دوشنبه 30 بهمن 1396 - 17:34:21

صافی مو

موی صاف

صاف کردن مو

 
 

چگونه موهای ابریشمی ، درخشان و صاف داشته باشیم؟

برای سرکار مدرسه و البته بیرون رفتن با دوستان اغلب موهای ابریشمی و صاف مورد توجه مردم است . انواع موهای مختلف مثل موج دار و موی فر می تواند با چند نکته با کسری از هزینه ای که در آریشگاه های زنانه صرف می شود به موهای صاف حتی در خانه تبدیل بشود .تنها چیزی که احتیاج دارید ، چند ابزار و محصول برای عالی شدن مو هاتون هست و هم می توانید پولتون رو ذخیره کنید.
Tips-for-Straight-and-Shiny-Hair1
صافی مو

شامپو ها و نرم کننده ها

برای صافی مو موهایتان را بشویید .

مو ها را با شامپو و نرم کننده های فاقد سولفات بشویید.سولفات ماده ای است که اغلب در شامپو ها و نرم کننده ها استفاده می شوند . این موارد برای پوست و مو حتی چشم ها بسیار مضر هستند و از این که صافی موها و ابریشمی به نظر برسند جلوگیری می کنند . اگر سولفات جز مواد تشکیل دهنده محصولات بود حتما انها را با موارد فاقد سولفات جایگزین کنید.

از محصولاتی که دارای الکل هستند اجتناب کنید زیرا که با عث خشکی و شکننده شدن مو ها هنگام صافی مو می شود

از شامپو های پاک کننده رنگ مو اجتناب کنید. این محصولات رطوبت را از ریشه مو گرفته و می توانند باعث ریزش مو و نازک شدن و جلوگیری از صافی مو شوند

اگر مو های فر ، موج دار و یا مجعد دارید از نرم کننده ها استفاده کنید.

برای نتیجه بهتر برای صافی مو و ابریشمی شدن مو احتیاج به نرم کننده ها در حمام دارید به دنبال شامپو ها یی با ترکیب روغن ارگان و نارگیل و مورو کان برای کمک به نرم شدن موها باشید . بعد از استفاده از نرم کننده ، برای مدت چنددقیقه صبر کنید و آب بکشید
صافی مو2
صافی مو3

موهای خود را خشک کنید:

برای صافی مو بادقت آب مو ها را گرفته و درون یک حوله با الیاف میکرو فیبر مو ها را از ریشه تا ساقه خشک کنید .از خشک کردن مو با حوله های ضخیم خود داری کنید زیرا الیاف آنها مو ها را مجعد و شکننده می کند . در عوض می توانید از یک حوله با الیاف میکرو فیبر و یا تی شرت قدیمی برای خشک شدن مو ها استفاده کنید تا مو ها به خوبی و بدون اسیب خشک شوند.

از چنگ زدن مو ها خودداری کنیدکه باعث فر شدن و از بین رقتن صافی مو می شود سعی کنید به آرامی مو ها را خشک کنید.

جهت صافی مو، مو ها را با حرکت اهسته خشک کنید . خشک کردن مو ها می تواند باعث مجعد شدن و یا فر شدن مو ها شود .
موهای خود را تقسیم کنید

از شانه با دنده های پلاستیکی برای شانه کردن هر دسته از مو های خود استفاده کنید. شانه کردم مو ها را از ساقه مو تا ریشه ادامه دهید.زمانی که تمام شد مقداری ماسک مو بعد از حمام استفاده نمایید ، از برخورد ماسک مو با ریشه مو خود داری کنید.ممکنه دستهای شما بعد از انجام این کار خسته بشه ولی موهای شما ممنون شما خواهد بود.

مو های خود را برای مطمئن شدن از پخش یکنواخت ماسک مو چندین بار شانه کنید.

بعد از شانه کردن مو ها وقتی 80 درصد از رطوبت مو ها خشک شد سپس از سشوار استفاده کنید

سشوار کردن موهای خیس آسیب های جدی به مو می زند بنابراین بهتر است تا پایان خشک شدن مو ها صبر کنید و وقتی فقط کمی نم داشت آن را سشوار کنید.
Http://leilacutstyle.com


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: