شنبه 23 دی 1396 - 17:37:49

ماسک مو وال وار

ماسک مو جوانه گندم وال وار
روش صحیح استفاده از ماسک مو


مو بعد از شامپو شدن نیاز به نرم کننده دارد تا لطافت و نرمی خود را دوباره بدست بیاورد، ماسک مو وال وار  علاوه بر خواص ضد ریزش به بازسازی و تغذیه‌ی پیاز مو هم کمک می‌کند.این ماسک نرم کننده در حجم 1000 میلی لیتر  و مناسب انواع موها است و به دلیل داشتن پروتئین می‌تواند با قدرت، ساقه‌‌ی موی آسیب دیده را بازسازی کند. این ماسک  قبل از شانه کردن و یا سشوار کشیدن به راحتی گره‌های مو را باز می‌کند. نحوه‌ی استفاده از این محصول پس از شامپو کردن و در حمام است و باید ماسک مو بین 5 تا 10 دقیقه  بر روی مو باقی بماند و سپس موها آبکشی شود.

مواد تشکیل دهنده ماسک مو وال وار

ماسک تغذیه و نرم کننده مو وال وار، حاوی روغن بادام، آلوئه ورا و جوانه گندم می باشد

خواص ماسک مو وال وار

پروتئین و جوانه گندم موجود در ماسک مو والوار  مو ها را از ریشه تا نوک ساقه به طور کامل تغذیه می کند و زبری، خشکی و وزی مو را از بین می برد. این محصول حالت پذیری مو را افزایش می دهد و ظاهر مو را نرم و درخشان می کند.

روش صحیح استفاده از ماسک مو


برای داشتن موهای تمیز و فاقد چربی مراحل زیر را دنبال کنید

شامپو
در ابتدا موها را با آب ولرم یا سرد خیس کنید تا موها راحت تر شامپو شوند. 

پوست سر را با شامپو ماساژ دهید. این کار همزمان با اینکه موها را تمیز می کند، جریان خون در پوست سر را افزایش می دهد که باعث تقویت مو می شود.

موها با یک یا دو بار شامپو زدن تمیز می شوند. بیشتر از این شامپو موها را خشک  و آسیب پذیر می کند. اگر بار اول شامپو کف نکرد، دوباره شامپو بزنید  تا موها کاملا تمیز شوند.

موها را آبکشی کنید. دقت کنید که کف روی سر باقی نماند زیرا در غیر این صورت پوست سر شوره می زند و زود چرب می شود.

ماسک مو
بعد از شستشو با شامپو و گرفتن آب اضافه موها، ماسک را به ساقه مو بزنید و ماساژ دهید. اجازه دهید که ماسک مو برای 5 تا 10 دقیقه روی ساقه موها باقی بماند، سپس با آب ولرم بشورید و در آخر جهت بسته شدن کوتیکول مو، با آب سرد آبکشی کنید. استفاده از ماسک مو 1 تا 22 بار در هفته توصیه می شود. استفاده بیش از حد از ماسک مو باعث ریزش موها می شود.

روش استفاده ماسک برای موهای خشک و شکننده

برای افرادی که موهای بسیار خشک و زبر دارند می توانند بعد از شستشو مو  ساقه مو را به ماسک مو والوار  آغشته کنند و کلاه پلاستیکی روی موها قرار دهند و حدود 5 دقیقه روی کلاه را  باد گرم سشوار بگیرند و سپس 5 دقیقه مکث کنند و با آب ولرم آبکشی کنند.و در انتها مو را با آب سرد آبکشی کنند. روغن بادام و آواکادو موجود در ماسک مو وال وار نقش یک آبرسان کامل را برای موهای شما انجام می دهد و لطافت و تازگی از بین رفته را به موها بر می گرداند.
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: