پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 10:14:00

انواع حالت دهنده مو

حالت دادن به موها

بهترین حالت دهنده مو

حالت دهنده مو

 

انواع حالت دهنده مو

 

 اکثر خانم ها برای مناسبت ها و مهمانی های مختلف برای داشتن ظاهر زیبا و برازنده از مدل های مختلف شینیون استفاده می کنند. گاهی برای ماندگاری مدل موها باید از حالت دهنده های مناسب مو استفاده کرد . به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به معرفی انواع حالت دهنده مو پرداخته شده است.

 

معرفی انواع حالت دهنده مو

 

سرم مو


سرم مو نوعی حالت دهنده مو است که معمولا برای براق  کردن موها استفاده می شود. قبل از سرم زدن، موهایتان را به صورت عادی بشویید. برای آبکشی موها از آب سرد استفاده کنید تا موهایتان براق تر شوند. 4 الی 5 قطره سرم را کف دستتان بریزید و به موها بمالید. اجازه دهید موها به صورت طبیعی خشک شوند و از سشوار استفاده نکنید. سرم مو برای حجیم نشان دادن مو اثری ندارند و فقط بر درخشندگی و شادابی موها موثر هستند. مصرف بیش از حد سرم می تواند موجب چرب شدن مو شود. همچنین به هنگام حالت دهی موها هم می توانید از سرم مو استفاده کنید.

 

 

حالت دهنده موهای فر

حالت دادن مو با موس

 

 موس مو

 

موس مو یک حالت دهنده مو است که حالت کف مانند دارد. مزیت استفاده از موس مو، طبیعی بودن و زیبایی و حجیم تر کردن موها است. سعی کنید در انتخاب موس موی متناسب با جنس موهایتان اشتباه نکنید. فرمول موس مو به گونه ای طراحی شده است که برای تمام موها، موهای فر، خشک، ضخیم و آسیب دیده مناسب است. مزیت دیگر موس مو تمدید چند باره آن در طول روز است. موس مو را می توانید در طول روز با پاشیدن چند قطره آب به مو، تمدید کنید.
 حجم موهایتان را می توانید تنظیم کنید. با حرکات دست و اعمال موس مو به ریشه ها، می توانید بخش های دلخواهی از موهایتان را حجیم کنید. برای نتیجه گیری بهتر، حتما دستورالعمل آن را مطالعه کنید. شما با کمک موس مو می توانید انواع مدل موها را برای یک روز کامل داشته باشید.


نحوه استفاده از موس مو

 

ابتدا موس مو را خوب تکان دهید و بعد به صورت عمودی آن را نگه دارید. مقداری از آن را کف دستتان بریزید و به آرامی موهایتان را شکل دهید. بهتر است تکه های نازکی از مو را انتخاب کرده و موس مو را داخل آن ها پخش کنید و از آغشته شدن کل موها با موس مو مطمئن شوید. اگر می خواهید اثر موس مویتان از بین نرود، می توانید بعد از موسمو زدن، موها را خشک کنید تا موها در همان حالت بمانند.
 

 واکس مو


ممکن است فکر کنید واکس مو یک محصول قدیمی و بی استفاده است، اما واکس مو، یک حالت دهنده مو با اثر انعطاف پذیری  بسیار کارامد است. واکس مو معمولا به صورت پماد یا خمیری است.


نحوه استفاده از واکس مو


کمی از واکس را کف دستتان بمالید و با مالیدن دست ها به هم، آن را گرم کنید و با آن موهایتان را ماساژ دهید. با کمک انگشتانتان قسمت هایی از موها را انتخاب کرده و به واکس آغشته کنید. واکس مو برای موهای کوتاه و تا سر شانه بسیار مناسب اند. بهتر است برای از بین بردن اثر واکس مو، از شامپوهای نرم کننده استفاده کنید.

 

 ژل مو


ژل مو جزء یکی از محبوب ترین و فراوان ترین محصولات آرایشی است. البته انتخاب ژلی مناسب متناسب با جنس موبسیار مهم است.


نحوه کار با ژل مو


ابتدا بعد از حمام، موهایتان را خشک کنید. کمی از ژل را بردارید و کف دستتان بمالید. مجددا با مالیدن دست ها به هم، از آغشته شدن تمام انگشتان به ژل مطمئن شوید. حالا ژل را از قسمت ریشه در جهت پایین مو بمالید و به موهایتان حالت دهید. می توانید برای تسریع در حالت دهیمو، از سشوار استفاده کنید.
ژل 
مو برای انواع موها با هر اندازه و جنسی مناسب است. برای تمدید ژل، باید همانند موسموعمل کنید. هر زمان که حس کردید باید ژل موی خود را تمدید کنید، ابتدا کمی آب به موها بزنید و بعد مقداری ژل کف دست ها بمالید و به موها بزنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: