سه شنبه 18 خرداد 1395 - 08:34:42

کوپ با چتری

مدل مو کوپ با چتری

5 مدل مو کوپ زیبا با چتری

مدل کوپ با چتری



شنیدن کلمه چتری گاها ما را به دوران کودکی و دورانی از زندگی خود که موهایمان را به صورتی چتری کوتاه کرده بودیم می اندازد. به خصوص دوران کودکی که بسیاری از کودکان موهای چتری دارند. اما امروزه مدل موی چتری در بین خانم های بزرگسال و گاها میانسال نیز بسیار رواج داشته و خانم های خوش سلیقه ترجیح می دهند موهای خود را به صورت چتری کوتاه کنند.در این مقاله به بررسی 5 مدل کوپ که در کنار آن می توان موهای چتری داشت، معرفی شده است.

 

 کوپ با چتری و موهای کاملا صاف و بلند

مدل کوپ با چتری

مدل مو کوپ با چتری


از گذشته تاکنون یکی از مدل موهای زیبا و شیک ،موهای صاف شناخته می شدند که این موهای صاف و زیبا را می توان به صورت لایه لایه کوتاه کرده و چتری ها را نیز روی پیشانی به صورت کاملا پری کوتاه کرد.
این مدل مو به خصوص برای خانم هایی که صورت بیضی شکلی دارند مناسب است و این خانم ها می توانند موهای چتری خود را بدون هیچ نگرانی روی پیشانی خود ریخته و از زیبایی آن اطمینان داشته باشند.

 

 کوپ با چتری بلند و کج روی موهای لایه لایه

مدل کوپ با چتری

در صورتی که به دنبال داشتن مدل مویی هستید که چهره شما را مرموز و در عین حال زیبا نشان دهید، می توانید موهای خود را به صورت صاف در آورده و چتری های خود را بلندتر کوتاه کنید تا بتوانید آن ها را به صورت کج روی صورت خود بریزید. این مدل مو را می توان روی هر گونه چهره ای انجام داد و لزومی به نگرانی در مورد حالت صورت و شکل ظاهری آن وجود ندارد.

 

 کوپ با چتری های کج و موهای فر

مدل کوپ با چتری


این مدل مو یکی از مدل موهای رسمی است که می توان از آن در مناسبت های مختلف نیز استفاده کرد. این مدل مو به صورت ناخود آگاه چهره شما را جوان تر نشان می دهد و صرف نظر از شکل صورت برای هر مدل چهره ای مناسب است.

 

 کوپ با چتری کوتاه و موهای پیکسی 

 کوپ  پیکسی با چتری


این مدل مو نیز زیبایی خاص خود را دارد و به خصوص برای خانم هایی که صورت گردی دارند مناسب است. زیرا این مدل مو چهره شما را ظریف تر و باریک تر نشان می دهد. علاوه بر آن می توان از این مدل چتری استفاده کرده و پیشانی های کوتاه را بلندتر نشان داد. برای این مدل چتری می بایست چتری ها بالای ابروها کوتاه شوند.

 

 کوپ با چتری های پراکنده روی موهای بلند لایه لایه

 کوپ با چتری


در صورتی که به سبک راک و آرایش به این سبک علاقه دارید می توانید چتری های خود را به صورت پراکنده کوتاه کرده و هر گاه که خواستید نیز چتری های خود را به مدل های دیگر درآورید زیرا این مدل مو تغییر پذیر است و برای خانم های خوش سلیقه و تنوع طلبی توصیه می شود که با یک مدل مو می خواهند در عین حال چند مدل مو را امتحان کنند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 08:37:21
عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: