یکشنبه 08 مرداد 1396 - 15:42:01

کرم لایه بردار

کرم لایه بردار خوب

کرم لایه بردار صورت

 

جهت لایه برداری ملایم پوست، چه روشهایی میتوان انتخاب کرد؟

یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده  کرم لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید نام دارد که از موادی مثل نیشکر، مرکبات، انگور و شیر استخراج می شود. علت استفاده از حمام شیر هم که هزاران سال پیش در مصر باستان در طبقه اشراف طرفدار داشته است همین اثر لایه برداری آن بوده است. غلظت های بالای آلفا هیدروکسی اسید حتی امروز نیز در مطبها برای پیلینگ یا لایه برداری سریع استفاده می شود اما آنچه ما امروز به آن می پردازیم کرم لایه برداریست که با غلظت های پایین از هر داروخانه ای قابل تهیه است.

کرم لایه بردار با نفوذ به لایه چسبناک چربی بین سلول های بسیار سطحی پوست باعث می شوند تا آنها راحت تر و سریعتر از سطح پوست جدا شوند و همچنین باعث بهتر شدن جریان خون در پوست نیز می گردند. به این ترتیب کرم لایه بردار نه تنها باعث شفاف شدن پوست می گردند بلکه سبب بهتر شدن یا محو شدن چروکهای سطحی پوست خصوصا در مراحل اولیه نیز می شوند.

همچنینکرم لایه بردار در کمرنگ نمودن لک های پوستی خصوصا وقتی به همراه یک کرم ضد لک تجویز می شوند، بسیار موثر است. تاثیر کرم لایه بردار در درمان لک ها به گونه ای بوده است که امروز بسیاری از کرم های ضد لک، دارای ترکیبات لایه بردار نیز می باشند. مشاهده نتیجه اثر خوب کرم های لایه بردار معمولا پس از چند ماه استفاده صورت می پذیرد. پس صبر شما در استمرار مصرف کرم لایه بردار بسیار حائز اهمیت می باشد. کرم لایه بردار اثر بخشی خود را دارد و هرگز جایگزین سایر کرم ها با اثرات متفاوت مثل ضدآفتاب ها و مرطوب کننده ها نخواهند بود.


جهت لایه برداری ملایم و روزانه پوست خود، از دستگاه فیس براش، استفاده نمائید .

⁠ محلول شستشوی پوستی که همیشه استفاده میکنید را روی براش بریزین و در کمتر از یک دقیقه کل صورتتون را ده برابر موثرتر از شستشوی دستی بشورید و پاکسازی کنید.


فیس براش کیوت اسکین راز پوست زیبای من

 

بهترین دستگاه پاکسازی پوست 

 پاکسازی پوست

روش استفاده از دستگاه فیس براش

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: