سه شنبه 13 آبان 1393 - 23:12:24

لایه برداری پوست کف سر

 
اسکالپ کف سر به معنای لایه برداری از پوست کف سر به منظور جلوگیری از ریزش مو و اکسیژن رسانی به ریشه و ساقه مو میباشد که برای اولین بار در ایران به روش کاملا تخصصی انجام و اموزش داده میشود.
وقتی در زیر میکروسکپ پوست سر را مشاهده میکنیم متوجه قشر ضخیم چربی و پوسته اطراف ریشه مو وبین ریشه و پوست سر میشویم که این قشر مانع از رسیدن اکسیژن به ریشه داخلی مو میشود و باعث مرگ ریشه شده و ریزش حاصل میشود
ما باید بدانیم که همان اندازه که مراقبت از پوست صورت مهم است پوست سر نیز مراقبت نیاز دارد و چه بسا که بیشتر نیاز به مراقبت دارد به دلیل اینکه کمتز در معرض هوای ازاد است
انواع ماساژهای سر و گردن و نیز نحوه صحیح شستن و ماساژ صحیح سر هنگام شمامپو زدن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست.
تریتمنت و اکسیژن رسانی به ساقه های مو در مرحله بعدی مراقبت از مو ها است که از اهمیت بالایی برخوردار هست و کمک به جلوگیری از ریزش مو و براق بودن و سالم بودن موها میکند و با دستگاههای مخصوص استیم و با بخار اب و مواد  ویژه این کار انجام میشود.
مدت انجام اسکالپ سر و تریتمنت مو برای هر جلسه حدود 1ساعت و نیم است که به طور میانگین هر 1/5 ماه یا هر 2 ماه بهتر است که انجام شود.
اموزش این دوره 4 ساعت طول میکشد که در طول یک روز به طور خصوصی انجام میشود.
اموزش این دوره برای ارایشگران و کارشناسان پوست توصیه میشود.
 
 برای اطلاعات بیشتر و تماس مستقیم می توانید با شماره 0060104332412,09123271655 (لیلا شمسایی کارشناس مراقبت های پوست و مو) تماس بگیرید.
 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: