سه شنبه 23 خرداد 1396 - 08:09:55

کاربرد دیگر اکستنشن مو

3 روش غیر معمول برای استفاده از اکستنشن مو

بهترین روش اکستنشن مو

اکستنشن موی طبیعی

کاربرد اکستنشن مو

غالبا از اکستنشن مو برای بلند کردن، پرحجم کردن موها و گاهاً تغییر رنگ موها استفاده می شود. اما این موهای مصنوعی کاربردهای زیاد دیگری هم می توانند داشته باشند که در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به کاربرد دیگراکستنشن مو پرداخته می شود. به علاوه اکستنشن مو انواع مختلفی داشته و با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شوند.

 

استفاده از اکستنشن مو برای اصلاح یک کوپ بد

بسیاری از خانم ها هنگامی که موهای خود را کوتاه می کنند، ترجیح می دهند از قد موهایشان کم نشود. اما گاهی اوقات، کوپ به دست آمده، مطابق تصور یک خانم پیش نرفته و قد موها کوتاه می شود. در این صورت خانم ها می توانند از اکستنشن مو برای پر کردن این ضعف استفاده کنند. برای این کار کافی است یک فرد متخصص در بین موها، اکستنشن مو قرار داده و قسمت های خیلی کوتاه و حتی مشکل دار کوپ به وجود آمده را از بین ببرد.
اگر مدل موها مطابق سلیقه مشتری کوتاه نشود و یا کوتاه تر از آن چیزی که مشتری می خواهد، شود. در این صورت کافی است با استفاده از اکستنشن مو، طول موها را بلند تر کرده و یا قسمت های مورد نیاز را تغییر حالت داد. به طور مثال برخی از خانم ها ترجیح می دهند پشت موهایشان صاف نباشد و به شکل مثلثی باشد و یا برعکس. در صورتی که مدل کوپ مطابق سلیقه شان پیش نرود، می توانند از اکستنشن مو استفاده کرده و شکل مستطیلی و یا مثلثی دلخواه خود را بار دیگر به دست آورند، بدون این که نیاز به کوتاه کردن بیشتر موها باشد.

 

اکستنشن موبا رینگ

 اکستنشن مو با کراتین

 

استفاده از اکستنشن مو روی چتری ها

بسیاری از خانم ها دوست دارند، مدل موی چتری را امتحان کنند بنابراین می توانند از اکستنشن مو برای این کار استفاده کرده و به موهای خود حالت دهند. همچنین کسانی که موهای خود را از قبل چتری کوتاه کرده و می خواهند چتری های نیمه بلند خود را بپوشانند، می توانند از اکستنشن موهای بلندتری استفاده کرده و جلوی موهای خود را بلندتر و هماهنگ تر با بقیه موها نشان دهند.

 

حجیم کردن موقتی مو با اکستنشن مو

اکستنشن مو، در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از این مدل ها، اکستنشن مو گیره ای است که هم به سادگی روی موها قرار می گیرند و هم به سادگی از روی موها برداشته می شوند، بدون این که نیاز به زحمت زیادی داشته باشند. این اکستنشن مو ها را می توان روی تاج سر تا گردن، بالا و پایین و به گونه ای قرار داد که گویی موها پر و حجم دار هستند. به همین دلیل بسیاری از متخصصین بر روی محل قرار دادن اکستنشن ها بیش از هر چیز دیگری تاکید کرده و بر این باورند که با قرار دادن اکستنشن مو در جای مناسب می توان موها را به صورت کاملا طبیعی پر نشان داد. به علاوه برای پر تر کردن موها نیز می توان از اکستنشن مو با اندازه های مختلف استفاده کرده و آن هایی که طول کوتاه تری دارند روی تاج سر و دسته های بلندتر را در نزدیکی گردن قرار داد.
البته برای این کار باید مدل مو و حجم موهای خود مشتری را هم در نظر گرفته و در صورت نیاز موهای مشتری و یا اکستنشن مو را کمی کوتاه کرده و یا حالت داد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: