سه شنبه 06 شهریور 1397 - 17:02:12

بهترین مارک رنگ مو چیست؟

خرید مارک خوب رنگ مو

انتخاب بهترین برند رنگ مو

 
 
حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید رنگ مو به داروخانه یا فروشگاه آرایشی و بهداشتی رفته اید اما هنگام خرید و انتخاب یک محصول خوب بین مارک های مختلف و برند های مختلف رنگ مو گیج شده اید. حتما از خود می پرسید بهترین مارک رنگ مو چیست؟ رنگ مو ایرانی بهتر است یا رنگ مو خارجی؟ کدام مارک رنگ مو با دوام تر است؟ کدام برند رنگ مو موهایم را درخشان و لطیف می کند؟ در این مقاله از سایت آرایشی رژ لب ویژگی های یک رنگ مو خوب را با هم بررسی می کنیم
 
 
یک رنگ موی خوب باید 6 ویژگی داشته باشد؛ ایجاد شفافیت و درخشندگی، قابلیت پوشانندگی کامل، خواص پایداری بیشتر، سازگاری با پوست، ایجاد رنگ طبیعی و نرمی در مو
 
 

رنگ مو با ماندگاری بالا

 
بهترین برند رنگ مو؛ رنگ مویی با ماندگاری بالاست.
انتخاب رنگ مویی که با چندین بار شستشو از بین نرود و ماندگاری بالایی هم داشته باشد، تا حد زیادی مشکل را حل می کند. یکی از دلایلی که باعث تجدید رنگ مو ها می شود، بروز ریشه‌های سفید و برگشتن سریع رنگ موهاست.اگر محصول رنگ مویی که انتخاب می کنید ماندگاری بالایی نداشته باشد شما مجبور خواهید شد در فواصل زمانی بسیار کوتاهی موهای خود را دوباره رنگ کنید که علاوه بر اینکه هزینه بر و زمان بر است می تواند بر سلامت موهای شما تاثیر گذار باشد. پس رنگ موی خوب ماندگاری بالایی دارد و از رنگ کردن مکرر مو جلوگیری خواهد کرد.
 
 

رنگ موی شفاف و درخشان

 
دومین ویژگی رنگ مو با کیفیت میزان شفافیت آن است.
هدف ما از رنگ کردن موها داشتن موهایی شفاف و زیبا و طبیعی است.از این نظر، شاید بهترین برند رنگ مو مارکی باشد که حاوی کراتینه هم باشد و به شادی و نشاط موها کمک کند. تشخیص این نکته در هنگام خرید رنگ مو بسیار راحت است زیرا روی جعبه این نوع محصولات رنگ مو نوشته کراتین کاملا مشخص است.
 
 

رنگ مو حاوی روغن زیتون

 
بهترین مارک رنگ مو؛ رنگی حاوی مواد مغذی و طبیعی.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از رنگ کردن موهایتان احساس می کنید موها خشک و کدر شده اند. از عوامل اصلی آسیب تارهای مو بعد از  رنگ کردن، عدم تغذیه و نرسیدن مواد مغذی به موهاست! پس رنگ مویی را انتخاب کنید که علاوه بر به دست آوردن رنگ دلخواه، موهای شما را به خوبی تغذیه کند.
وجود مواد مغذی  مثل ویتامین C، آلوئه ورا و جوانه گندم   تارهای مو را بصورت ریشه‌ای تغذیه می‌کند.
 
کمتر کسی است که از خواص ویژه روغن زیتون برای پوست و مو اطلاع نداشته‌باشد. این اکسیر فوق‌العاده حاوی اسیدهای چرب مفید مانند "اسید اولئیک" ، ویتامین  E گزینه‌ای ایده‌آل برای تغذیه تارهای مو است.
 
 
 
 

بهترین مارک رنگ مو چیست؟

 

نسبت ترکیب رنگ مو با اکسیدان

 
گزینه مهم دیگر که هنگام انتخاب مارک رنگ مو باید به آن دقت کرد میزان ترکیب رنگ مو به اکسیدان است.
روی جعبه بعضی از رنگ موها گزینه 1+1 نوشته شده که به این معنی است که معادل میزان رنگ مو استفاده شده باید اکسیدان بریزید اما روی بعضی دیگر از رنگ موها 1.5+1 نوشته شده یعنی شما یک و نیم برابر رنگ مو باید از اکسیدان استفاده کنید که این میزان ترکیب می تواند به خصوص برای رنگ و مش کاران حرفه ای و آرایشگران از لحاظ صرفه اقتصادی مهم باشد.
 
 

رنگ موی به صرفه

 
حجم رنگ مو هم نکته مهمی است که هنگام انتخاب و خرید محصولات رنگ مو باید به آن توجه کرد
مارک های مختلف رنگ مو در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند که روی تمام تیوپ های رنگ مو اندازه های 60میل یا 100 میل یا 120 میل به چشم می خورد. علاوه بر اینکه شما باید در هنگام خرید یک رنگ مو توجه کنید که چه مقدار هزینه را بابت چه حجم رنگ مو پرداخت می کنید و همچنین اگر موهای بلندی دارید مارک رنگ مویی را انتخاب کنید که 120 میل باشد تا   به هنگام رنگ کردن مو  نگرانی کمبود  مقدار رنگ را نداشته باشید.
 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: