سه شنبه 05 دی 1396 - 16:04:38

محصولات مخصوص موهای رنگ شده

 

شامپو مناسب موهای رنگ شده

نرم کننده و ماسک مو فولیکا برای موهای رنگ شده

 

 

چگونه از موهای رنگ شده مراقبت کنیم تا دوام رنگ مو حفظ شود؟
برنامه تخصصی جهت افزایش چشمگیر دوام، جلوه و درخشش موهای رنگ شده، مش و هایلایت شده

استفاده از رنگ مو و یا انجام مش و هایلایت همواره آسیب های مختلفی را به ساقه مو وارد نموده و ساختار آن را کدر و بی جان می کند. برای این که بتوانید این آسیب ها را بازسازی کنید و باعث ثبات بیشتر رنگ موی خود شوید از فرآورده های تخصصی موهای رنگ شده و هایلایت شده فولیکا حاوی عصاره طبیعی انار، عصاره هبودارک، جاذب های اشعه ماورای بنفش، پرو ویتامین B5 و ویتامین B6 کمک بگیرید.

 

 

شامپو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا

علاوه بر افزایش براقیت و درخشندگی موها، تثبیت و تداوم رنگ آن به مدت طولانی، سبب محافظت و تقویت ساختار موهای شما می گردد.

 

 


 


نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده فولیکا

با ایجاد لایه محافظ بر روی ساقه مو ضمن محافظت، تقویت و تداوم رنگ موها به مدت طولانی، به همراه  خواص حالت دهندگی، درخشش و صاف نمودن گره های مو، ظاهری جذاب و شاداب را به موهای شما هدیه می بخشد.

 

 

 

 

ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا

مراقبت کامل پس از استحمام از موهای شما توسط ساختار بازسازی کننده این محصول با فاکتور حفاظتی SPF20 سبب تثبیت و درخشندگی رنگ مو و ممانعت از  رنگ پریدگی آن گردیده و با تقویت و ترمیم ساختمان مو، موجب جلوگیری از بروز موخوره و حفظ رطوبت و درخشندگی موها می گردد.

 

 


روش مصرف محصولات مخصوص موهای رنگ شده

از شامپو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا 3 تا 4 بار در هفته و به مدت نا محدود استفاده فرمایید. در هر بار مصرف مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 2 دقیقه بر روی موها نگاهداشته و سپس آبکشی نمایید. عمل شستشو را به روش قبلی تکرار نمایید.


سپس ساقه موها را به دقت و بطور کامل توسط نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده فولیکا پوشانیده و پس از 2 دقیقه آبکشی نمایید.

پس از استحمام، موهای نیمه مرطوب یا خشک را از ریشه تا انتهای ساقه بخوبی به کمک انگشتان با مقدار کافی از ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده فولیکا آغشته نموده و بدون نیاز به آبکشی موهای خود را به فرم دلخواه حالت دهید.

 

تلفن فروش محصولات فولیکا


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: