چهارشنبه 27 دی 1396 - 14:50:15

اکسیدان رنگ مو

اکسیدان مو

اکسیدان برای رنگ مو

اکسیدان رنگ مو چیست؟ 

اکسیدان رنگ مو به عنوان فعال کننده برای رنگ مو عمل می کند و در واقع  اکسیدان یکی از مهمترین اجزاء رنگ مو است و نفش زیادی در ترکیبات رنگ مو و رنگ گرفتن موها دارد  اکسیدان بعنوان یک کاتالیزور عمل کرده که موجب ثبات رنگ مو به صورت دائمی میشود. اکسیدان های قوی موجب پاک شدن سولفورهای مو و کاهش قطر و سفت شدن مو میگردد. آمونیاک کوتیکول مو را جدا کرده و موجب نفوذ رنگ به داخل مو میشود.

انواع اکسیدان رنگ مو

1. اکسیدان 3% شماره 0.5 با حجم 10
2. اکسیدان 6% شماره 1 با حجم 20
3. اکسیدان 9% شماره 2 با حجم 30
4. اکسیدان 12% شماره 3

هرچه درصد اکسیدان  بیشتر باشد میزان روشن کنندگی آنها بیشتر می شود و هرچه درصد آنها پایین تر باشد، میزان روشن کنندگی آنها کمتر میشود.

تا جایی که ما از اکسیدانهای ضعیف به عنوان اکسیدانهای پوشاننده در ترکیب با رنگ مو استفاده می نماییم.

اکسیدان های رایج در بازار اکسیدان 3درصد یا شماره 0.5 با حجم 10 که برای ترکیب با رنگ های تیره مثل  رنگ مو مشکی یا رنگ مو  قهوه ای تیره استفاده می کنیم یا  برای ترکیب با رنگ روی موهای دکلره شده که میخواهیم دوام بیشتری داشته باشدو برای رنگساژ مش ها که میخواهیم دوام داشته باشد ویا باعث تغییر رنگ زمینه موی مشتری نشود، میتوانیم از اکسیدان 3درصد استفاده نماییم.

اکسیدان 6 درصد یا اکسیدان 1 با حجم 20 برای پوشاندن تارهای سفید مو زمانیکه مشتری نمی خواهد از رنگ های خیلی تیره استفاده نماید و میخواهد از رنگهای متوسط استفاده نماید مصرف میشود و همینطور برای دکلره کردن موهای ضعیف و موهایی که قبلا دکلره شده ولی در پایه های 6 یا 7 قبلا رنگ شده اند روی آنها می توان با اکسیدان 6درصد مش یا هایلایت نمود.

اکسیدان 9درصد یا اکسیدان 2 با حجم 30 برای روشن کردن مو با رنگ و یا دکلره می باشد و همینطور برای شامپو شیمیایی نیز مناسب است.
 

انواع اکسیدان مو وال وار


اکسیدان ضدقرمزی وال وار: که  دارای رنگ آبی ست و برای گرفتن رفله های نارنجی، قرمز و زرد استفاده میشود، هنگامی که  با پودر آبی ترکیب شود  برای از بین بردن رنگ نارنجی و زردی مو در دکلره نتیجه بهتری دهد.
اکسیدان گیاهی سبز رنگ : این اکسیدان از چند عصاره گیاهی که با هم ترکیب شده تهیه شده و برای موهایی که  به اکسیدان 9% نیاز دارد استفاده میشود. اگر موی مشتری دارای مقاومت پایین است از اکسیدان سبز استفاده می کنیم تا مقاومت مو را تا جایی که ممکن است حفظ شود.

وال وار یک برند ایرانی است که با مواد اولیه و استاندارد لابراتوار اسپانیا در کشور عزیزمان ایران تولید می شود و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان نیز هست.

شرکت وال وار علاوه بر اکسیدان مو معمولی دو مدل دیگر اکسیدان مو نیز به بازار عرضه کرده

اکسیدان گیاهی که در بسته بندی های سبز در بازار موجود است.
اکسیدان ضد قرمزی که در بسته بندی های آبی در بازار موجود است.

 

اکسیدان رنگ مو وال وار در دوسایز 750 میل و 150 میل برای مصرف سالن های زیبایی و مصرف خانگی عرضه شده است.
با اکسیدان  رنگ مو وال وار بعد از رنگ کردن موها سلامت و لطافت را احساس خواهید کرد.

 

تلفن رنگ مو وال وار

 

آموزش ترکیب رنگ مو از کاتالوگ وال وار

رنگ مو سال 2018  را با محصولات وال وار تجربه کنید

 رنگ مو وال وار

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: