سه شنبه 19 مرداد 1395 - 11:20:44

کانتورینگ موها

کانتورینگ موها

کانتورینگ

کانتورینگ مو



کانتورینگ به روشی گفته می شود که در آن با ایجاد سایه روشن صحیح شکل جدید به وجود می آید. در انجام آرایش کانتورینگ با استفاده از کرم ها و سایه های مختلف بوده و با کمک سایه ها و هایلایت هایی که روی پوست ایجاد می شود، گونه ها برجسته تر، بینی کوچک تر و خط فک و یا پیشانی کوچک تر و یا بزرگ تر دیده می شود. اما علاوه بر آرایش، کانتورینگ روی موها هم انجام شده و با استفاده از کانتورینگ صحیح روی موها می توان شکل صورت را زیباتر نشان داده و صورت را باریک تر و یا پرتر نشان داد. در این مقاله به بررسی کانتورینگ موها و شکل دهی به صورت بیشتر پرداخته شده است.
متخصصین آرایشی بر این باورند که با سایه روشن زدن و با عمق دادن به بخش هایی از صورت و بدن می توان آن ها را برجسته تر و یا محوتر کرد. این کار روی موها هم امکان پذیر بوده و با کانتورینگ موها می توان کل شکل صورت را تغییر داد.
انجام این کار مشابه صورت بوده و بسته به صورت هر فرد متفاوت است. به خصوص این که هر فردی شکل صورت و رنگ پوست و موی مخصوص به خود را دارد. اما در این مقاله از سایت رژلب  به بررسی حالتی پرداخته شده است که شکل صورت را بیشتر به حالت بیضی شکل در می آورد.

تعیین شکل صورت
قبل از هر چیزی برای کانتورینگ مناسب موها باید شکل صورت تعیین شود که مقالات متعددی در باره این موضوع در همین سایت ارائه شده است.


با توجه به شکل صورت کانتورینگ موها باید به صورت زیر انجام شود.

 

کانتورینگ مو  برای صورت های گرد

صورت گرد


برای کانتورینگ صورت های گرد که استخوان بندی مشخص و قوی ای دارند، باید در کناره های صورت از هایلایت های روشن در کناره های صورت استفاده شده و این هایلایت ها از یک گوش تا گوش دیگر ادامه پیدا کنند. این در حالی است که رنگ های تیره تر در زیر گوش ها و قسمت پایینی موها باید زده شود تا شکل صورت به حالت بیضی شکلی در آید.

 

​کانتورینگ مو  برای صورت های  بیضی 

صورت بیضی



برای کانتورینگ صورت های بیضی شکل باید به این نکته دقت کرد که هر مدل و هر رنگ مویی روی این صورت ها زیبا دیده می شود. این مدل صورت در واقع بهترین نوع شکل صورت در نظر گرفته شده و هدف از هر آرایش و هر نوع کانتورینگ دستیابی به این مدل است. اما برای بهتر نشان دادن این صورت ها می توان از مدل موهایی که در آن ها از هایلایت استفاده شده است و در آن موها پرپشت تر دیده می شوند، کمک گرفت.

 

​کانتورینگ مو  برای صورت های کشیده

صورت کشیده



برای صورت های کشیده باید در ریشه موها از رنگ های تیره تر استفاده کرده و تنها هایلایت های کوچکی در بالای گوش ها تا انتهای موها استفاده شود تا صورت گردتر دیده شده و زاویه بیضی شکل تری داشته باشد.

 

​کانتورینگ مو  برای صورت های  مربع 

صورت مربع


روی صورت های مربعی که معمولا عرض بیشتری دارند باید از لیر های رنگی متعدد و هایلایت های تیره روشن زیادی در کنار صورت، خط فک و کناره های پیشانی استفاده کرد تا صورت بیضی شکل تر شده و از خشونت آن کم شود.

 

​کانتورینگ مو  برای صورت های  قلبی 

صورت قلبی



صورت های قلبی شکل مانند یک زاویه برعکس هستند و برای بیضی شکل تر نشان دادن آن ها باید از هایلایت هایی در کناره های فک استفاده شود.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: