سه شنبه 04 خرداد 1395 - 09:40:17

مدل مو فرانسوی

10 مدل کوپ کوتاه فرانسوی

مدل مو کوپ

مدل کوپ

 

مدل مو 

همان طور که همه می دانیم فرانسه یکی از پیشروان صنعت مد و آرایش است. به همین دلیل بسیاری از مدل موهای محبوب در سرتاسر دنیا ابتدا در فرانسه انجام شده و سپس در سراسر دنیا رواج یافته اند. در این مقاله از سایت رژلب به مدل مو فرانسوی و کوپ هایی که برای اولین بار در فرانسه انجام می شده اند، پرداخته شده است.


1. مدل مو فرانسوی  پیکسی کج

پیکسی کج 


بسیاری از خانم ها از کوتاه کردن بیش از اندازه موهای خود هراسان بوده و به دنبال مدل موهای بلندتری هستند. این در حالی است که با کمی اعتماد به نفس و با داشتن یک صورت زیبا می توان هر مدل موی کوتاه یا بلندی را امتحان کرد.

 

2. مدل مو فرانسوی  باب با چتری

باب چتری

باب گرد با چتری های روی پیشانی یکی از مدل موهای محبوب است که در بین بسیاری از خانم ها رواج دارد. این مدل مو چهره را ظریف تر نشان داده و به زیبایی آن می افزاید.

3. مدل مو فرانسوی رو به بالا

مدل مو

یکی از مدل موهایی که می توان روی موهای کوتاه به سادگی پیاده کرد، مدل دادن موها رو به بالاست که با استفاده از چند سنجاق سر، کمی اسپری مو و یک شانه به سادگی به دست می آید.

 

4. مدل مو فرانسوی باب با چتری کنار صورت

چتری


یکی از مدل موهای زیبا که به خصوص روی موهای حالت دار بسیار زیباتر دیده می شود، مدل باب است. این مدل مو با چتری هایی که کنار صورت قرار گفته شده باشند، زیباتر شده و با یک آرایش ساده جذاب تر هم می شود.

 

5. مدل موفرانسوی باب به هم ریخته

باب بهم ریخته

مدل مو باب به هم ریخته روی موها صاف و یا موهای حالت دار و فر زیبا شده و با استفاده از یک آرایش چشم غلیظ و یک رژ لب کمرنگ به زیبای چهره می افزاید.

 

6. مدل مو فرانسوی پیچشی 

مدل مو فرانسوی

این مدل مو روی موهای ساده به سادگی به دست آمده و برای به دست آوردن آن کافیست موهای پشت سر را با یک پیچ در هم جمع کرده و با استفاده از چند سنجاق سر آن ها را در جای خود محکم کنید.

 

7. مدل موفرانسوی باب نامتقارن

باب نا متقارن 


یکی دیگر از مدل موهایی که منشا آن فرانسه بوده و قبل از هر کس دیگری فرانسویان از آن استقبال کردند، مدل باب نامتقارن است که در آن یک طرف موها کوتاه تر از سمت دیگر کوتاه می شود.

 

8. مدل مو فرانسوی آمبره

آمبره

رنگ کردن آمبره موها نیز ابتدا در فرانسه انجام شد و سپس در کشورهای دیگر ترویج یافت. این مدل رنگ مو روی موهای حالت دار بسیار زیبا دیده شده و اگر موهای آمبره دارید با کمی آرایش می توانید زیباترین فرد حاضر در جمع باشید.

 

9. مدل مو فرانسوی بافت 

بافت مو فرانسوی 

همان طور که از اسم این بافت مشخص است، بافت فرانسوی در ابتدا در فرانسه ابداع شده و سپس در کشورهای دیگر رواج یافت. این بافت زیبا بسیار ساده بوده و روی موهای کوتاه نیز به سادگی قابل انجام است.

 

10. مدل مو پیکسی حالت دار

مو پیکسی

کوتاه کردن موهای حالت دار کار پر ریسکی به نظر می رسد، اما واقعیت این است که اگر شما موهای مجعد و حالت داری دارید، می توانید از این مدل موی زیبا استفاده کرده و چهره ای جوان و جذاب داشته باشید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 06 خرداد 1395 - 08:31:17
خیلی جالب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: