چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 16:32:46

شامپو برای موهای حساس

شامپو روزانه فولیکا

شامپو مناسب پوست سر حساس

 

 

شستشوی مکرر با شامپو های معمولی یا غیر استاندارد باعث تخریب لایه خارجی مو گردیده و آنها را به تدریج خشک و شکننده می گرداند. فرآورده های تخصصی و ملایم فولیکا جهت مصرف روزانه کلیه افراد خانواده و کسانیکه موهایشان در معرض آسیب های مختلف از جمله عوامل محیطی، آلودگی و استرس قرار دارد، توصیه می گردد.

 

 

شامپو ملایم فولیکا جهت مصرف روزانه 

شامپو ملایم جهت مصرف روزانه فولیکا با بهره گیری از فرمولاسیون ملایم و pH متعادل و سازگار با پوست سر، سرشار از پرو ویتامین B5، روغن جوانه گندم و عصاره سبوس برنج بوده و علاوه بر به حداقل رساندن واکنش های آلرژیک، با محافظت از ساقه مو سبب حفظ رطوبت و افزایش مقاومت و استحکام طبیعی آن گردیده و آثار مخرب ناشی از اشعه ماورای بنفش و آلودگی های محیطی بر روی موی سر را خنثی میکند.

 

 

شامپو برای موهای حساس و خارش دار

عواملی نظیر آلودگی هوا، استرس، مصرف فرآورده های مراقبت از مو و پوست سر نامناسب و غیر استاندارد، استفاده طولانی مدت از شامپوهای ضد شوره و همچنین مصرف برخی داروها سبب میگردند تا پوست سر حالتی خشک، ملتهب، حساس و خارش دار پیدا کند.

 

 

 

 

شامپو خیلی ملایم فولیکا برای موهای حساس

شامپو خیلی ملایم فولیکا بر پایه کمپلکس التیام دهنده و ترمیم کننده: آلانتوئین، ژل آلوئه ورا، روغن کالاندولا، عصاره بابونه و عصاره گل شقایق وحشی با بهره گیری از فرمولاسیون بسیار ملایم و pH کنترل شده و همچنین بکارگیری مواد نرم کننده و حالت دهنده موثر در ساختار خود سبب رفع التهاب، قرمزی و خارش پوست سر گشته و رطوبت مورد نیاز پوست سر شما را تامین می نماید. این شامپو جهت استفاده در مبتلایان به بلفاریت، التهابات پلک چشم و همچنین جهت کاهش التهابات خارش پوست سر پس از پیوند مو نیز موثر می باشد.

 

 

روش مصرف شامپو برای موهای حساس

به مقدار کافی از شامپو ملایم یا خیلی ملایم فولیکا مناسب با پوست سر، بر روی موی خیس مالیده و کف حاصله را به مدت 2 دقیقه بر روی پوست سر نگاهداشته، موها و پوست سر را به آرامی ماساژ دهید سپس خوب آبکشی نمایید. عمل شستشو را مجدداً تکرار فرمایید. در صورت نیاز میتوان از شامپو ملایم فولیکا بصورت روزانه و از شامپو خیلی ملایم فولیکا چند نوبت در هفته استفاده نمود.جهت کمک به فرآیند التیام و ترمیم کف سر، توصیه می گردد از خشک نمودن موها پس از استحمام به کمک سشوار با هوای داغ پرهیز نمایید.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 04:57:14
من از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده فولیکا استفاده میکنم عالیههههه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: