سه شنبه 13 مرداد 1394 - 11:38:24

روش های داشتن یک اپیلاسیون بدون درد

اپیلاسیون

اپیلاسیون بدون درد

 

 

همه خانم هایی که بدن خود را اپیلاسیون کرده اند می دانند که درد آن زیاد است، اما از آنجایی که این روش یکی از بهترین روش های از بین بدن موی بدن بوده و با آن صورت و کل بدن را می توان از موهای زائد خلاص کرد به همین دلیل در اینجا روش هایی برای کاهش درد اپیلاسیون آورده شده است.


مراجعه به یک فرد متخصص
برای شما که می خواهید تجربه یک اپیلاسیون بدون درد را داشته باشید بهتر است که به جای این که خودتان دست به این کار بزنید از یک فرد متخصص کمک بگیرید. اگر شما به متخصصین این کار مراجعه کنید، آن ها تکنیک هایی می دانند که با آن ها درد اپیلاسیون را کاهش داده و به سرعت کار را پایان داده و از پوست شما محافظت می کنند. این افراد می دانند که از چه محصولاتی با چه درجه حرارت استفاده کرده و زمان وکس هر قسمت حداکثر چقدر باید باشد. همچنین آن ها قبل و بعد از اپیلاسیون هم می دانند که باید چه اقداماتی انجام دهید تا پوستی صاف و براق داشته باشید. پس بهتر است به کسی مراجعه کنید که قبل از وکس از کرم بی حس کننده استفاده و درد را کاهش دهد. بسته به میزان مویی که شما می خواهید وکس کنید، زمان اپیلاسیون متفاوت است، اما زمان آن حداکثر نباید بیشتر از 1 ساعت باشد.


اپیلاسیون را بعد از پریود تان انجام دهید
آستانه تحمل درد معمولا تا چند روز بعد از پریود بالاست، پس با توجه به آن وقت اپیلاسیون  بگیرید. البته لازم به ذکر است که هر کس آستانه تحمل خاص خود را دارد. ولی در نظر گرفتن زمانی در ماه که شما کمترین درد را حس می کنید بهترین وقت برای اپیلاسیون است.


آب زیاد بنوشید
خوردن آب باعث می شود که انسان درد کمتری حس کنید پس با خوردن آب زیاد و رطوبت رسانی به لایه خارجی آن، پوست سفت می شود. پس هنگام اپیلاسیون درد کمتری حس کرده و از پوست خود نیز محافظت می کنید. 


قبل از وکس پوست خود را لایه برداری کنید
جدا کردن پوست های مرده از روی پوست و ریشه مو ه پوست کمک کرده و باعث در هنگام اپیلاسیون درد کمتری حس کنید. این کار به شما کمک می کند تا از به وجود آمدن موهای زیر پوستی جلوگیری کرده و در هنگام اپیلاسیون درد کمتری حس کنید، بعد از آن نیز پوستی نرم داشته باشید. زیرا لایه برداری و جدا کردن سلول های مرده پوست، در اپیلاسیون به کندن موهایی که کوتاهند کمک می کند.


از وکس طبیعی استفاده کنید.
همه وکس های اپیلاسیون یکسان نیستند اما وکس های مصنوعی برای پوست مضر بوده و باعث آسیب دیدن و دردناک بودن اپیلاسیون می شوند زیرا این وکس ها پوست را به همراه مو از بدن جدا می کنند. پس از متخصص وکس خود بخواهید که حتما از وکس طبیعی برای اپیلاسیون شما استفاده کند. زیرا وکس طبیعی به گونه ای طراحی شده است که فقط موها را از پوست جدا کند و باعث کنده شدن پوست نشود. روش عملکرد وکس های طبیعی بدین گونه است که این وکس ها پس از قرار گیری بر روی پوست، دور ریشه مو آب شده و آ را از ریشه جدا می کند. وقتی که از ریشه نیز موها را جدا کرد ذزات باقیمانده آن رطوبت لازم را که پوست بعد از اپیلاسیون به آن نیاز دارد، به پوست می رساند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: