سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:13:56

امولوسیون سفید کننده آکواریچ اوتی

آبرسان و مرطوب کننده پوست 

روشن کننده و ضد چروک پوست

امولوسیون سفید کننده آکواریچ اوتی : آبرسان قوی ، مغذی و مرطوب کننده پوست ، روشن کننده و ضد چروک .

بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند از مصرف کرم ها ومرطوب کننده ها بیم دارند . اکثرا شکایت میکنند که همه محصولات ، نه تنها مشکل چربی و براقی پوستشان را حل نکرده ، بلکه باعث ایجاد جوش هم شده است .
گاهی شستشوی بیش از اندازه پوست صورت ، باعث خشکی بیش از حد بعضی مناطق پوست می شود و این نتیجه کم آب شدن پوست صورت است . اینجاست که استفاده از محصول مناسب پوست صورت ، حتی برای پوست های چرب ، ضروری است تا آب از دست رفته دوباره به پوست برگردد و پوست شاداب شود. اما انتخاب محصول مناسب پوست ، خصوصا برای پوست های چرب ، و اطلاع از نوع و ویژگی محصول امری ضروری است .

افراد با پوست های چرب ، باید محصولاتی را انتخاب کنند که بر پایه آب بوده و میزان چربی آنها بسیار کم باشند. امولسیون ها محصولاتی هستند که پایه اصلی آنها آب بوده و مواد مغذی و ضروری برای پوست صورت در آنها حل شده است . به همین جهت هیچ گونه چربی اضافی ندارند و خیلی سریع جذب پوست صورت می شوند.

امولوسیون سفید کننده آکواریچ اوتی از جمله محصولات مناسب پوست چرب و مختلط است . این محصول بدون احساس چربی ، آب بسیاری را به پوست صورت میرساند. همچنین چربی پوست را تعدیل میکند و از جوش زدن پوست صورت جلوگیری میکند .

این لوسیون که از آب های یخی و آب اعماق دریاها تهیه شده است، رطوبت و مواد مغذی را در اختیار سلول ها قرار داده و علاوه بر آن در این محصول از انواع متنوعی از گیاهان حاوی مواد سفید کننده پوست نظیر عصاری کیوی و توت (حاوی آربوتین و ویتامین C) استفاده شده که باعث روشنی و سفیدی پوست میشود. این امولوسیون علاوه بر آب رسانی و روشن کردن پوست ، باعث تقویت پوست نیز میگردد که به محض استفاده از این محصول ، احساس خنکی و تازگی به پوست القا میشود .
همچنین این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین C  و آربوتین کمک به شفاف شدن پوست و از بین بردن جای جوش هم میکند و خاصیت ضدچروک دارد.

فواید :

– آبرسان قوی ، مغذی و مرطوب کننده پوست
– مرطوب کننده پوست چرب ، روشن کننده و ضد چروک
– حاوی ویتامین C و آربوتین
– تهیه شده بر پایه مواد گیاهی و املاح معدنی
– قابل استفاده برای پوست های نرمال تا چرب

روش استفاده :

امولسیون آکواریچ اوتی را روزانه 1 الی 2 بار روی پوست تمیز بمالید . همچنین زیر آرایش میتوان استفاده کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: