چهارشنبه 05 آبان 1395 - 13:30:28

مدل مو کوپ با چتری

10 مدل مو کوپ کوتاه با چتری

مدل مو کوپ

مدل مو کوتاهی

مدل موجدید


مدل مو کوپ های کوتاه بسیار شیک بوده و هم برای دختران جوان مناسب و هم برای خانم های مسن تر مناسب می باشند. البته هر نوع مدل مو کوپ برای یک نوع سلیقه و یک نوع چهره مناسب بوده و ممکن است کوپی که روی صورت یک خانم بسیار زیبا دیده می شود، برای فرد دیگر یک فاجعه باشد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب انواع مدل مو کوپ زیبای کوتاه که به همراه چتری های کوتاه و بلندی هستند بررسی شده است.

 

 10 مدل مو کوپ های کوتاه به همراه چتری


مدل مو باب به هم ریخته با چتری

مدل مو باب

این مدل مو کوپ باب به صورت لایه لایه بوده و به همراه چتری هایی که تا بالای ابروها قرار دارند، جلوه زیبایی دارد. این مدل موی زیبا برای کسانی که صورت های مثلثی و یا قلبی شکلی دارند مناسب بوده و جلوه بسیار زیبایی به چهره می دهد.

مدل مو کوپ باب با چتری  کج

مدل مو 



ای مدل موی باب نیز بسیار ساده بوده و برای این که چتری ها نیز به صورت کج روی پیشانی باقی بمانند، کافیست از سشوار و یک برس سرگرد استفاده کرده و چتری ها را به دور از صورت سشوار کنید. به علاوه در این مدل مو نیاز به موس حجم دهنده است و با کمک یک موس مناسب می توان موها را پرپشت تر و براق تر نشان داد.

مدل مو کوپ پیکسی پسرانه

مدل مو پسرونه



مدل موی پیکسی انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن به صورت بالاست. در این مدل پیکسی موها بسیار کوتاه شده و به همین دلیل کوتاه کردن موها به این اندازه کمی جسورانه است. این مدل مو کوپ برای صورت های گرد و بیضی شکل مناسب بوده و می توان بالای موها را به اندازه های بلندتری هم کوتاه کرد.

مدل مو کوپ پیکسی بلند

مدل مو پیکسی

 

کسانی که موهای کوتاهی داشته و یا چتری های در حال بلند شدنی دارند می توانند از این مدل موی بسیار زیبا استفاده کرده و با قرار دادن چتری ها به صورت کج، جلوه زیبای روی موها به وجود آورند. به علاوه از آن جایی که موها نیمی از صورت را می گیرند، این مدل مو برای هر نوع صورتی مناسب است.

 

مدل مو کوپ  باب کوتاه

مدل مو دخترونه



این مدل مو نیز بسیار شیک و خاص بوده و در آن موها به یک اندازه کوتاه می شوند. به علاوه چتری های یکدستی که بر روی پیشانی قرار می گیرند جلوه زیباتری به موها  داده و برای این که گونه ها برجسته تر به نظر برسند موها تا روی گونه ها کوتاه شده و در نزدیکی گونه ها حجم دار شده اند.

مدل مو کوپ بول کات

مدل مو جدید



بول کات یک مدل موی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که در آن موها به گونه ای کوتاه می شوند که گویی یک کاسه روی سر قرار دارد. این مدل مو بسیار زنانه بوده و البته لازم به ذکر است که با سلیقه هر فردی همخوانی ندارد. اما با انجام این کوپ و رنگ کردن موها به یک رنگ زیبا می توان به سادگی جلوه زیبایی روی موها به وجود آورده و توجه زیادی را به خود جلب کرد.

مدل مو کوپ  پیکسی با تیغ
 

مدل مو کوتاه


این نوع پیکسی به هم ریخته که در آن چتری ها به صورت کوتاه و بلندی کوتاه می شوند هم یک مدل مو کاملا دخترانه بوده و برای صورت های بیضوی و یا گرد مناسب است.

مدل مو پیکسی ساده با چتری

مدل مو ساده



بسیاری از مواقع افراد بر این باورند که مدل مو باید تقارن داشته باشد. این در حالی است که چتری های نامرتب هم جلوه زیبایی دارند و ظاهری جوان پسندانه به موها می دهند. البته این مدل مو بهتر است روی موهای پرپشت تر انجام شد تا زیباتر دیده شود.

مدل مو پیکسی فر

مدل مو فر



یک مدل موی جذاب و بسیار زیبای دیگر کوپ پیکسی به همراه چتری است که در آن موها فر باشند. این مدل مو برای خانم هایی که موهای مجعدی دارند مناسب بوده و ظاهری ملیح به صورت می دهد.

مدل مو پیکسی خیلی کوتاه

مدل مو شیک



پیکسی های بسیار کوتاه هم روی صورت های بیضی شکل زیبا به نظر می رسند و ظاهری شیک به چهره می دهند. به خصوص این که این مدل مو پیکسی ها با یک آرایش غلیظ که در تضاد با رنگ پوست باشد بهتر دیده می شوند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: