یکشنبه 21 خرداد 1396 - 11:48:02

تکنیک کوتاهی موها

3 تکنیک مهم در کوتاهی موها

آموزش کوتاهی مو در کمترین زمان

کوتاه کردن مو

آموزش تکنیک کوتاهی مو

برای اینکه فردی حرفه ای شوید باید در زمینه کاری خود مهارت های لازم را آموزش دیده و با تمرین بسیار تجربیات لازم را بدست آورید.  به علاوه کسب تجربه و مهارت به فرد کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان، به بهترین نتیجه ممکن دست یابد. این موضوع در مورد کوتاه کردن موها و متخصص شدن در کوتاهی مو نیز صادق است و آرایشگری موفق است که بتواند در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن کوتاهی مو را انجام دهد و شاهد رضایت مشتری خود باشد. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به بررسی سه تکنیک اصلی در کوتاهی مو پرداخته می شود که با کمک آن ها می توان بهترین کوتاهی مو را انجام داد.

 

سه تکنیک اصلی کوتاهی موها در کوتاه ترین زمان 


 استفاده از تیغ برای کوتاهی موها

تیغ از جمله وسایل تیز و سریعی است که برای کوتاهی مو مناسب است، زیرا با کمک تیغ تیزمی توان سریع تر از قیچی، دسته های زیادی از موها را در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه کرده و به سراغ دسته های بعدی رفت. به علاوه با استفاده از تیغ می توان به  موها حجم داد. زیرا با تیغ کوتاهی مو در طول  موها انجام میشود و تنها با کمک یک حرکت دایره وار می تواند به  موها حجم و حالت دهد. به علاوه تکنیک دیگری که برای کار با تیغ به کار می رود، تکنیک استفاده از تیغ روی شانه است که برای موهای کوتاه تر به کار می رود. با استفاده از تیغ میتوان کوتاهی موها بخصوص موهای بلند را سرعت بخشید و در زمان صرفه جویی کرد. 

 

آموزش کوتاه کردن مو

روش کوتاه کردن موهای بلند

 کوتاه کردن موها در دسته های کوچک و بزرگ


کوتاه کردن دسته های بزرگ  مو در زمان صرفه جویی می کند و با انجام این کار می توان در کمترین زمان ممکن موها را به شکل دلخواه در آورد. ولی این کار مانند وقتی است که دسته بزرگی از کاغذ با تیغ بریده می شود. ممکن است انجام این کار سریع باشد ولی کاغذهای بریده شده، شکل نرم و صافی نخواهند داشت. اما در برخی از قسمت های مو، کوتاهی موها در دسته های بزرگ باعث می شود که موها به شکل طبیعی خود قرار بگیرند و بهتر دیده شوند. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام کوتاهی موها، در ذهن خود آن ها را به دو دسته تقسیم کنید. قسمتی که باید مرتب تر دیده شود و قسمتی که صافی آن اهمیت زیادی ندارد. اکثر مدل موهای امروزه ترکیب از این دو دسته بندی است و به همین دلیل نیز با تقسیم بندی ذهنی می توان به سرعت مدل موی زیبایی به وجود آورد.

 

 کوتاه کردن موها روی موی خشک

بسیاری از آرایشگران پس از کوتاهی موها، آن ها را خشک می کنند و سپس روی موهای خشک شده قسمت های نامرتب و یا قسمت هایی که نیاز به حالت دادن دارند، مرتب می کنند. این در حالی است که گاهی اوقات می توان از تکنیک کوتاهی موها، روی موهای خشک در روز های شلوغ سالن استفاده کرده و این تکنیک را روی موها اجرا کرد. البته از این تکنیک نمی توان برای هر مدل مویی استفاده کرد ولی بسیاری از مدل موها با این روش به سادگی و در کمترین زمان ممکن به دست می آید. دقت داشته باشید که تکنیک کوتاهی موها روی موی خشک باید روی موهای تمیز انجام شود. بنابراین شستشو و خشک کردن موهای مشتری را به کارمندان خود سپرده و کوتاهی موها را خود انجام دهید تا در وقت صرفه جویی شود.

فراموش نکنید که هر چقدر در زمان صرفه جویی کرده و نتیجه بهتری نشان دهید باعث می شود تا وقت مشتری نیز تلف نشده و نه تنها از نتیجه به دست آمده راضی باشد، بلکه در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسد که این خود منجر به جذب مشتری بیشتر می شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: