چهارشنبه 29 آذر 1396 - 10:34:57

شامپو ضد شوره و ضد خارش مو

 

شامپو ضد شوره برای انواع پوست ها

شامپو ضد شوره فولیکا

 

 

برنامه تخصصی جهت برطرف نمودن قطعی انواع شوره های سر:

شوره سر یا سبوره یکی از بیماری های مزمن پوست سر می باشد. عامل اصلی این بیماری نوعی قارچ بوده که تحت شرایط خاصی از جمله عدم تعادل هورمونی، استرس و اضطراب، نقص ایمنی، شستشوی ناکافی، تغذیه نامناسب، شرایط محیطی و یا بیماری تکثیر گردیده و متعاقب آن التهاب پوست سر و ریزش زیاد سلول های مرده آن را موجب می شود. شوره ها که در ابتدا در قسمت میانی پوست سر همراه با خارش و التهاب دیده می شوند و به مرور نواحی دیگر پوست سر را درگیر می کنند بر دو نوع خشک و چرب تقسیم می گردند. در نوع چرب ظاهری چسبنده و زرد رنگ داشته و در نوع خشک سفید رنگ بوده و معمولا با خارش، التهاب و تحریکات پوستی همراه می باشند.

 

 

  انواع شامپو ضد شوره و ضد خارش مو فولیکا 

برای اولین بار در ایران، روش درمانی مناسبی برای افرادی است که دچار شوره شدید و مقاوم بوده و تاکنون به درمان با شامپوهای ضد شوره معمولی پاسخ نداده اند.

 


شامپو ضد شوره فولیکا مخصوص پوست سر چرب

شامپو ضد شوره فولیکا مخصوص شوره و پوست سر چرب بر پایه کمپلکسی از موثرترین ترکیبات ضد شوره، ضد قارچ، ضد باکتری و ضد خارش: ایکتیول،پیروکتون اولامین، اسید سالیسیلیک، روغن تی تری و عصاره گزنه جهت رفع کامل شوره های شدید، مقاوم و چرب پوست سر و متعادل نمودن ترشحات غدد چربی پوست سر می باشد.

 

 


 

 

شامپو ضد شوره فولیکا مخصوص پوست سر خشک

شامپو ضد شوره فولیکا مخصوص شوره و پوست سر خشک بر پایه کمپلکس موثر ضد شوره، ضد قارچ، ضد باکتری و ضد التهاب: پیروکتون اولامین، کلیمبازول، زینک پیریتیون، همراه با عصاره گل لادن و روغن کالاندولا جهت درمان کامل شوره های مقاوم و خشک و رفع کامل خارش و التهاب پوست سر میباشد.

 

 

 

شامپو ضد شوره فولیکا جهت مصرف روزانه

شامپو ضد شوره جهت مصرف روزانه حاوی مواد موثر ضد التهاب، ضد خارش و ضد قارچ: پیروکتون اولامین و عصاره آویشن به همراه پرو ویتامین B5 ، مناسب جهت مصرف روزانه و مستمر می باشد و جهت رفع انواع شوره های خفیف تا متوسط، جلوگیری از بروز مجدد شوره و جلوگیری از خارش و التهاب پوست سر کاربرد دارد.

 

 


روش مصرف شامپو ضد شوره

ابتدا به مقدار کافی از شامپو ضد شوره چرب یا خشک فولیکا (بسته به نوع شوره سر) را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی پوست سر نگاه داشته و سپس به خوبی آبکشی نمایید. عمل شستشو را مجددا به روش قبلی تکرار فرمایید. از شامپو ضد شوره فولیکا 3 تا 4 بار در هفته به مدت 8 تا 10 هفته استفاده کنید. پس از طی دوره درمان جهت جلوگیری از بروز مجدد شوره سر یا درمان شوره های خفیف تا متوسط از شامپو ضد شوره روزانه فولیکا حداقل 4 بار در هفته به مدت نا محدود استفاده نمایید.

 

توجه

قبل از مصرف بطری شامپو را به خوبی تکان دهید.

مصرف این شامپوها برای کودکان زیر 12 سال توصیه نمی گردد.

 

تلفن فروش محصولات فولیکا


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: