پنجشنبه 25 دی 1399 - 11:29:43

آموزش براشینگ

 براشینگ مو

آموزش براشینگ مو 

 

 

 

آموزش براشینگ تصویری

راز داشتن موهایی پر، شیک و زیبا، براشینگ آن هاست. این کار نیز معمولا به سادگی ممکن نیست و به نظر می رسد تکنیک های خاصی برای انجام براشینگ وجود دارد. به همین دلیل در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، آموزش براشینگ به صورت تصویری بر روی موها گفته شده است.

 

مرحل انجام براشینگ مو

 

 

 

مرحله اول

یکی از نکات مهم در انجام براشینگ، تمیز بودن موهاست. به همین دلیل بهتر است قبل از براشینگ،و موها را با شامپو شست. البته برای گرفتن نتیجه بهتر، می توان دوبار موها را با شامپو شست.

 

مرحله دوم

پس از شستن موها باید آن ها را با حوله خشک کرده و خیسی موها را گرفت. البته فراموش نشود که برای داشتن یک براشینگ بی نقص بهتر است کمی موها نم داشته باشند.

 

مرحله سوم

برای جلوگیری از دو شاخه شدن و یا آسیب موها می توان از کاندیشنرهای تقویتی روی موها استفاده کرد تا احتمال آسیب دیدن موها کمتر شود.

 

 

 

 

مرحله چهارم

پس از آن نوبت به تقسیم بندی موها می رسد. فراموش نکنید که تقسیم بندی به شما کمک می کند تا روی هر دسته از مو بهتر تمرکز کرده و نتیجه بهتری به دست آورید. برای تقسیم بندی نیز می توانید موها را به صورت دو دسته در دو طرف سر در آورید.

 

مرحله پنجم

برای بهتر ماندن موها در جای خود می توانید آن ها را پیچیده و با گیره ری سر جمع کنید.

 

مرحله ششم

دسته ای از موها را جدا کرده و  با کمک سشوار و انگشتان دست کمی از خیسی موها را بگیرید.

 

مرحله هفتم

در این جا می توانید روی دسته ای از مو که می خواهید آن را صاف کنید از ژل محافظ در برابر حرارت استفاده کرده و سپس دسته موی مورد نظر را برای خشک کردن و حالت دادن دور برس بپیچانید. نکته مهم براشینگ، خشک کردن کلی موها و سپس استفاده از ژل و حالت دادن موها با برس براشینگ است. زیرا ژل، وز مو را از بین برده و به ماندگاری حالت موها کمک می کند.

 

 

 

 

مرحله هشتم

برای براشینگ موها انواع برس های مختلفی وجود دارد. اما یکی از برس های مناسب برای این کار برس های سرامیکی هستند که حرارت سشوار از آن ها گذشته و کوتیکل موها را ثابت نگه می دارند.

 

مرحله نهم

پس از این که قسمت پشتی موها را سشوار کشیدید، آن ها را در یک بیگودی بزرگ پیچیده و در پشت سر قرار دهید تا هم حالت خود را حفظ کنند و هم خنک شوند.

 

مرحله دهم

در این مرحله باید هر دسته موهای اطراف سر را به دو دسته موی دیگر تقسیم کرده و هر قسمت را با گیره روی سر جمع کرده و بست.

 

مرحله یازدهم

سپس ژل زدن و حالت دادن مو روی هر دسته مو تکرار شده و تا جایی این کار تکرار شود تا مو صاف و خوش حالت شود. پس از حالت دادن به هر دسته مو نیز بهتر است آن را بیگودی پیچ کرده و جمع کنید.

 

 

 

 

مرحله دوازدهم

پس از تمام کردن موهای کنار و پشت سر، قسمت های بالایی و جلویی موها را نیز باز کرده و هر کدام را به روش گفته شده سشوار کنید. در صورتی که می خواهید حالت بهتری به موها دهید، می توانید قبل از خشک کردن سطحی که با انگشت ها انجام می دهید، ژل را بزنید تا موها مدت زمان بیشتری حالت خود را حفظ کنند. دقت داشته باشید که موها را از کنار صورت به عقب سشوار کنید تا روی صورت نیفتند.

 

مرحله سیزدهم

پس از سشوار کردن موها می توانید از اسپری تثبیت کننده روی هر بیگودی استفاده کنید.

 

مرحله چهاردهم

یکی پس از دیگری دسته های مو را از داخل بیگودی ها در آورده و با استفاده از یک بابلیس 5/2 یا 3 سانتی آن ها را کمی فر کنید.

 

 

 

 

مرحله پانزدهم

دقت داشته باشید که انتهای هر دسته مو را فر نکنید.

 

مرحله شانزدهم

پس از اتمام کار انگشتان خود را در فرها فرو کرده و تا جایی این کار را ادامه دهید تا موها حالت داشته باشند. سپس از اسپری تثبیت کننده و یا اسپری ضد رطوبت روی موها استفاده کنید تا براشینگ شما ماندگارتر شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: