سه شنبه 05 دی 1396 - 16:26:38

تقویت ناخن با کراتین

تقویت کننده ناخن

کراتین ناخن

 تقویت ناخن

 

همه ما دوست داریم دستان زیبایی داشته باشیم. ناخن نقش بسیار زیادی در زیبایی دست ها دارد. داشتن ناخن های بلند و یک دست حتی بدون لاک زدن یا طراحی ناخن هم به دستان زیبایی خاصی می دهد. شاید شما هم بارها تصمیم گرفته اید که ناخن هایتان را بلند کنید و چند هفته ای هم به خوبی از آن ها مراقبت کرده اید اما باز هم در نهایت با شکستن یک یا چند ناخن تان نا امید شده اید.

شکستن ناخن 

نرم بودن ناخن و خم شدن ناخن 

ریش ریش شدن ناخن ها و نازکی ناخن 

رشد کند ناخن 

و در نهایت شکستن ناخن همه از مشکلاتی است که مانع می شوند ما ناخن هایی بلند و زیبا داشته باشیم.کاشت ناخن یک راه نیمه دائمی برای داشتن ناخن های بلند و یکدست است. اما شما با تقویت ناخن می توانید زیبایی ناخن هایتان را دائمی کنید.

 

 تقویت ناخن با کراتین ناخن 

کراتین ناخن با پروتیین رسانی به ناخن ها باعث رشد سریع و استحکام و تقویت ناخن ها می شود.کراتین ناخن کاملا قابل جذب بوده و هیچ لایه ای روی ناخن را نمی گیرد و هیچ مشکل شرعی برای وضو و غسل ندارد.

همچنین کراتین ناخن  درمان مناسبی برای افرادی که کاشت ناخن خود را ریموو کرده اند و در دوران بعد از برداشت کاشت ناخن، ناخن هایشان نازک و زرد شده است، می تواند باشد.

 

کراتین ناخن 

تقویت ناخن

 

 

نحوه استفاده از تقویت کننده ناخن 

ابتدا ناخن ها را شسته و خشک می کنیم.توجه داشته باشید ناخن ها باید عاری از هرگونه لاک و پوشش دهنده ای باشد.
با بافر روی ناخن ها را بکشید تا کمی خش ایجاد شود و سپس محلول کراتین ناخن را یک لایه به صورت لاک روی صدف ناخن زده و بعد از 3 الی 5 دقیقه کراتین کاملا جذب ناخن شده و حتی می توانید دستها را بشویید این روند را تا دو هفته ادامه می دهید و بعد از این مدت تا یک ماه می توانید هفته ای 3 الی 4 روز از محصول کراتین ناخن  استفاده کنید و پس از اتمام دوران کراتین درمانی ناخن ها هر هفته یا هر دو هفته می توانید یکبار از این محصول استفاده کنید که برای قسمت هایی از ناخن تازه رشد کرده اند نیز عمل  پروتیین رسانی  انجام شده باشد.

 

 

 

 

 



نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: