سه شنبه 19 دی 1396 - 19:07:47

شامپو حجم دهنده برای موهای نازک و کم حجم

شامپو فولیکا مخصوص موهای کم حجم

شامپو حجم دهنده فولیکا

 

 

 

 شامپو و نرم کننده برای موهای نازک و کم حجم و بی حالت

موهای نازک و کم حجم معمولا بسیار ظریف هستند، به راحتی حالت نمی گیرند و در برابر عوامل محیطی آسیب پذیر می باشند و نیاز به مراقبت ویژه دارند. فرآورده های تخصصی حجم دهنده موی سر فولیکا بر پایه کمپلکس حجم دهنده و حالت دهنده پلی کوآترنیوم، عصاره بومادران، پروتئین ابریشم و پرو ویتامین B5 با ایجاد یک لایه محافظ بر روی کوتیکول مو سبب استحکام، حالت پذیری و حجیم نشان دادن تارهای مو شما می گردند.

 


شامپو حجم دهنده موی سر فولیکا

مخصوص موهای نازک و کم حجم، سبب می گردد علاوه بر اینکه موها حجم و ساختار طبیعی خود را حفظ نمایند، موهای نازک و کم حجم شما ظاهری ضخیم تر پیدا نموده و حالت پذیری آنها برای مدت طولانی تری حفظ شود.

 

 

نرم کننده مخصوص موهای نازک و کم حجم فولیکا

حاوی مواد موثر حجم دهنده، ضخیم کننده و حالت دهنده مو، با اتصال به ساقه مو از محل رویش تا انتهای آن و ایجاد فیلمی بر روی ساقه مو سبب می شود که موهای نازک و کم حجم شما ظاهری ضخیم تر و حجیم تر پیدا نموده و حالت پذیری موها نیز برای مدت طولانی تری حفظ گردد.

 


روش مصرف شامپو حجم دهنده برای موهای نازک و کم حجم

از شامپو حجم دهنده موی سر فولیکا می توانید چند نوبت در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید. در هر بار مصرف مقدار کافی از شامپو را بر روی موی خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت 2 دقیقه بر روی موها نگاهداشته و سپس آبکشی نمایید. عمل شستشو را به روش قبلی تکرار نمایید.

سپس ساقه موها را به دقت و بطور کامل توسط نرم کننده مخصوص موهای نازک و کم حجم فولیکا پوشانیده و پس از 2 دقیقه آبکشی فرمایید.

 

تلفن فروش محصولات فولیکا


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: