سه شنبه 30 مرداد 1397 - 14:55:44

رنگ مو خوب چی بخرم؟


رنگ مو خوب چی بخرم ؟

بهترین مارک رنگ مو چیست؟


این سوالی است که خیلی از شما دوستان می پرسید و نمی دانید برای خرید رنگ مو به چه ویژگی هایی باید توجه کنید. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب با هم به بررسی فاکتورهای مهم انتخاب یک مارک خوب رنگ مو می پردازیم.


ویژگی های رنگ موی خوب

ایجاد شفافیت و درخشندگی در مو
قابلیت پوشانندگی کامل موها
ماندگاری بالا رنگ روی موها که از ضرورت تکرار رنگ کردن مو در فواصل کوتاه جلوگیری می کند
سازگاری با پوست
ایجاد رنگ طبیعی
نرمی و لطافت  مو

 

ویژگی های رنگ مو خوب را با هم شناختیم اما این ویژگی ها به صورتی هستند که تا تست نکنیم متوجه نمی شویم آیا واقعا این مارک رنگ مو دارای این ویژگی ها هست یا نه؟ از طرفی هم تنوع محصولات و برندهای رنگ مو آنقدر گسترده است که ما فرصت و امکان تست تمام این محصولات را نداریم. پس چگونه بتوانیم یک مارک خوب رنگ مو انتخاب کنیم؟
جعبه رنگ مو گویای خیلی از ویژگی های رنگ مو خوب است.
حتما روی جعبه رنگ مو را با دقت بخوانید
مواد تشکیل دهنده رنگ مو می تواند به صورت واضح به شما بگوید آیا این رنگ مو برای شما نرمی و لطافت مو را به ارمغان خواهد آورد مثلا وجود روغن ها و ویتامین های مغذی در ترکیب رنگ مو هاست که منجر به نرمی و درخشش موها می شود.
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به صورت ذاتی موهای زبر و خشکی دارید قطعا بعد از رنگ کردن موها شاهد زبری و خشکی بیشتر موها خواهید شد پس شما باید در انتخاب مارک رنگ مو حتما دقت کنید که رنگ مویی را انتخاب کنید که حاوی مواد کراتینه باشد تا علاوه بر اینکه رنگ مویی زیبا داشته باشید موهای شما احیا هم بشود.

کاتالوگ رنگ مو را با دقت ببینید.

برای داشتن رنگ مو طبیعی و دلخواه گستردگی طیف رنگی یک برند رنگ مو خیلی تاثیر گذار است تا شما بتوانید بهترین رنگ مویی را که با پوست و چهره شما متابقت دارد را انتخاب کنید.رنگ مو وال وار شامل 24 گروه رنگبندی و 108 عدد  رنگ مو مطابق با جدیدترین رنگ های مد جهان است و می تواند انتخاب رنگ مو را برای شما آسان کند.
همگی خوب می دانیم که پایه رنگ موی خانمهای ایرانی  با خانمهای اروپایی و غربی بسیار متفاوت است. مو خانم های ایرانی ضخیم تراست درحالیکه موی یک خانم اروپایی نازک تر و لطیف تر است. همینطور رنگدانه های طبیعی موجود در موی یک خانم ایرانی با یک خانم اروپایی کاملا متفاوت است  بیشترین تفاوت در رنگدانه مو یک خانم ایرانی و اروپایی در مقدار قرمزی است که در پایه ی رنگ موی طبیعی خانمهای ایرانی وجود دارد، اکثر خانم های ایرانی حتی اگر موهای روشنی هم داشته باشند بیس قرمزی را حتی با درصد بسیار کم در  مویشان دارند
بنابراین چون رنگ موهای خارجی بیشتر بر اساس بیس موهای خودشان ساخته می شود شاید گاهی ما را به آن نتیجه ی مطلوب نرساند. اما این بدان معنا نیست که تمام رنگ موهای خارجی این مشکل را دارند زیرا بعضی از شرکت های رنگ مو که فروش گسترده و جهانی دارند روی مبحث نژاد و جنس پوست و مو مناطق مختلف کار کرده اند تا بتوانند رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورند. با توجه به پیچیدگی ساختار شیمیایی مواد سازنده رنگ مو، در نظر گرفتن سلامت و کیفیت این محصولات بسیار مهم است.


چیزی که بر اساس تجربیات بدست آمده جدای از مهارت ترکیب رنگ مو برای رسیدن به رنگ مطلوب نوع و کیفیت رنگ مو بسیار  مهم است. رنگ مو وال وار از مواد اولیه اسپانیایی تشکیل شده اما در لابراتور کاراسا اسپانیا بر اساس پوست و مو بانوان نژاد ایرانی فرموله شده و در داخل کشور عزیزمان ایران بسته بندی و به فروش می رسد. با توجه به اینکه از 14 سال پیش هر ساله تیم تحقیق و توسعه لابراتوار رنگ مو محصولات وال وار به نتایج موثری در خصوص سازگاری رنگ مو با پوست و مو بانوان ایرانی رسیده اند.طبق این تحقیقات توانسته اند مطابق با استاندارد های جهانی تولید رنگ مو پیش بروند و امروز شاهد رضایت گسترده مصرف کنندگان رنگ مو وال وار هستیم.
همچنین بسته بندی 120 میل این رنگ مو ها و ترکیب یک به یک و نیم با اکسیدان و قدرت پوشش دهی بالا پیگمنت های رنگ مو وال وار باعث شده این رنگ مو به عنوان یک رنگ مو خوب در بسیاری از سالن های زیبایی نمونه ایران استفاده شود و امروزه شاهد استفاده بسیاری از آرایشگران حرفه ای از برند رنگ مو وال وار هستیم.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: