دوشنبه 30 مرداد 1396 - 15:53:57

آموزش تصویری کوتاهی مو

آموزش تصویری کوتاهی لیر
 کوتاهی مو لیر


مدل کوتاهی مو

مدل کوتاهی مو لیر فانتزی

مدل موی لِیِر به زیبایی بیشتر ساختار و ویژگی های صورت کمک می کند و به همین دلیل برای هر نوع صورتی مناسب است. البته این مدل مو ممکن است روی هر نوع موی زیبا به نظر نرسد و می توان گفت این مدل مو برای کسانی زیباتر خواهد بود که موهای صاف و مجعد و با حجم متوسطی دارند. گفته می شود که این مدل مو برای کسانی که موهای پرپشت و فری دارند به اندازه ای که باید زیبا نخواهد بود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، آموزش تصویری کوتاهی مو لیر روی موهای بلند و کوتاه را خواهید آموخت.

 

کوتاهی مو لیر روی موهای بلند

کوتاهی مو لیر


مرحله اول

قبل از شروع کار باید موها را شسته و خیسی آن را گرفت. البته بهتر است نم موها باقی بماند تا کنترل موها ساده تر باشد. برای شانه کردن موها و از بین بردن گره های روی مو نیز می توان از یک شانه دندانه درشت کمک گرفت.

 

مرحله دوم

در این مرحله باید موها را در بالای سر جمع کرده و به صورت یک دم اسبی بست. دنباله دم اسبی در این روش باید به جلوی صورت آید. دقت کنید که در این مرحله موها گره نخورده باشند و در هیچ قسمتی هیچ برآمدگی نباشد تا لِیِر تمیزی به دست آید.

 

مرحله سوم

در این مرحله باید با استفاده از یک دست کش مو را به پایین موها کشانده و با دست دیگر موها را نگه داشت. وقتی که کش مو به چند سانتی انتهای خود رسید، دست نگه دارید. برای این که موها حالت بهتری بگیرند نیز می توانید کش مو را تا جایی بکشید که کمی از موهای گردن از کش در آیند. در صورت تمایل نیز می توانید به جی یک ک از دو کش استفاده کنید که یکی در وسط موها و دیگری در انتهای آن ها قرار گیرد. این کار به کنترل بهتر موها نیز کمک می کند.


کوتاهی مو مدل لیر

مدل موی لیر فانتزی

مرحله چهارم

در قسمتی که تصمیم دارید، موها را کوتاه کنید، موها را با یک دست نگه داشته و با استفاده از یک قیچی تیز آن ها را از بالای کش کوتاه کنید. دقت داشته باشید که در یک ممتد موها کوتاه شوند.

 

مرحله پنجم

این مرحله شامل بررسی موها و کوتاه کردن قسمت هایی می شود که با دیگر قسمت ها همخوانی ندارد. در روش کوتاهی مو لیر لایه های زیبایی در کنار صورت قرار گرفته و به زیبایی بیشتر آن کمک می کنند.


 

 

کوتاهی مو لیر روی موهای کوتاه

اموزش کوتاهی مو

 

مرحله اول

در این جا نیز باید ابتدا موها را شسته و کوتاهی مو را روی موهای تمیز و نمدار انجام داد. همچنین می توان موقع شستشو از کاندیشنر استفاده کرد تا کوتاهی مو قابل کنترل و راحت تر باشد. دقت داشته باشید که از آن جایی که این کوتاهی روی هر دسته از مو به صورت جداگانه ای انجام می شود، باید دقت بیشتری برای آن به خرج دهید.
 

مرحله دوم

موها باید به خوبی شانه شده و قبل از کوتاهی مو، به چند دسته تقسیم شوند. برای تقسیم بندی موها نیز می توان از نکات زیر استفاده کرد:

• ابتدا قسمت بالایی موها را به دو دسته تقسیم کنید به گونه ای که دو طرف سر دو دسته متمایز باشند. دو دسته به وجود آمده باید به گونه ای باشند که یکی از وسط سر تا روی صورت قرار گیرد و دیگری از وسط سر تا روی گردن برود.
• سپس موهای بالای سر را با گیره به صورت جدا گانه ای بسته و موهای کناره های سر را به سمت پایین شانه کنید.



 

 کوتاهی مو مدل لیر

مدل مو کوپ

مرحله سوم

برای کوتاهی موها باید ابتدا قسمتی که از وسط تا روی صورت بود را جدا کرده و با زاویه 90 درجه از سر آن را به اندازه دلخواه کوتاه کرد. برای این کار نیز باید موها بین انگشت اشاره و وسط باشند.



مرحله چهارم

 سپس باید از دسته موهای راهنما کمک گرفته و بقیه موها را نیز با قرار دادن بین انگشت اشاره و وسط به نوبت کوتاه کرد. قسمت بالایی موها باید به همین صورت مرتب و هماهنگ با یکدیگر شده و برای کنترل بیشتر موها بهتر است از یک اسپری آب روی موها استفاده شود. تمام موها باید به یک اندازه کوتاه شوند. زیرا گردی سر خود حالت لیر را روی موها به وجود می آورد.

 

مرحله پنجم

در این مرحله باید فرق وسط موها را به پایین شانه کرد.
 

 

مدل مو کوپ لیر

مدل موی کوتاه

 

مرحله ششم

در این مرحله که موهای بالای سر مرتب شده اند، باید کار با قسمت های کناری سر را آغاز کرد. برای این کار نیز باید دسته های مو از کناره های سر را در بین انگشتان قرار داده و پس از این که آن ها را با زاویه 90 درجه قرار داد، انگشتان را به گونه ای گرفت تا در کنار پیشانی قرار داشته باشند. سپس با استفاده از راهنما موها را کوتاه کرده و این کار را دورتا دور سر انجام دهید.


 

مرحله هفتم

در این قسمت باید موها را بررسی کرده و در صورتی که هر دسته از موها برابر نبوده و لایه های یکسانی نداشت، آن ها را مرتب کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: