یکشنبه 07 بهمن 1397 - 11:55:58

کرم مرطوب کننده هیدرودرم

کرم مرطوب کننده پوست خشک هیدرودرم

بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

بهترین نوع کرم مرطوب کننده پوست خشک 

فرقی نمی‌کند پوستتان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد؛ چون مرطوب‌کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن دربرابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند.
مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. برای اینکه نوع پوست‌ خود را بشناسید، کافی است پس از حمام‌کردن، روی پوست تمیز خود دست بکشید و متوجه میزان چربی روی آن شوید. برای پوست‌های خشک باید از مرطوب‌کننده‌های حاوی چربی استفاده کرد. در مورد پوست‌های چرب نیازی به استفاده از مرطوب‌کننده نیست؛ مگر در برخورد با آب‌ وهوای گرم یا سرد. در مورد پوست نرمال باید از مرطوب‌کننده‌ای استفاده کرد که میزان چربی کمتری داشته باشد.
پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم، بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

 

کرم مرطوب کننده هیدرودرم

کرم مرطوب کننده هیدرودرم، حاوی عوامل لایه بردار و مرطوب کننده است که در برابر آب و عوامل شیمیایی مقاوم می باشد و به درمان برخی اختلالات پوستی نظیر اگزما و همچنین خشکی و زبری بیش از اندازه پوست کمک شایانی می نماید. این محصول با محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی، شرایط نامطلوب هوایی و قرار گرفتن طولانی مدت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به بهبود خشکی و زبری پوست ناشی از اختلالات هورمونی نیز کمک می نماید. همچنین کرم مرطوب کننده هیدرودرم از خارش و التهابات پوستی ناشی از ایجاد خشکی شدید و ضخیم شدن لایه شاخی پوست در نواحی مختلف بدن همچون پشت دست ها، پاشنه پا، زانو، آرنج و کوتیکول اطراف ناخن جلوگیری می کند. همچنین یکی از مزایای این محصول جلوگیری از برگشت مو به زیر پوست پس از اصلاح پا می باشد.


مواد موثر موجود در کرم مرطوب کننده هیدرودرم

اوره، لاکتات سدیم، روغن شی باتر، عصاره آلوئه ورا
 


روش مصرف کرم مرطوب کننده هیدرودرم

ابتدا پوست خود را به کمک یک پاک کننده ملایم تمیز و خشک نمایید. در طی شبانه روز دوبار صبح ها و عصر ها مقداری از کرم مرطوب کننده هیدرودرم بر روی پوست مالیده و ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

 

تلفن فروش محصولات پوست هیدرودرم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 07 بهمن 1397 - 13:46:15
سلام میشه قیمت محصولتونم بگین؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: