یکشنبه 08 مهر 1397 - 16:46:00

رنگ مو قهوه ای دودی

رنگ مو قهوه ای دودی مناسب چه افرادی است؟

فرمول ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی چیست؟

-

 

 

رنگ مو قهوه ای دودی مناسب چه افرادیست؟

 رنگ مو قهوه ای دودی  از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب برای بانوان و دختر خانمهای جوان محسوب میشود و از محبوبیت خاصی برخوردار است و اگر شما دارای پوستی روشن با چشمان قهوه ای و یا آبی هستید این  رنگ مو قهوه ای دودی می تواند برایتان انتخاب ایده آلی باشد.
اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل ندارید در رنگ موهایتان تناژ قرمز و یا طلایی وجود داشته باشد بهتر است از 
 رنگ مو قهوه ای دودی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. برای اینکه رنگ مو قهوه ای دودی  شما خاص و منحصر به فرد به نظر برسد بهتر است از هایلایت سرد در بین رنگ موهایتان استفاده کنید.چون رنگ مو قهوه ای دودی جزء طیف رنگ مو های گرم محسوب میشود .
این مدل رنگ مو همچنین برای خانم هایی که رنگ موی طبیعی آن ها بلوند روشن و یا قهوه ای است می تواند مناسب و ایده آل باشد.این رنگ مو به دلیل تیره بودن نیازی به روشن کردن و یا دکلره مو ندارد و روی تمام زمینه موهای مختلف قابل انجام است. 

 

فرمول ترکیب رنگ قهوه ای دودی 

در ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی از کاتالوگ رنگ مو اسپانیایی والوار از ترکیب سه رنگ مو بلوند متوسط,رنگ مو بلوند خاکستری متوسط و رنگ مو بلوند دودی متوسط به میزان یکسان استفاده میشود .

برای ترکیب این سه رنگ مو با اکسیدان در کاسه رنگ مو از اکسیدان 9% ضعیف استفاده میکنیم .این رنگ مو به دلیل تیره بودن و جذابیتی که به چهره فرد میدهد در فصل پاییز متقاضی بیشتری دارد و رنگ مو مورد نظر در این فصل محسوب میشود.

در ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی به این نکته توجه داشته باشید برای رنگ کردن موهای خود حتما پوست صورت و پشت گردن خود را با وازلین چرب نمایید ,این رنگ به دلیل تیرگی باعث رنگ گرفتن پوست میشود.
 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 09 مهر 1397 - 17:37:59
سپاسگزارم که ترکیب رنگارو میزارین ، بنظرم اینطوری پیش بره بهتره و بقیه ارایشگرا زودتر یاد میگیرن ، چون بعضیا واقعا نمیتونن بیان کلاس حضوری اگه ازطریق مجازی باشه خیلی عالیه اگه کسی بود به من خبر بدین
یکشنبه 08 مهر 1397 - 17:15:16
ممنون که ترکیب های مختلف از رنگ میزارین
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: