یکشنبه 19 خرداد 1398 - 17:38:43

11 مدل کاشت ناخن

انواع مدل کاشت ناخن جدید

کاشت ناخن شیک

 

11 مدل کاشت ناخن

 

این روزها کمتر شخصی را می توان یافت که آشنایی با کاشت ناخن نداشته باشد. همان طور که می دانید، ناخن تاثیر بسیاری در زیبایی ظاهری خانم ها دارد؛ به همین دلیل، اکثر خانم هایی که قادر به بلند کردن یا دیزاین ناخن های خود نیستند، اقدام به کاشت می کنند. در ادامه مطلب 11 مدل کاشت ناخن با وب سایت رژلب همراه باشید تا به بررسی مدل های مختلف این شاخه از زیبایی بپردازیم.


کاشت ناخن پودری


کاشت ناخن پودری روشی ایمن است که جایگزین مناسبی برای ناخن های آکریلیک به حساب می آید. در این روش بوی نامطبوعی وجود نداشته و زمان کمتری صرف کاشت ناخن می شود. کاشت ناخن پودری نسبت به انواع دیگر کاشت ناخن، جدید تر بوده و با مزایای مختلفی که دارد، جایگزین کاشت های آکریلیک و ژله ای خواهد شد. در کاشت ناخن پودری هیچ نیازی به نور UV نیست که این خود یکی از مزایای استفاده از کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از این روش نیازی به نگرانی در مورد اشعه های مضر UV وجود ندارد. به خصوص این که تحقیقات نشان می دهند که قرار گرفتن در نور UV باعث ایجاد انواع سرطان می شود.


کاشت ناخن آکریلیکی


این نوع کاشت ناخن سال هاست محبوبیت داشته و با استفاده از یک مایع مونومر و پودر پلیمر کاشت ناخن صورت می گیرد. ناخن های آکریلیکی تنها با قرارگیری در هوای محیط سفت شده و مانند ناخن طبیعی دیده می شوند.

 

کاشت ناخن آکریلیکی


کاشت ناخن ژله ای


ناخن های ژله ای به اندازه ناخن های اکریلیکی محکم و مقاوم هستند، با این تفاوت که این نوع کاشت ناخن بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. ناخن های ژله ای مانند زدن لاک روی ناخن ها صورت گرفته و برای زدن آن باید بیس کُت، تاپ کُت و لاک زد. هم کاشت ناخن آکریلیکی و هم کاشت ناخن ژله ای طی یک پروسه شیمیایی صورت می گیرند ولی تفاوت هایی با یکدیگر دارند.


کاشت ناخن کوتاه


امروزه مدل کاشت ناخن کوتاه از طرفداران بسیاری برخوردار است. اگر اندازه ناخن های مراجعه کننده کوتاه باشد، به راحتی می توان عملیات کاشت و ژلیش را روی ناخن طبیعی فرد انجام داد. این ناخن ها معمولا از ظاهر آراسته تری برخوردار بوده و زیبایی بسیاری را برای دست ها به دنبال خواهد داشت.

 

مدل کاشت ناخن کوتاه


کاشت ناخن هلویی


یکی از این روش‌ها کاشت ناخن هلویی است که یکی از پر طرفدارترین روش‌ها برای کاشت ناخن در صنعت آرایش شناخته شده است. کاشت ناخن هلویی بالقوه دارای رنگ است که کار افراد را آسان‌تر نموده نیاز به زدن لاک ندارد. در این روش کاشت، کسانی که صدف ناخن‌شان کوتاه است صدف ناخن را با پودر هلویی می‌پوشانند. در این روش نتیجه نهایی کاشت ناخن بسیار طبیعی‌تر خواهد بود. البته به کار و حرفه‌ای بودن ناخن کار هم بستگس دارد.


کاشت ناخن نمازی


کاشت ناخن نمازی به صورت موقت است؛ بدین معنی که هر زمان دوست داشتید می توانید ناخن ها را بردارید. در بعضی مواقع تمایل داریم که کاشت ناخن یک یا چند روزه داشته باشیم یا بعضی از مشتریان تمایل دارند موادی روی ناخن وجود نداشته باشد تا راحت تر بتوانند نماز بخوانند. در این هنگام می توانیم از کاشت ناخن نمازی استفاده کنیم. مدت زمان نگهداری کاشت نمازی بستگی به نگهداری آن دارد و معمولا تا 10 روز ماندگاری دارد. همچنین، نسبت به سایر روش های کاشت هزینه کمتری دارد؛ چرا که هم دوام کمتری دارد و هم انجام آن مدت زمان زیادی به طوب نمی انجامد. احتمال قارچ گرفتن در روش کاشت ناخن نمازی نیز بسیار پایین است؛ چون دوام کوتاهی دارد.
سعی کنید این نوع کاشت را تنها با رضایت خود شخص انجام دهید؛ به دلیل این که کاشت ناخن نمازی خطرناک بوده و اگر به خوبی مراقبت نشود، امکان برگشتن ناخن بسیار زیاد است. در این صورت نه تنها خود تیپ، بلکه ناخن اصلی نیز صدمه دیده و شکسته می شود. در صورتی که تمایل داشتید ناخن را بردارید، ابتدا مقداری استون در یک ظرف کوچک ریخته و ناخن هایتان را در آن قرار دهید. پس از گذشت 6 یا 7 دقیقه، انگشتان خود را بیرون آورده و با دستمال تمیز کنید. دوباره ناخن ها را برای همین مدت در ظرف استون قرار دهید.

 

مدل کاشت ناخن نمازی


کاشت ناخن بیبی بومر


برای کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن استفاده کرده و به ادغام کردن آن می پردازیم. تا جایی که حالتی از تنالیته ایجاد شده و مرز دو رنگ قابل مشاهده نباشد. ابتدا سطح ناخن را آماده کرده و یک لایه ژل بیس جهت زیرسازی ناخن ها می زنیم. ناخن ها را در دستگاه UV قرار داده و سپس با استفاده از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها، با دقت موادگذاری کرده و به سمت ریشه پیش می رویم. توجه داشته باشید که عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید محوتر باشد و سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر، از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک مواد گذاری را ادامه می دهیم.
در این صورت، عمق رنگ هلویی در ریشه ناخن ها نسبت به نوک عمیق تر است. نکته ای که باید همواره در کاشت ناخن هایلایت یا بیبی بومر به آن توجه داشته باشیم این است که مرز بین دو رنگ به خوبی فید شود تا نقطه تلاقی آن ها قابل تشخیص نباشد. دوباره ناخن را در دستگاه UV قرار می دهیم. در انتها سوهان کاری را انجام داده و لایه ای از تاپ کت را روی ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه یو وی قرار می دهیم. برای کاشت ناخن بیبی بومر، بهتر است حالت ناخن ها به صورت نوک تیز یا بادامی باشند.


کاشت ناخن آکواریوم


یکی از عجیب ترین و در عین حال زیباترین انواع کاشت ناخن، کاشت آکواریوم است که معمولا روی یکی از ناخن های دست انجام می شود. در این روش، به وسیله حالت خاصی از چسباندن دو تیپ روی یکدیگر و ایجاد فاصله ای مناسب بین آن ها، فضای خالی ایجاد می شود. می توان با تزریق اندکی آب مقطر در آن و استفاده همزمان از اکلیل های رنگی، جلوه ای متحرک و زیبا همچون آکواریم ایجاد کرد. روش کاشت ناخن آکواریوم به مهارت بسیار بالایی نیاز داشته و معمولا به وسیله مقدار مناسبی از پودر آکریلیک اقدام به ساخت زیر سازی محکم و مناسب برای ناخن ها می کنیم.

 

مدل کاشت ناخن آکواریومی


کاشت ناخن قالبی


کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود. به این شکل که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن بر میداریم. دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه احتمال هواگیری و شکسته شدن در آن ها بسیار است. مزیت این روش آن است که سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند. وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. اما به دلیل معایبی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، امروزه این روش چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد.


کاشت ناخن عروس


همان طور که طراحی لباس عروس از اهمیت بالایی برخوردار است، جزئیات نیز به همان نسبت حائز اهمیت بوده و در زیبایی شما تاثیرگذار هستند. در روز عروسی، همه توجه ها به ویژگی های عروس خانم معطوف است و در این بین ناخن ها نیز یکی از همین مراکز توجه می باشد. برای طراحی ناخن عروس همواره به این نکته توجه داشته باشید که طراحی های شلوغ با رنگ های جیغ دیگر پرطرفدار نیستند. طراحی ناخن عروس باید ساده و شیک باشد.

 

کاشت ناخن عروس


کاشت ناخن فرنچ ساده


یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی ناخن از گذشته تاکنون، مدل فرنچ است. کاشت ناخن فرنچ به این صورت است که بستر ناخن تا خط لبخند به رنگ روشن یا بی رنگ بوده و خط لبخند به بعد با رنگ سفید طراحی می شود. فرقی نمی کند که ناخن هایتان کوتاه باشد یا بلند، گرد باشد یا نوک تیز؛ چرا که فرنچ ناخن روی انواع ناخن ها مناسب بوده و طرح زیبایی را خلق می کند. در برخی مواقع، افراد برای زیبایی بیشتر طراحی ناخن فرنچ، روی یکی از ناخن ها (معمولا ناخن حلقه) را با نگین یا سایر اکسسوری ها، دیزاین می کنند. حتی می توان یکی از ناخن ها را با رنگ دیگری البته از خانواده همان رنگ فرنچ، طراحی کرد.


کاشت ناخن با توجه به فرم ناخن ها


کاشت ناخن ایده بسیار خوبی برای داشتن ناخن های زیبا است؛ اما آیا به نظرتان هر مدل ناخنی به دست های شما می آید؟ زمانی که قصد انجام کاشت ناخن را دارید، ابتدا به فرم ناخن های خود دقت کنید تا پس از پایان کار، جذابیت دست هایتان بیش از پیش شوند. اگر تمایل دارید بدانید که چه مدل ناخنی با دست های شما سازگار است، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب فوق را از دست ندهید.

مدل کاشت ناخن متناسب با فرم ناخن بادامی

ناخن های بادامی شکل معمولا در قسمت بالای خود باریک تر می شوند. این مدل ناخن روی انگشت های بلند و کشیده جلوه بسیار خوبی را ایجاد می کند. اگر قصد طراحی ناخن های بادامی شکل خود را داشتید، پیشنهاد ما به شما استفاده از لاک هایی با رنگ خنثی و روشن با طرح های هنری است.

مدل کاشت ناخن متناسب با فرم ناخن گرد

اگر تمایل دارید که ناخن های خود را کوتاه نگه دارید، مدل گرد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. معمولا مدل ناخن گرد برای افرادی که انگشت های کوتاه و پهن دارند بسیار مناسب است؛ چرا که این مدل معمولا ناخن های شما را باریک تر و بلندتر نشان خواهد داد. از این رو، اگر انگشتان باریکی دارید، بهتر است که به سراغ این مدل نروید. مدل ناخن گرد نیاز به مراقبت زیادی ندارد و برای خانم های شاغل که فرصت چندانی ندارند، بهترین گزینه است. اگر به دنبال طراحی خاصی برای کاشت ناخن گرد هستید، باید به شما بگوییم که هر رنگ لاکی با این ناخن ها جور در می آید. شما می توانید به راحتی از انواع رنگ های خنثی، روشن یا حتی جیغ استفاده کنید. این موضوع کاملا به حال و هوا و شرایط اجتماعی تان بستگی دارد.

مدل کاشت ناخن متناسب با فرم ناخن مربعی

ناخن های مربعی نیز مانند ناخن های گرد برای انگشت های کوتاه مناسب تر است. برای این فرم ناخن می توانید دو ضلع جانبی ناخن ها را صاف کرده و سوهان بکشید. توجه داشته باشید که لبه آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد. پس از این که مربع کامل را به دست آوردید، با استفاده از سوهان، دو گوشه تیز آن را کمی انحنا دهید. ناخن مربعی معمولا از استقامت بالاتری برخوردار بوده و سخت تر می شکند. برای رنگ لاک ناخن نیز می توانید از انواع رنگ های روشن، جیغ و براق استفاده نمایید.

 

کاشت ناخن با توجه به فرم ناخن ها

 

مدل کاشت ناخن متناسب با فرم ناخن بیضی

مدل بیضی ناخن از آن مدل هایی است که با اکثر فرم انگشت ها همخوانی دارد. پس فرقی ندارد که انگشت های شما بلند و کشیده باشد یا کوتاه و پهن؛ شما می توانید به راحتی از این فرم ناخن استفاده کنید. فرم ناخن بیضی مانند مدل بادامی است؛ با این تفاوت که باید قسمت بالای آن پهن تر باشد. بهترین گزینه برای رنگ لاک این مدل ناخن، پاستلی و طرح های هنری می باشد.

مدل کاشت ناخن متناسب با فرم ناخن بیضی – مربع

مدل ناخن بیضی – مربع که به مدل بالرینی نیز مشهور است، برای افرادی که ناخن های بلند و باریک را ترجیح می دهند، مناسب است. برای این مدل ناخن، شما به راحتی می توانید با ادغام مدل شیک بیضی و مدل مربع، آن را به دست آورید. مدل ناخن بیضی – مربع برای اکثر خانم ها مناسب است. برای این کار، ابتدا ناخن های خود را به شکل مربع کامل در آورده و سپس اضلاع جانبی آن را صاف و موازی کنید. در مرحله بعد، زوایای تیز را به خوبی سوهان بکشید تا گرد و منحنی شوند. البته در این کار زیاده روی نکنید تا از زاویه مربعی خارج شده و به فرم گرد تبدیل شود. برای طراحی این مدل ناخن می توانید از انواع رنگ های ملایم و جیغ استفاده نمایید.

 


در مطلب 11 مدل کاشت ناخن به آموزش چند مدل کاشت ناخن زیبا و رایج پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد. چنانچه هر گونه سوالی در این باره دارید، برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

خانم هوشیار مدرس برتر در زمینه خدمات ناخن در اندرزگو، برای مراجعه و بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (6)

دوشنبه 11 شهریور 1398 - 12:27:39
عالی بود ولی بعضی توضیح ها بدون عکس بودن
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 13:36:51
قشنگ بود
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 02:03:18
سپاس
شنبه 28 مهر 1397 - 09:25:33
عالیه
پنجشنبه 07 تیر 1397 - 14:39:59
عاااااااااااالیه ممنوننننن♡♡♡
سه شنبه 08 خرداد 1397 - 21:51:43
????????????
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: