دوشنبه 03 مهر 1402 - 14:43:56

دوره آموزش رنگ مو

 

بهترین مرکز برگزارکننده دوره آموزش رنگ مو

معرفی یکی از بهترین برندهای رنگ مو

 

دوره آموزش رنگ مو


 

رنگ و مش یکی از کارهایی است که اکثر خانم ها ترجیح می دهند آن را به آرایشگران حرفه ای بسپارند. امروزه مدل های مختلفی از رنگ مو وارد بازار زیبایی شده اند که هر کدام نیاز به مهارت های زیادی برای انجام دادن دارند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین مراکز دوره آموزش رنگ مو بپردازیم.


نکات مهم در دوره آموزش رنگ مو


اولین نکته ای که بهتر است در دوره آموزش رنگ مو به آن توجه داشته باشید، استفاده از مواد رنگ و مش مرغوب است. مطمئن باشید که پرداخت هزینه بیشتر بابت مواد، حتما ارزش آن را خواهد داشت. مشتریان شما با مشاهده مواد باکیفیتی که استفاده می کنید و نتیجه کار مطلوب، قطعا به یکی از مشتریان پر و پا قرص شما تبدیل خواهند شد. به خاطر داشته باشید که رنگ موهای دارای روغن های طبیعی، بافت مو را سالم نگه داشته و درخشندگی بیشتری را برای آن به ارمغان خواهند آورد.
پیش از انجام رنگ و مش، باید ابتدا رنگ موی قبلی را بردارید که به این کار اصطلاحا دکلراسیون یا دکلره کردن موها می گویند. برای این کار کافیست پودر دکلره و اکسیدان را با هم ترکیب کرده و از موهای پایین سر شروع به موادگذاری کنید. بعد از این که کل موها را به مواد آغشته کردید، مدت زمانی را مکث کرده و سپس آبکشی را انجام می دهید. طی این فرآیند، رنگدانه های مو از ساختمان آن خارج شده و روشن شدن را در پی دارد.


انواع مش


مش مو انواع متفاوتی دارد که از جمله آن ها می توان به مش کلاهی، مش سوزنی، مش فویل و مش در هوای آزاد اشاره کرد. در ادامه به آموزش مرحله ای انواع مش مو خواهیم پرداخت. امروزه مش مو به شیوه هوای آزاد، بالیاژ و هایلایت بسیار پرطرفدار است که در ادامه به آموزش آن ها خواهیم پرداخت.

مش در هوای آزاد

رنگ مو بالیاژ یکی دیگر از ترندهای مش کردن مو است که بسیاری از خانم ها به خصوص هنرمندان و بازیگران را به خود جذب کرده است. در این تکنیک، قسمت های بالای مو که به ریشه نزدیک است، تیره مانده و هر چه به سمت پایین مو نزدیک می شویم، رنگ آن روشن تر می شود. در این روش، آرایشگر موهای شما را آزادانه رنگ می کند.
بالیاژ یک کلمه فرانسوی است که جاروب کردن نام دارد. در این روش، موها به صورت آزادنه رنگ آمیزی می شوند. بالیاژ برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است. این روش رنگ مو از ریشه آغاز شده و به مرور تنالیته رنگ به بیشترین درجه روشنی در انتها می رسد.
از آن جایی که در این روش لایه رویی مو بسیار حائز اهمیت است که رنگ روشنی داشته باشد، لایه های زیرین مو می تواند به همان رنگ طبیعی مو باقی بماند. بالیاژ برای افرادی که از موهای سفید خود رنج می برند نیز بسیار مناسب خواهد بود. از آن جایی که می توان با استفاده از این تکنیک، هایلایت های زیبا و طبیعی بسیاری را با رنگ های روشنی همچون شرابی و صورتی ایجاد کرد، بسیار مورد توجه دختران جوان قرار می گیرد. برای این کار کافیست چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و هایلایت مورد نظر را روی آن اجرا کنید. مابقی موها را به حالت طبیعی خود رها نمایید.
به دلیل آن که بالیاژ یک تکنیک کاملا دستی است و آرایشگر باید تغییرات لازم را روی آن پیاده سازی کند تا ترکیب زیبایی از رنگ ها به دست بیاید، انواع چندانی ندارد. تنها یک روش برای انجام این کار وجود دارد و آن پیچاندن دسته های رنگ شده مو داخل فویل و قرار دادن در معرض حرارت بالا است.

 

دوره آموزش رنگ مو 

 

آموزش بالیاژ مو

ابتدا قسمت های گوش تا گوش و پشت سر را به چهار ربع دایره تقسیم می کنیم. قلمو را در رنگ مورد نظر فرو برده و با حرکت از بالا به پایین، کنتراست و اختلاف رنگ ایجاد نمایید. با نوک قلم مو، رنگ را به سمت پایین کشیده و پخش کنید. می توانید با کمک انگشت های خود نیز رنگ را پخش کرده و به سمت پایین بکشید تا رگه هایی از آن به پایین رسوب کند. همین کار را با موهای دایره قسمت راست نیز انجام دهید. حال می توانید با استفاده از رنگ دوم، طیف رنگی را ایجاد کنید. برای ایجاد عمق در رنگ مو، با استفاده از انگشت ها رنگ ریشه را به شکل لکه ای به سمت پایین پخش کنید.

آموزش هایلایت مو

معمولا از دو روش کلاه و فویل برای انجام هایلایت استفاده می شود. در روش کلاه، معمولا کلاه مخصوص هایلایت که دارای منافذی در سطح خود است، روی سر قرار می گیرد و تکه هایی از مو به صورت نامنظم از منافذ کلاه بیرون آورده شده و با رنگ دلخواه مشتری رنگ می شود. هایلایت معمولا چند درجه روشن تر از رنگ موی سر انتخاب می شود تا رگه های روشن به خوبی خود نمایی کند. بعد از این که کلاه را از روی سر برداشتید، شاهد تکه های روشن مو در میان موهای تیره خواهید بود.
در روش دیگر هایلایت مو که به وسیله فویل انجام می شود، تکه های رنگ شده در داخل فویل قرار می گیرند. بعد از این که موها داخل فویل رنگ گرفتند، شاهد تکه های هایلایت در میان موهای سر خواهیم بود.
اگر برای دوره آموزش رنگ مو به دنبال یک مرکز حرفه ای هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه.... است. این مرکز با داشتن مدرسان حرفه ای، بهترین تجربه از آموزش رنگ و مش را در اختیارتان قرار می دهد.  علاوه بر برگزاری دوزه آموزش رنگ و مش رنگ موهای بسیار باکیفیت و حرفه ای را نیز روانه بازار می کند.


رنگ مو


رنگ مو.... یکی از رنگ موهای با کیفیت در بازار ایران است. مواد اولیه رنگ مو.... از کشور اسپانیا وارد می شود و تحت لیسانس شرکت کاراسا-اسپانیا در کشور عزیزمان ایران تولید می گردد. این رنگ مو اسپانیایی با دارا بودن موادی همچون کراتین، ویتامین C، روغن زیتون، آلوئه ورا و جوانه گندم یکی از بهترین رنگ موهای موجود در بازار ایران می باشد. جهت شرکت در دوره آموزش رنگ مو یا تهیه رنگ موهای باکیفیت همین برند می توانید با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: