چهارشنبه 26 آبان 1395 - 13:34:02

پرپشت کننده مژه

همه چیز درباره پرپشت کننده مژه لاتیس

پرپشت کننده مژه

 تقویت مژه

مژه مصنوعی

داشتن مژه های پرپشت و بلند آرزوی هر خانمی بوده و همه خانم ها با روش های مختلفی چه به صورت طبیعی و چه با استفاده از ریمل و مژه مصنوعی درصدد بهتر نشان دادن مژه های خود هستند. خوشبختانه برای پرپشت کردن مژه ها محصولات آرایشی و دارویی زیادی وجود دارد که یکی از بهترین این مواد لاتیس است و با زدن آن روی خط مژه ها می توان به بهترین نتیجه ممکن دست یافت. اما سوالی که مطرح می شود این است که چه مواقعی باید از لاتیس استفاده کرده و یا این محصول معجزه آسا در چه شرایطی نباید به کار برده شود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این سوال ها پاسخ داده شده و این محصول بهتر معرفی می شود.

 

آیا  پرپشت کننده مژه لاتیس رنگ عنبیه را تیره می کند؟
یکی از سوالات رایج در مورد پرپشت کننده مژه لاتیس این است که آیا این محصول آرایشی بهداشتی رنگ عنبیه چشم را تیره می کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفته شود که تحقیقات انجام شده و نتایج آن ها چنین موردی را گزارش نداده و تیرگی عنبیه چشم تنها در افرادی اتفاق می افتد که قطره های درمانی را داخل چشم های خود می ریزند. این در حالی است که لاتیس به قسمت خارجی و بالای پلک ها زده می شود.

 

آیا مصرف پرپشت کننده مژه لاتیس پلک ها را تیره می کند؟

به طور کلی گزارش شده است که افرادی که از لاتیس استفاده کرده اند با مشکل تیرگی پلک چشم مواجه شده اند. اما به نظر بسیاری از متخصصین زیبایی، این امر مشکل حادی نبوده و تیرگی پلک چشم ها خود باعث عمق بخشیدن به آن ها شده و چشم ها را زیباتر نشان می دهد. علاوه بر این که این تیرگی بسیار کم است و پس از قطع مصرف این ماده خود به خود از بین می رود.

 

آیا کسانی که از لنز استفاده می کنند می توانند برای پرپشت کردن مژه های خود لاتیس به کار ببرند؟
جواب این سوال مثبت است و کسانی که از لنز های پزشکی و یا زیبایی استفاده می کنند هم می توانند برای پرپشت کردن مژه های خود از لاتیس کمک گیرند. البته این افراد باید در مصرف این ماده دقت کرده و حداقل 15 دقیقه صبر کرده و سپس لنزها را داخل چشم هایشان قرار دهند.

مژه

آیا خانم های باردار می توانند از لاتیس استفاده کنند؟
پاسخ به این سوال منفی است و خانم های باردار به هیچ وجه نباید در زمان بارداری از پرپشت کننده لاتیس استفاده کنند. زیرا این ماده حاوی موادی است که منجر به سقط ناخواسته جنین می شود. البته تحقیقات گسترده ای در مورد لاتیس و خانم های باردار انجام نشده است و نخواهد شد اما ریسک این کار در مقابل با فواید آن قابل مقایسه نیست.

 

آیا از پرپشت کننده مژه لاتیس می توان برای ضخیم کردن موهای سر هم استفاده کرد؟

به طور کلی لاتیس باعث تقویت ریشه های مو و رشد بهتر آن ها می شود اما استفاده از این ماده در محدوده ای خارج از چشم ها و ابروها ممکن است همان نتیجه را نداشته باشد.


چند نکته مهم در مصرف پرپشت کننده مژه لاتیس

 برای استفاده از این ماده یک قطره از آن را  با استفاده از یک فرچه یک بار مصرف روی مژه ها و ابروها بزنید. دقت داشته باشید که استفاده مستقیم لاتیس روی مژه ها و ابروها ممکن نبوده و کمی از این ماده در حین مصرف به هدر میرود.
 در صورتی که فردی از مژه مصنوعی استفاده کند هم می تواند از پرپشت کننده لاتیس کمک گیرد.
 لاتیس هم مژه ها را بلندتر و هم تیره تر می کند. اگر هم فردی مژه های بلوندی داشته باشد، با مصرف این ماده مژه های وی کمی تیره تر خواهند شد.

 

 

 آموزش اکستنشن و کاشت مژه 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: