چهارشنبه 04 مهر 1397 - 16:18:20

ترکیب رنگ مو نقره ای مرواریدی

رنگ مو ترکیبی نقره ای مرواریدی
چه شماره رنگ مویی را ترکیب کنیم تا رنگ مو نقره ای مرواریدی داشته باشیم؟

 

رنگ مو نقره ای مرواریدی

به تازگی در بین خواننده ها وسلبریتی ها رنگ موهای عجیب و جالبی را می بینیم که بیشتر ناشی از رنگ موهای فانتزی هستند. برای طرفداران رنگ موهای روشن و بلوند رنگ مو نقره ای یا یخی جز رنگ موهای فانتزی و زیبا محسوب می شود. کیم کارداشیان یکی از اولین بازیگرانی است که به این سبک رنگ مو فانتزی روشن رو آورد و نتیجه زیبایی رنگ موهای او خیلی از خانم ها وسوسه کرد تا موهای خود را به سبک او رنگ کنند. در ادامه با ترکیب رنگ مو نقره ای مرواریدی آشنا شوید.

نقره ای مرواریدی از ترکیب چه شماره رنگ موهایی ساخته می شود؟

قبل از شروع رنگ کردن مو باید بدانید که معمولا رنگ موهای روشن و بلوند احتیاج به دکلره کردن موها دارد. رنگ مو نقره ای مرواریدی هم از این قایده مستثنی نیست . پس قبل از اینکه رنگ مو ترکیبی خود را آماده کنید اول باید موهای خود را با دکلره به پایه ده یعنی روشن ترین پایه مو برسانید.
برای تهیه رنگ مو ترکیبی نقره ای مرواریدی  ما به سه شماره رنگ مو احتیاج داریم. نصف تیوپ از هایلایت نقره ای را با نصف تیوپ هایلایت دودی از رنگ مو وال وار مخلوط می کنیم  و در ادامه یک چهارم از رنگ مو بلوند طلایی خیلی خیلی روشن را در کاسه رنگ می ریزیم و در نهایت اکسیدان 6٪ را با آن ترکیب می کنیم. 

اگر شما هم طرفدار رنگ موهای روشن و سرد هستید پیشنهاد می کنم ترکیب رنگ مو نقره ای مرواریدی را امتحان کنید و برای رنگ کردن موهایتان تنوع خوبی ایجاد کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 11:16:10
خیلی عالی
چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 11:16:04
سلام
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: