پنجشنبه 09 مهر 1394 - 12:45:16

ترمیم سایه های پودر شده

 



گاهی سایه، رژ گونه و یا پنکک، به روی زمین افتاده و خرد می شوند و یا به دلیل یک ضربه پودر فشرده آن ها شکسته و خرد می شود. گاهی این اتفاق درست پس از خرید این محصولات می افتد که خود به نوع دیگری ناراحت کننده است. این تجربه برای هر خانمی حداقل یک بار اتفاق افتاده است و برای همه به یک میزان ناراحت کننده است. به خصوص وقتی که محصول خریداری شده نو بوده و حتی پلاستیک روی آن باز نشده باشد.
دلیل ناراحت کننده بودن خرد شدن و پودر شدن سایه این است که وقتی یک پودر فشرده خرد شده و به صورت پودر در آید، اگر کسی بخواهد از آن استفاده کند همه جا پخش می شود پس عملا این پودر غیر قابل استفاده است. زیرا یک پودر فشرده به همان صورت فشرده طراحی شده است و اگر ذرات آن از هم جدا شود در عمل غیر قابل استفاده خواهد بود. از طرفی با توجه به هزینه ای که برای این محصولات شده است، بیرون ریختن آن ها نیز اسراف است. پس به نظر شما چه باید کرد؟
خبر خوب این است که در این مقاله پس از بررسی این مشکل به روش های حل آن نیز پرداخته شده و با یک راهکار ساده می توان در کوتاه ترین زمان ممکن محصول آرایشی خریداری شده خود را نو کرد.
وسایل مورد نیاز
• الکل سفید 70%
• یک پودر فشرده شکسته و پودر شده
• صاف کننده
• دستمال کاغذی
• کیسه پلاستیکی
دستورالعمل

 



1. روی سطح پودری که شکسته شده و می خواهید آن را ترمیم کنید یک پلاستیک بکشید.
2. با استفاده از صاف کننده ای که انتخاب کرده اید و یا هر وسیله دیگری پودر داخل ظرف را کاملا خرد کرده و سپس پلاستیک روی آن را بردارید.
3. یک قطره الکل روی پودر خود ریخته و آن را هم بزنید تا به خوبی در همه جا پخش شده و مانند یک خمیر اسفنجی گردد.
4. با صاف کننده خود سطح روی پودر را صاف کرده و اگر در انجام این کار با مشکل روبرو شدید، آن را داخل الکل فرو کرده و سپس سطح روی پودر خود را صاف کنید.
5. کمی دستمال دور انگشت خود پیچیده و داخل الکل فرو ببرید. سپس اطراف و لبه های سطح پودر خود را تمیز کنید.
6.  بگذارید پودر در طول شب به همین صورت باقی بماند تا الکل به خورد آن رفته و پودرها دوباره به صورت فشرده در بیایند.
نحوه عملکرد
الکل به سرعت تبخیر می شود و این کار باعث می شود که پودر های از هم جدا، جذب یکدیگر شده و به حالت جامد در بیایند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد استفاده از آن ها نباشد. تنها نکته قابل ذکر در این است که باید صبر کنید که الکل کاملا خشک شود، سپس از پودر خود استفاده کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 09 مهر 1394 - 20:24:41
جالبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: