چهارشنبه 06 دی 1396 - 16:52:50

روش مراقبت از موهای شکننده و وزدار

 

محصولات مناسب موهای شکننده و وزدار

شامپو و نرم کننده فولیکا

 

 

  برنامه تخصصی جهت مراقبت از موهای شکننده و وزدار

افرادی که موهای وزدار و مجعد دارند به دنبال افزایش حالت پذیری و راحت تر شانه کردن موهای خود هستند. فرآورده های تخصصی موهای شکننده و وزدار فولیکا حاوی عصاره جینکوبایلوبا، پرو ویتامین B5 ، ویتامین E ، مواد نرم کننده، حالت دهنده و آنتی الکترواستاتیک با فرمولاسیون منحصر به فرد خود حالت پذیری و انعطاف پذیری را به موهای شما باز می گرداند.

 

 

شامپو مخصوص موهای شکننده و مجعد

جهت مراقبت روزانه از موهای شکننده و وزدار می باشد. رفع وز، ایجاد حالت پذیری مناسب، جلوگیری از پیچ خوردگی و عدم شانه پذیری توام با حفظ رطوبت موها از عملکردهای این شامپو می باشد.

 


 

 

نرم کننده مخصوص موهای شکننده و وزدار

با خاصیت نرم کنندگی، حالت دهندگی و آنتی الکترواستاتیکی طولانی مدت، باعث حفظ لطافت و رطوبت موهای شما گردیده و به افزایش حالت پذیری، درخشندگی و شانه پذیری موها کمک نموده و ا زپیچ خوردگی و ایجاد وز در طی روز ممانعت بعمل می آورد.

 

 

 

ماسک مو مخصوص موهای شکننده و مجعد

مراقبت کامل پس از استحمام از موهای زبر، خشن و شکننده توسط این محصول به همراه رفع حالت وز و زبری موها و کاهش حالت الکترواستاتیکی آن، سبب رفع پیچ خوردگی و عدم شانه پذیری موها میگردد.

 

 


روش مصرف محصولات موهای شکننده و وزدار

از شامپو مخصوص موهای شکننده و مجعد فولیکا در صورت تمایل چند بار در هفته میتوان استفاده نمود. در هر بار مصرف مقدار کافی از شامپو را بر روی مو و کف سر خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 2 دقیقه بر روی موها نگاهداشته و سپس آبکشی نمایید. عمل شستشو را به روش قبلی تکرار نمایید.

سپس ساقه موها را به دقت و بطور کامل توسط نرم کننده مخصوص موهای شکننده و وزدار فولیکا پوشانیده و پس از 2 دقیقه آبکشی نمایید.

پس از استحمام، موهای نیمه مرطوب یا خشک را از ریشه تا انتهای ساقه بخوبی به کمک انگشتان با مقدار کافی از ماسک مو مخصوص موهای شکننده و وزدار فولیکا آغشته نموده و بدون نیاز به آبکشی موهای خود را به فرم دلخواه حالت دهید.

 

تلفن فروش محصولات فولیکا

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: