چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 15:36:48

کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم

بهترین مارک کرم دور چشم

بهترین کرم دورچشم طبیعی

 

 

چرا باید کرم ضدچروک دور چشم استفاده کرد؟

پوست اطراف چشم ها نسبت به سایر نقاط بدن ظریف تر، حساس تر و شکننده تر می باشد به همین جهت اولین علائم پیری پوست در اطراف چشم ها بروز می کند. پوست دور چشم دارای غدد سباسه نبوده و عموماً در معرض خشکی و سایر مشکلات شایع از قبیل چین و چروک، تیرگی و پف کردگی قرار دارد.

عوامل متعددی نظیر اشعه ماورای بنفش نور خورشید، افزایش سن، آلودگی هوا، کشیدن سیگار، کم خوابی و تغذیه نامناسب در بروز پیری زودرس پوست اطراف چشم ها و ایجاد چین و چروک، تیرگی و پف کردگی این ناحیه مؤثر می باشند.

در اثر کاهش ضخامت پوست و نمایان شدن عروق زیرین، تیرگی اطراف چشم ها به وجود می آید و به مرور زمان خطوط باریک در اطراف چشم ها پدیدار شده که با افزایش و عدم رسیدگی مناسب، عمق و اندازه آن ها افزایش می یابد. به همین جهت مراقبت از پوست اطراف چشم ها از سنین جوانی ضروری است.

 

معرفی کرم ضدچروک دور چشم هیدرودرم

لابراتوار پارس حیان به عنوان واحد پیشرو در امر تولید فراورده های تخصصی در زمینه بهداشت پوست و مو، کرم دور چشم هیدرودرم را تولید و عرضه نموده است.  این کرم بر پایه لیپوزوم AHA تهیه گردیده است.

لیپوزوم ها با نفوذ سریع و آسان به درون لایه های مختلف پوست قادرند پس از قرار گرفتن در فضای بین سلولی اقدام به آزاد سازی تدریجی مواد مؤثر داخل خود نمایند. اسیدهای میوه یا AHA سبب جدا سازی لایه مرده و فرسوده خارجی پوست شده و با افزایش قدرت نوسازی سلول های پوست موجب نمایان شدن لایه های جوان و تازه زیرین می گردند و از این طریق چروک های سطحی را کاهش داده و باعث صاف، نرم و لطیف شدن پوست دور چشم می گردند. رتینول پیش ساز ویتامین A می باشد. علاوه بر کاهش چین و چروک های سطحی با افزایش سنتز رشته های کلاژن و الاستین سبب استحکام و افزایش انعطاف پذیری پوست می گردد. اسکالن به خوبی جذب پوست شده و باعث افزایش رطوبت و انعطاف پذیری آن می گردد.  شی باتر سرشار از ویتامین های A و E بوده که علاوه بر افزایش الاستیسیته پوست مانع بروز آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش نور خورشید بر پوست می گردد.

کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم، حاوی ترکیبات ضد چروک موثر و قوی به منظور کاهش و محو خطوط حاشیه و اطراف چشم ها می باشدکه زیبایی و جوانی آن را مختل کرده است. کرم دور چشم هیدرودرم ساخته شده بر پایه آلفا هیدروکسی اسید حاوی کمپلکس ضد چروک و تقویت کننده رتینول، شی باتر، اسکالن، دکسپانتنول به همراه اوره، گلیسیرین، روغن بادام شیرین و ویتامین E می باشد که پوست اطراف چشم ها را تغذیه و بازسازی کرده و چروک، تیرگی و پف اطراف چشم ها را کاهش و با تقویت، تغذیه و آبرسانی پوست اطراف چشم ها را صاف و کشیده و جوان می کند


ویژگی کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم


آبرسان

 مغذی

 ضد چروک

 ضد پف و تیرگی اطراف چشم

 حاوی آلفا هیدروکسی اسید، کمپلکس ضد چروک و تقویت کننده رتینول، شی باتر، اسکالن، دکسپانتنول به همراه اوره، گلیسیرین، روغن بادام شیرین، ویتامین E

 افزایش قابلیت ارتجاعی پوست

 

 

ویژگی های کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم

کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم، برای افراد دارای خطوط و چروک های سبک اطراف چشم ها و بالای 25 سال مناسب است.

کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم فاقد اسانس و مواد آلرژی زا میباشد.

 کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم، با ساختار سبک و ترکیبات موثر، پوست اطراف چشم ها را آبرسانی و تغذیه کرده و با افزایش قابلیت ارتجاعی خطوط و چروک های اطراف چشم را محو و از تشکیل مجدد آن جلوگیری می کند

 

مشخصات کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم

بر پایه لیپوزم آلفائیدروکسی اسید
حاوی کمپلکس ضد چروک و تقویت کننده
جهت برطرف کردن چین و چروک
کاهش پف کردگی و سیاهی اطراف چشم
همراه با رتینول، اسکالن و شی باتر

 

موارد مصرف کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم

برطرف نمودن چین و چروک، کاهش پف کردگی و سیاهی اطراف چشم 

 

روش مصرف کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم

ابتدا پوست خود را به کمک یک پاک کننده ملایم تمیز و کاملاً خشک نمایید. سپس به مقدار کافی از کرم دور چشم هیدرودرم به اطراف چشم ها مالیده و ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

 

نکاتی که باید در ارتباط با کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم رعایت کنید

در طی روز از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. برای اطمینان بیشتر، 24 ساعت قبل از هر بار مصرف، کرم را بر روی پوست گردن تست نموده و در صورت عدم بروز حساسیت از آن استفاده نمایید.
در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید.
در جای خشک و خنک  و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

بهترین زمان برای مصرف کرم دور چشم


به دلیل حساسیت و فعالیت بیش از حد پلک، بهتر است که کرم دور چشم را هم در طول روز و هم شب مورد استفاده قرار دهید. حتی می توانید انواع محصولات دور چشم را به صورت لایه های مختلف نیز مصرف نمایید. برای این کار بهتر است از سبک ترین محصولات استفاده کنید. بدین معنی که ابتدا محصولات مایع، سپس ژلی، سرم، کرم و در نهایت روغن ها یا پمادها را در نواحی دور چشم به کار ببرید. بهتر است کرم دور چشم را قبل از کرم پودر یا ضد آفتاب ها مورد مصرف قرار دهید.
صبح ها که از خواب بیدار می شوید، ابتدا صورت خود را بشویید و با تونر یا پاک کننده ها تمیز کنید. سرم مخصوص یا کرم دور چشم را به پوست دور چشم خود بمالید. فرقی نمی کند این سرم برای رفع تیرگی و کدر بودن دور چشم باشد یا سفید کننده دور چشم. چنانچه محصول شما حاوی ویتامین سی باشد، قادر است پوست را در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند. سدیم اسکوربات یا ویتامین سی موجب ضخیم شدن پوست دور چشمشده و تیرگی آن را کاهش می دهد. جهت مشاهده نتیجه مصرف کرم دور چشم باید شش ماه در انتظار باشید.
شب ها یک ساعت قبل از خواب، پوست خود را به خوبی تمیز کنید و کرم دور چشم حاوی رتینول را به دور چشم بزنید تا موجب رطوبت بخشیدن به دور چشم شود. علت این که کرم دور چشم را باید یک ساعت قبل از خواب مورد استفاده قرار دهید این است که قبل از دراز کشیدن و به خواب رفتن، زمان کافی برای جذب شدن کرم به پوست وجود داشته باشد.

 

مزایای کرم دور چشم

کرم دور چشم به جز آن که نواحی فوق را روشن تر کرده و موجب کاهش یا پیشگیری از چین و چروک می شود، مواد مغذی بسیاری را نیز به این ناحیه می رساند. پوست نازک دور چشم نسبت به پوست ضخیم تر دارای قدرت جذب بیشتری است و در صورت استفاده از کرم های معمولی موجب بروز آسیب می گردد. کرم های دور چشم به صورت تخصصی جهت افزایش رطوبت این ناحیه و مزایای دیگر تولید شده اند و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نخواهند کرد. شاید به همین دلیل است که از قیمت بیشتری نسبت به سایر کرم ها برخوردارند.
زمانی که به دنبال کرم دور چشم خوب هستید، بهترین گزینه کرم های بدون بو و ضد حساسیت هستند. کرم هایی که دارای عطر زیادی می باشند برای اطراف چشم پیشنهاد نمی شوند. برخی از کرم های دور چشم حاوی کافئین هستند که به طور موقت موجب سفت شدن پوست اطراف چشم شده و تاثیر سریع تری در چهره ایجاد می کنند. کافئین موجب بهبود گردش خون شده و پف اطراف چشم را کاهش می دهد. علاوه بر این، اگر کرم دور چشم را قبل از استفاده درون یخچال قرار دهید و آن را به صورت سرد مورد استفاده قرار دهید، تاثیر به سزایی در کاهش پف اطراف چشم خواهد داشت.
کرم دور چشم فقط مخصوص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند. البته این نکته را مورد توجه قرار دهید که کرم دور چشم در سنین بالا معجزه نخواهد کرد؛ اما با تغذیه و محافظت موجب جلوگیری از چروک بیشتر و پیشگیری از آسیب می شود. بسیاری از افراد در اطراف چشم خود دارای چربی هایی هستند که گاها به صورت دانه و لکه های برجسته نمایان می شود. هیچ کرم دور چشمی قادر به از بین بردن این چربی های نیست و برای آن باید از روش های درمانی دیگری بهره ببرید.

 

 

تلفن فروش محصولات پوست هیدرودرم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 23:57:02
من واقعا از کرم های هیدرودرم همین طور محصولات ناخش راضیم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: