چهارشنبه 16 تیر 1395 - 11:06:35

موم اپیلاسیون

انواع موم اپیلاسیون

آموزش اپیلاسیون بدن با موم

اپیلاسیون


اگر از شیو کردن خسته شده و هنوز آمادگی استفاده از لیزر را ندارید می توانید از روش هایی مانند وکس و یا اپیلاسیون استفاده کنید. اما قبل از انجام اپیلاسیون بهتر است اطلاعاتی درمورد انواع موم اپیلاسیون و کاربردهای آن ها پیدا کنید. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته شده و روش مناسب اپیلاسیون برای هر فرد مشخص شده است.

 

تفاوت اپیلاسیون با روش های دیگر


اپیلاسیون یک روش نیمه دائم در از بین بردن موهای زائد است که بین 2 تا 6 هفته دوام داشته و با کندن موها از ریشه، در دیرتر رشد کردن آن ها نقش به سزایی دارد. به علاوه در این روش موها نرم تر و با سرعت کمتری نسبت به شیو کردن رشد می کنند.اما صرف نظر از مزایای اپیلاسیون بزرگ ترین عیب این روش این است که اپیلاسیون دردناک بوده و ممکن است موجب التهاب پوست و به خصوص پوست های حساس شود.به علاوه علائمی چون قرمزی، پف کردن، برآمده شدن پوست و التهاب آن پس از اپیلاسیون امری طبیعی است. این علائم به مرور زمان از بین می روند ولی همین علائم باعث می شود که بسیاری از خانم ها از این روش استفاده نکنند.


برای از بین بردن موها در اپیلاسیون از روش کندن موها استفاده می شود. معمولا موم آن با پارافین و یا موم عسل ساخته می شود که در آن عصاره های مختلفی برای خوش بو شدن و کاهش درد وجود دارد.
 

 

انواع اپیلاسیون

به طور کلی دو نوع اپیلاسیون وجود دارد که یکی به روش موم سرد و دیگری به نام موم گرم شناخته می شوند. در هر دو این روش ها موها از ریشه کنده می شوند اما شباهت این دو روش در همین جا ختم می شود. یکی از مشخص ترین تفاوت های اپیلاسیون سرد و گرم دمای به کار رفته موم بر روی پوست است. اما روش به کارگیری، نحوه کندن مو و تکنیکی که برای این کار به کار می رود نیز در این دو روش متفاوت است.

 

اپیلاسیون سرد

اپیلاسیون سرد


در اپیلاسیون سرد، موم معمولا روی موها زده می شود. سپس پارچه ای روی این موهای زائد قرار گرفته و روی پارچه فشار وارد می شود تا موها به خوبی جذب شده و به آن بچسبند. پس از آن نیز پارچه در خلاف جهت رویش موها به سرعت کشیده شده و موها از ریشه کنده می شوند. این روش به هم ریختگی کمتری نسبت به اپیلاسیون گرم دارد اما تاثیر آن کمتر و کوتاه مدت است. به علاوه در این روش معمولا موهای کمی روی پوست باقی مانده و ممکن است چند بار کندن موها از یک نقطه انجام شود تا پوست صاف و صیقلی گردد.

 

اپیلاسیون گرم


در اپیلاسیون گرم نیز از موم ذوب شده استفاده می شود که ممکن است سرد شود یا نشود. این نوع موم در حالی که هنوز گرم است به صورت نازک تری روی موها قرار می گیرد. سپس هنگامی که موم روی پوست سرد می شود، جذب موها شده و کندن آن ها را ساده تر و بدون درد می کند. این روش بسیار موثر است و در آن حتی موهای 1 میلیمتری هم از بین می روند. به علاوه این روش موها را کاملا از بین برده و نیازی به انجام چند باره آن نیست. اما این روش به هم ریختگی زیادی دارد و حتما باید توسط یک فرد متبحر انجام شود و نمی توان آن را در خانه انجام داد.

 

 

موم اپیلاسیون خشابی زوم آپ

اپیلاسیون گرم

 

چه روشی برای شما مناسب است؟

با توجه به مزایا  و معایب هر کدام از روش های گفته شده مشخص است که اپیلاسیون سرد از آن جایی که نیاز به مهارت کمتری دارد برای کاربرد خانگی مناسب تر است و می توان آن را در هر داروخانه ای تهیه کرد. این در حالیست که اپیلاسیون گرم نیاز به مهارت بیشتری داشته و باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. اما مزیت آن این است که نیاز به کاربرد چندباره نداشته و با یک بار مصرف تمام موهای زائد از بین می روند. به علاوه اپیلاسیون گرم برای کسانی که پوست های حساس تری دارند مناسب تر است.

 

 

انواع موم های خشابی


امروزه موم های خشابی با عصاره های مختلفی روانه بازار شده اند که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، خواص بسیاری برای پوست نیز دارند. در ادامه قصد داریم شما را با این موم ها آشنا کنیم.

موم خشابی عسلی

غنی شده با موم طبیعی عسل و انواع روغن های گیاهی با رنگ عسلی و کاملا طبیعی که خاصیت مرطوب کنندگی بالایی داشته و رطوبت لازم را برای پوست فراهم می کند . دمای پایین آن اجازه استفاده از این محصول را برای افرادی که دارای مشکلات گردش خون می باشند داده است. یکی از بهترین برندهایی که موم عسلی را با بالاترین کیفیت و اصالت روانه بازار می کند، زوم آپ است. وکس های عسلی زوم آپ علاوه بر از بین بردن موهای زائد، پوست را آبرسانی کرده و در ترمیم آن بسیار موثر واقع می شوند.

موم خشابی آلوئه ورا

تهیه شده از روغن های گیاهی از جمله آلوورا که دارای اثرات مرطوب کنندگی و ضد پیری است و مانع خشکی و ترک خوردگی پوست می گردد. یک پیشنهاد خوب برای حذف موهای زائد با ضخامت بالا در مناطق حساس بدن می باشد. اگر به دنبال یک وکس آلوئه ورا خوب می گردید که از بروز التهاب در پوست شما جلوگیری کند، پیشنهاد رژلب به شما برند زوم آپ است. تا زمانی که از موم آلوئه ورا زوم آپ استفاده می کنید، این اطمینان خاطر را خواهید داشت که پوست شما پس از انجام اپیلاسیون، ملتهب نخواهد شد.

موم خشابی زیتونی

موم طبیعی غنی شده از روغن زیتون و اکسید تیتانیوم با فرمولی ویژه که مورد توجه حرفه ای ها می باشد.
آنتی اکسیدان های موجود در این روغن به ترمیم پوست آسیب دیده کمک کرده از طرفی دی اکسید تیتانیوم ماده موثری برای التیام پوستهای آسیب دیده است.

موم خشابی رز

غنی شده از صمغ طبیعی درخت کاج و تیتانیوم دی اکسید که شامل مواد گیاهی مغذی و ویتامینهای D ، E ، A می باشد.
این محصول دارای حداکثر چسبندگی بوده و به راحتی موهای ریز را حذف کرده و دارای خاصیت لایه برداری عالی از پوست همراه با عطری ملایم و دلنشین می باشد.

موم خشابی طلایی

روغن های گیاهی به کار رفته در این محصولات بافتی نرم را ایجاد کرده ، اپیلاسیون راحت و بدون سوزش را میسر می سازد. ترکیب خاص این گروه پس از مصرف سبب درخشندگی و زیبایی پوست می گردد و از این رو مورد علاقه مصرف کنندگان می باشد.

 

موم خشابی نقره ای

ترکیبی متفاوت و موثر که برای حذف موهای ضخیم در مناطق حساس بدن یک پیشنهاد عالی می باشد میزان چسبندگی مناسب این موم ، نرمی و درخشندگی جا مانده از اپیلاسیون آنرا مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است.

 

موم خشابی زغال اکتیو

غنی شده از موم طبیعی و رزین که دارای خواص ترمیمی و آرام بخشی به پوست می باشند. از طرفی زغال اکتیو موجود در این محصول آن را برای مصرف کنندگان متمایز نموده است. زغال موجود در این محصول با لکه برداری از سطح پوست و برداشتن لایه خشک و مرده پوستسبب رشد پوست جدید و درخشان و سفید شدن آن می گردد. خاصیت موم های ذغالی این است که می توان از آن به عنوان اسکراب و لایه بردار پوست نیز استفاده کرد. وکس های ذغالی زوم آپ این قابلیت را دارند که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، سلول های مرده پوست را نیز برطرف کنند.

موم خشابی کاکائو

در این محصول ویژه از پودر کاکائو استفاده گردیده است که غنی از آهن، کلسیم و ویتامین های B1 ، E ، C ، D است که به صورت یک عامل مرطوب کننده برای پوست می باشند. بوی تند کاکائو در هنگام استفاده از این محصول همراه با اپیلاسیون نرم و موثر احساس دلنشینی را به جا خواهد گذاشت.


یکی از برندهای تولید کننده انواع موم های اپیلاسیون که بسیار هم خوب در این حوزه فعالیت می کند، زوم آپ می باشد که انواع موم های خشابی و شمع را روانه بازار کرده است. با خریداری محصولات زوم آپ می توانید تجربه بسیار لذت بخشی را از اپیلاسیون موهای زائد داشته باشید.

 


چنانچه تمایل داشتید از موم های باکیفیت و استاندارد و همچین انواع شمع اصلاح صورت زوم آپ استفاده کنید، فقط کافیست با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید:

 

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: