شنبه 07 مهر 1397 - 13:14:08

ترکیب رنگ مو مسی جدید

ترکیب رنگ موی مسی در فصل پاییز

 رنگ موی مسی  از ترکیب کردن چه رنگهایی درست میشود؟

رنگ موی مسی برای چه افرادی مناسب تر است

 چند سالی است که در بین بانوان و دختران جوان سر تا سر جهان ترکیب رنگ موی مسی در فصل پاییز  از محبوبیت خاصی برخوردار شده است

رنگ موی مسی با ایجاد کنتراست خاص می تواند چهره ای   بسیار جذاب به خانم ها ببخشد مخصوصا خانمهای  آسییایی

ترکیب رنگ موی مسی یکی از رنگ مو هایی است که در فصل پاییز مورد طرفدار بسیاری از بانوان قرار میگیرد این ترکیب رنگ مو معمولا با پوست زنان ایرانی همخوانی زیادی دارد. در ادامه قصد داریم ترکیب رنگ مو مسی جدید را از ژورنال رنگ مو اسپانیایی والوار برای شما آموزش دهیم. 

فرمول ترکیب رنگ مو مسی 

مژده به خانمهای عزیز که علاقه ای به روشن کردن موهای خود یا همان دکلره کردن مو ندارند برای ترکیب رنگ مو مسی لازم نیست زمینه موهای شما خیلی روشن باشد برای این فرمول رنگ مو پایه 7 مناسب است. رنگ مو مسی از ترکیب کردن  یک بند انگشت رنگ مو  بلوند تیره قرمزورنگ مو بلوند طلایی متوسط وهمچنین رنگ مو بلوند متوسط اکسترا به میزان مساوی  با هم در کاسه رنگ مخلوط کرده و حسابی هم میزنیم تا رنگ مو ها به خوبی با هم مخلوط شوند و گلوله ای از رنگ مو در کاسه دیده نشود حالا نوبت اضافه کردن  اکسیدان است بهترین شماره اکسیدان برای رنگ مو مسی اکسیدان 6٪  است.
 

روش رنگ کردن مو سر 

دوستان و همراهان عزیز سایت رژلب برای رنگ کردن مو سر به این نکته باید توجه داشته باشید که اولا در مورد رنگ مو تیره حتما برای رنگ نگرفتن پوست صورت و پشت گردن خود نواحی مورد نظر را با وازلین یا کرمی که چربی زیادی دارد چرب کنید تا رنگ نگیرد.

بعد موها ی سرتان را به قسمتهای مساوی تقسیم کرده و از پشت سر موهای خود را شروع به رنگ کردن کنید.با توجه به ضخامت و نازکی موهای سرتان رنگ مو باید حدود نیم ساعت  تا 45 دقیقه روی سرتان باقی بماند.

نکته: رنگ مو با توجه به ضخامت و نازکی تار موی شما روی موهای سرتان باید بماند و بعد از زمان مذکور شسته شود.
اگر شما هم در فصل پاییز دنبال رنگ مو مناسبی هستید امیدوارم این ترکیب رنگ مسی جدید به شما عزیزان کمک شایانی کند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: