوالات مشتری های خود با صبر و حوصله پاسخ داده و به آن ها بیاموزید که چگونه می توانند  زیبایی خود را در منزل حفظ کنند.

از مشتری خود سوالاتی پرسیده و با در نظر گرفتن عادت ها و رفتارهای معمول وی به او مشاوره دهید.

به مشتری های خود پیشنهاد دهید که تغییراتی هرچند جزئی در ظاهر خود به وجود آورند. به طور مثال می توانید به آن ها بلیاژ و یا چتری کوتاه کردن موها که تغییرات جزئی ولی بسیار زیبایی هستند، توصیه کنید.

عکس های قبل و بعد از نمونه کارهای خود بگیرید و به آن ها نشان دهید.

با کسب اجازه از مشتری ویدئوهای آموزشی آرایشی  تهیه کرده و آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

از مد روز آگاه بوده و آن ها را در اختیار مشتری های خود قرار دهید. برای انجام این کار می توانید در کلاس های حضوریآرایشی شرکت کنید و یا از طریق شبکه های اجتماعی آرایشی اطلاعات و مهارت خود را بالا ببرید.

در صفحات اجتماعی مشتریان خود عضو شده و با آن ها در ارتباط باشید. حتی اگر فرصت پاسخ دادن به همه نظرات را ندارید حضور در زندگی مشتری شما ناخودآگاه باعث وفاداری آن ها به شما می شود.

گرفتن جشن و مراسم های مختلف و ارائه تخفیف هایی به منظور این مناسبت ها نه تنها تعداد مشتری های شما را بیشتر می کند، بلکه هنگامی که مشتری ها از محیط لذت ببرند، بیشتر به نزد شما باز می گردند.مثلا می توانید به مناسبت روز زن علاوه بر ارائه تخفیفات با شیرینی و یک یادگاری کوچک از مشتریانتان پذیرایی کنید.

به مشتریان خود اجازه دهید که از محیط سالن شما برای تجارت و هنر خود استفاده کنند. به طور مثال اگر یکی از مشتری های شما هنرمند است، هنر وی را در سالن زیبایی  خود به نمایش گذاشته و دیگر مشتریان را نیز به این کار ترغیب کنید.

مشتری های خود را به یکدیگر معرفی کرده  و باعث به وجود آمدن روابط جدید بین آن ها شوید. با این کار هم تجارت آن ها و هم تجارت خود را بهبود خواهید بخشید.

هر ماه مناسبت هایی برگزار کرده و به مناسبت های کوچک و بزرگ جشن بگیرید. در این رویدادها ها می توانید مشتری های ثابت خود را دعوت کنید و اوقات خوبی را با یکدیگر سپری کنید. البته دقت داشته باشید که هر ماه مراسم خاصی داشته و از تکرار بپرهیزید.مثلا یکبار می توانی با برپایی یک کلاس یک ساعته خودآرایی یا کارگاه آموزش مراقبت های پوستی،مشتریان خود را به سالنتان دعوت کنید.

سالن زیبایی خود را در صفحات اجتماعی ارتقا داده و سعی کنید از طریق صفحات اجتماعی با افراد جدید ارتباط برقرار کرده و با ارائه خدمات خود آن ها را ترغیب به استفاده از خدمات خود کنید.
       تبلیغات سالن زیبایی خود را در چه شبکه اجتماعی انجام دهیم؟

از هر کدام از متخصصین زیبایی سالن خود بخواهید آلبومی از کارهای خود تهیه کرده و آن را چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری در اختیار مشتریان قرار دهند تا هر فرد به طور دقیق تر بتواند آرایشگر خود را انتخاب کند.
چگونه در شبکه اجتماعی سالن زیبایی تبلیغ کنیم؟

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان وب سایت رژلب با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: