شنبه 17 مهر 1395 - 15:36:04

مدل مو لیر

10 مدل مو لیر کوتاه

مدل مو لیر

مدل مو

مدل مو

 

بسیاری از خانم ها و به خصوص خانم های مسن تر ترجیح می دهند تا موهای خود را کوتاه تر کرده و مراقبت از موها را برای خود ساده تر کنند.  مدل مو لیر موها را پرپشت تر نشان داده و چهره را جوان تر می کند. در این مقاله از سایت رژلب  به بررسی 10 مدل مو لیر پرداخته شده است.

 

10 مدل مو لیر کوتاه :


مدل مو باب نامتقارن

مدل مو جدید

یک مدل مو لیر کوتاه، مدل باب است که در یک سمت سر می توان این مدل باب را بلندتر کوتاه کرده و در سمت دیگر کمی کوتاه تر کرد تا حالت نامتقارنی به دست آید. این مدل، موها را پرحجم نشان داده و در عین حال به روز است. به علاوه این مدل مو نیاز به حالت دادن خاصی ندارد و تنها با به وجود آوردن کمی موج زیبا روی موها می توان آن ها را آراست، به خصوص اگر موها به رنگ بلوند و عسلی باشند.

 

مدل مو لیر پیکسی 

مدل مو کوتاه

 

این مدل مو بسیار خاص و زیباست و به خصوص برای کسانی که صورت های گردی دارند مناسب است. به علاوه این مدل مو کوتاه نیاز به مراقبت کمی دارد. البته نباید فکر کرد که مدل موی پیکسی را نمی توان به حالت های مختلف در آورد. این مدل مو مراقبت از موها را ساده کرده و تنها افراد جسور می توانند موهای خود را به این مدل در آورند.

 

مدل مو فردرشت

مدل مو فر


معمولا مدل مو لیر روی موهای فر بیش از هر نوع حالت دیگری دیده می شود. موهای فر و لایه لایه جلوه زیبایی به وجود آورده و چهره را جوان تر نشان می دهند. در صورتی که فردی موهای صافی داشته باشد هم می تواند موهای خود را با بابلیس و یا بیگودی به این صورت در آورد. به علاوه برای جوان تر به نظر رسیدن صورت و برای این که موها بهتر دیده شوند بهتر است آرایش صورت کم بوده و تمرکز اصلی بر روی موها باشد.

 

مدل مو فر باز

مدل مو فرباز

 

یک مدل مو شیک و در عین حال ساده مدل مویی است که در آن فرها به صورت کاملا بازی بوده و موها تنها حالت موج شکل داشته باشند. این مدل مو به خصوص روی موهای بلوند زیبا به نظر رسیده و از آن جایی که جزئیات روی موهای بلوند بهتر دیده می شود، می توان روی این رنگ موها از فرهای بازی استفاده کرد.

مدل مو  باب مجعد

مدل مو باب

 

یک مدل مو زیبا که خانم های مسن و جوان می توانند از آن استفاده کنند، مدل مو باب است. این مدل مو روی هر رنگ مویی زیبا به نظر رسیده و به صورت فر و یا روی موهای صاف هم زیبا دیده می شود. به علاوه این مدل مو به گونه ای است که چهره را جذاب و شیک نشان می دهد.

مدل مو باب فر شده

مدل مو باب جدید

در این مدل مو لایه های زیادی وجود داشته و موها به زیبایی آراسته می شوند. به طور کلی مدل مو باب را می توان روی موهای تیره و روشن امتحان کرده و در هر دو صورت به زیبایی چهره افزود. به علاوه این مدل مو با فرهای فراوانی که روی آن وجود دارد، چهره را جذاب و زیبا نشان داده و با کمی آرایش هم می توان به زیبایی موها افزود.

 

مدل مو لیر به هم ریخته

مدل مو لیر

یک مدل مو بسیار جذاب برای خانم هایی که موهای حالت داری داشته و می خواهند موهای خود را پرپشت تر نشان دهند این است که از مدل مو  لیر به هم ریخته استفاده کنند. این مدل مو بسیار زیباست و علاوه پرتر نشان دادن موها، چهره را هم جوان تر می کند.

 

مدل مو لیر رِیزِر کات

مدل مو 2016

 

مدل مو لیر صاف هم جلوه زیبایی دارند. این مدل موها کمی شیطنت در چهره به وجود آورده و صورت را بشاش و جوان نشان می دهند. به علاوه مدل مو صاف لیر را به سادگی و با یک تیغ می توان به وجود آورد. کافی است برای این کار از یک تیغ استفاده شده و موها را به صورت کوتاه و بلند زیبایی آراست.

 

مدل مو پیکسی فر

مدل مو پیکسی

 

یک مدل مو زیبای دیگر که برای افرادی که ترجیح می دهند موهای خود را بسیار کوتاه کنند، مدل مو  پیکسی فر است. این مدل مو روی هرنوع صورتی زیبا بوده و برای این که حالت فری به موها داد هم کافیست قسمت های بلندتر آن ها را با موس و یا بابلیس و یا هر وسیله فر کننده دیگری حالت داد.

 

مدل مو لیر کوتاه 

مدل مو صاف

 

اگر فردی به دنبال یک مدل مو  جذاب و متفاوت باشد، می تواند از این مدل مو که در آن هر دسته از موها اندازه متفاوتی دارند استفاده کرده و موهای را به سمت بالا حالت دهند. این مدل مو بسیار خاص بوده و برای مناسبت های رسمی توصیه می شود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: