پنجشنبه 07 اردیبهشت 1396 - 09:23:04

روش صحیح اکستنشن مو

اکستنشن مو بصورت طبیعی

نکات مهم در اکستنشن مو

 

ترکیب موها با اکستنشن موهای طبیعی

 

بسیاری از خانم هایی که موهای کوتاه و یا کم پشتی دارند، از اکستنشن مو استفاده می کنند تا موهای خود را بلندتر و جذاب تر نشان دهند. اما استفاده از اکستنشن مو می تواند کمی چالش برانگیز باشد، زیرا گاهی موهای کوتاه با اکستنشن به خوبی در هم ترکیب نشده و منظره زیبایی به وجود نمی آورند. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، روش صحیح اکستنشن مو آموزش داده می شود تا بدون دیده شدن اکستنشن ها،  موها به زیبایی در هم ادغام شوند.

نکته مهم: در صورتی که از ریزش مو رنج برده و یا پوست حساسی دارید، بهتر است قبل از مصرف هر نوع اکستنشن با پزشک متخصص درباره اکستنشن مو مشورت کنید زیرا گاهاً اکستنشن مو باعث بروز حساسیت روی پوست سر و یا ریزش بیشتر موها می شوند.

 

روش صحیح اکستنشن مو

اکستنشن موی طبیعی

 نکته اول اکستشن مو

 

 در اکستنشن مو، برای قرار دادن گیره ها روی سر باید محل مناسبی فراهم کنیم که گیره ها به خوبی در آن جا قرار گرفته و روی موها لیز نخورند. به همین دلیل باید بیس محکم و مناسبی فراهم کرد و سپس گیره ها را روی آن قرار داد. این بیس با پوش دادن موها در نزدیکی ریشه به راحتی به وجود می آید. پس از پوش دادن موها نیز کافی است گیره های دسته موی اکستنشن را به خوبی در بین موها قرار داده و آن ها را به صورت محکمی بست.

 

 نکته دوم اکستشن مو

 

پیدا کردن منطقه ایمن یا Safe Zone  در طبیعی تر نشان دادن اکستنشن مو اهمیت بسیاری دارد. منطقه ایمن به قسمتی از سر گفته می شود که گیره ها به هیچ وجه دیده نمی شوند. برای کسانی که موهای کم پشتی دارند، این منطقه معمولاً در هر قسمتی از سر است که پایین تر از ابروها باشد. بنابراین باید زیر ابروها را در نظر گرفته و یک دایره فرضی در دورتا دور سر کشید و در پایین این قسمت گیره ها را قرار داد.

 

 نکته سوم اکستنشن مو

 

هر فردی دارای حالت موی خاص خود و یا اندازه و شکل سر مخصوص به خود است. بنابراین هرچند که طبق نکته دوم  باید گیره ها زیر ابروها باشند، ولی این موضوع ممکن است برای افراد مختلف تفاوت داشته باشد. بنابراین ابتدا گیره ها را در دایره زیر ابروها که از قبل در نظر گرفته بودید قرار دهید ولی اگر احساس کردید، گیره ها دیده می شوند، محل آن ها را تغییر دهید و جای مناسب گیره ها را پیدا کنید. همچنین دقت داشته باشید که برای کسانی که موی کم پشتی دارند، نباید گیره های اکستنشن را بالای سرشان قرار داد. زیرا در این قسمت موها کم پشت بوده و گیره ها به سادگی دیده می شوند.


 نکته چهارم اکستنشن مو


گاهی اوقات نیازی به استفاده از تعداد زیادی گیره نبوده و این به نوبه خود خیلی هم خوب است. اگر در قرار دادن گیره ها روی سر دچار کمبود جا شده و نمی دانید گیره ها را در کجای سر قرار دهید، می توانید به سادگی از تعداد گیره ها کم کرده و سپس اکستنشن را روی سر قرار دهید. البته دقت داشته باشید که گیره های اکستنشن شما به اندازه بوده و همه جای موها به خوبی روی سر قرار گرفته باشند.

 

 نکته پنجم اکستنشن مو

 

پس از این که گیره ها و دسته های اکستنشن را روی سر قرار دادید، به سرعت متوجه حجم بیشتر و بلندی موها می شوید. اما گاهی اوقات کسانی که از اکستنشن های بلند استفاه می کند با این مشکل برخورد می کنند که موهای پایین تر به صورت واضحی جدا از موهای اصلی دیده می شوند و این خود حالت موها را غیر طبیعی نشان می دهد. برای جلوگیری از این مشکل می توانید به سادگی موهای روی تاج سر را پوش داده و به موها حجم دهید. این کار موها را به گونه ای نشان می دهد که گویی خود به صورت طبیعی پرپشت و بلند هستند.

 

 نکته ششم اکستنشن مو


اگر موهای نازک و کم پشتی دارید، باید از اکستنشن های سبک و زیبایی استفاده کنید. دقت داشته باشید که انتخاب شایسته اکتنشن مو به شما کمک می کند تا موها را طبیعی تر نشان دهید.

 

 نکته هفتم اکستنشن مو

 

اگر موهای طبیعی فرد خود به صورت لایه لایه و لِیِر کوتاه شده باشد، اکستنشن زیباتر دیده می شود. اما اگر کسی بخواهد موهای خود به صورت لیر کوتاه کند، باید ابتدا اکستنشن ها را روی موها قرار داده و سپس آن ها را کوتاه کند تا شکل موها طبیعی تر شود.

 

 نکته هشتم اکستنشن مو

 

درست است که وقتی روی موها اکستنشن قرار می گیرد، موها زیبا دیده می شوند، ولی با حالت دادن به موها و یا حتی فر کردن آن ها می توان آن ها را به شکل جذاب تری نشان داد. به خصوص این که فر کردن موها آن ها را به گونه ای نشان می دهد که گویی در هم ترکیب شده اند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: