شنبه 09 دی 1396 - 18:29:47

محصولات مناسب موهای خشک و آسیب دیده

 

شامپو و نرم کننده موهای آسیب دیده فولیکا

ماسک مو فولیکا

 

 

محصولات مناسب موهای خشک و آسیب دیده 

موهای خشک شده و آسیب دیده حالتی زبر و شکننده داشته و فاقد درخشندگی هستند. موخوره و عدم حالت پذیری از سایر علایم این گونه موها به شمار می روند.

 

 

 محصولات تخصصی مراقبت از موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

محتوی پروتئین ابریشم، کراتین، لسیتین، عصاره های شیرجودو سر و شی باتر همراه با بیوتین علاوه بر رفع خشکی و موخوره از بروز مجدد آن جلوگیری نموده و به موهای شما شادابی، نرمی و لطافت میبخشد.

 

شامپو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

استفاده از این شامپو به افراد دارای مو و پوست سر خشک جهت مصرف روزانه توصیه می شود. این فرآورده به همراه کمپلکس تقویت کننده و مرطوب کننده، ساقه  موهای شما را تقویت و ترمیم نموده و به دنبال آن به رفع موخوره، عدم حالت پذیری و وز موها کمک شایانی می نماید.

 

 


 

 

نرم کننده مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

سبب آبرسانی، رفع حالت زبری و شکنندگی موها گردیده و شادابی، نرمی، درخشندگی و استحکام چشمگیری را همراه با حالت پذیری مناسب به موهایتان می بخشد و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.

 

 

 


 

ماسک مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

مراقبت کامل پس از استحمام از موهای شما این محصول با عملکرد ترمیم ترمیم کنندگی و تقویت کنندگی ساقه مو و جلوگیری از موخوره و عدم حالت پذیری به همراه خاصیت رطوبت رسانی، سبب ایجاد شفافیت، شادابی و حس لطافت مو می گردد.

 

 

روش مصرف محصولات مناسب موهای خشک و آسیب دیده

از شامپو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا حداقل 3 بار در هفته و به مدت نامحدود استفاده فرمایید. در هر بار مصرف مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی موها نگاهداشته و سپس آبکشی نمایید. عمل شستشو را به روش قبلی تکرار نمایید.

سپس ساقه موها را به دقت و بطور کامل توسط نرم کننده مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا پوشانیده و پس از 2 دقیقه آبکشی نمایید.

پس از استحمام موهای نیمه مرطوب یا خشک را از ریشه تا انتهای ساقه بخوبی به کمک انگشتان با مقدار کافی از ماسک مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده فولیکا آغشته نموده و بدون نیاز به آبکشی موهای خود را به فرم دلخواه حالت دهید.

 

تلفن فروش محصولات فولیکا


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: