دوشنبه 22 شهریور 1395 - 23:36:25

اکستنشن مو گیره ای

10 نکته در خرید اکستنشن های گیره ای

اکستنشن مو با گیره

اکستنشن مو

اکستنشن گیره ای

 

یکی از محبوب ترین انواع اکستنشن مو، اکستنشن گیره ای هستند زیرا این نوع اکستنشن به راحتی روی موها قرار گرفته و به راحتی نیز از روی موها جدا می شوند. به خصوص این که این نوع اکستنشن ها کاملا موقتی هستند و برای یک مناسبت خاص می توان از آن ها استفاده کرده و تنها در چند دقیقه از روی موها برداشت.
استفاده از این نوع اکستنشن نیاز به مهارت خاصی نداشته و هر فرد مبتدی و بی تجربه هم می تواند از این موهای مصنوعی برای آرایش موهای خود استفاده کند. یکی از مزیت های دیگر اکستنشن های موی گیره ای تنوع آن ها در اندازه و رنگ است. به علاوه این نوع اکستنشن ها کم حجم و سبک هستند و قرار دادن آن ها روی موها باعث آسیب رساندن و تضعیف ریشه های سر نمی شود. البته برای کسانی که موهای پرپشت و محکم تری دارند هم اکستنشن های سنگین تر و بلند تری وجود دارد.
میزان اکستنشن هایی که باید روی سر قرار بگیرند به حجم موهای اصلی و درجه سلامت آن ها بستگی دارد. از طرفی قرار دادن اکستنشن به ریشه موها فشار می آورد و به همین دلیل بهتر است از اکستنشن هایی استفاده شود که گیره های کمتر و وزن سبک تری داشته باشند. در صورتی که پس از قرار دادن اکستنشن موها کشیده شده و درد داشتند باید اکستنشن را برداشته و بار دیگر با تعداد گیره های کمتری آن را روی موها قرار داد.

 

در ادامه 10 نکته ارائه شده است که می توان از آن ها برای پیدا کردن یک اکستنشن مناسب استفاده کرد:


1. تار و پود اکستنشن باید قوی بوده و موهای متصل به آن ریزش نداشته باشند. البته تار موهای هر اکستنشن هنگام شانه کردن و حالت دادن موها کمی می ریزند. برای تست این موضوع می توانید انگشتان خود را داخل موها فرو برده و کیفیت اکستنشن را بررسی کنید.
2. گیره ها باید از جنس فولاد ضد زنگ باشند. زیرا این نوع فلز با گذشت زمان و با شستشوی اکستنشن زنگ نمی زند.
3. تمام گیره های باید در یک اندازه و به یک رنگ باشند تا پس از قرار گرفتن بر روی موها دیده نشوند. به علاوه یک کش کوچک هم باید در قسمت داخلی گیره ها وجود داشته باشد تا پس از قرار دادن اکستنشن داخل موها گیره ها بیرون نزنند.
4. سر موهای اکستنشن باید باریک بوده و به راحتی خم شود. به علاوه تراکم موها هم باید زیاد باشد تا  حجم موها پس از قرارگیری اکستنشن بیشتر دیده شود.
5. دو سر اکستنشن باید در دو طرف سر به خوبی قرار بگیرند به گونه ای که موهای ریز، از آن ها بیرون نزند.
6. همیشه در انتخاب اکستنشن باید از موهای کاملا طبیعی استفاده شود تا به خوبی با موهای اصلی فرد ترکیب شده و حالت مصنوعی نداشته باشند. به علاوه موهای طبیعی با حرارت دادن دچار مشکل نخواهند شد، این در حالی است که موهای مصنوعی را نمی توان با وسایل حرارتی حالت داد.
7. همیشه باید دقت شود که موها بیش از اندازه براق و مصنوعی به نظر نرسیده و با موهای اصلی فرد به خوبی ادغام شوند.
8. به طور کلی دو نوع اکستنشن گیره ای وجود دارد که در یکی اندازه موها یکسان و در دیگری موها اندازه های متفاوتی دارند. بسیاری ترجیح می دهند که از اکستنشن هایی استفاده کنند که اندازه موها در آن ها یکسان است ولی این انتخاب به سلیقه فرد بستگی دارد.
9. در انتخاب اکستنشن باید به نوع آن دقت کرده و توجه شود که موهای اکستنشن گره نیفتند.
10. در صورتی که فردی خود موهای کم پشتی داشته باشد بهتر است از اکستنشن ها و گیره های سبک تری استفاده کرده و اگر کسی موهای پر پشت  و محکمی داشته باشد می تواند از اکستنشن های با گیره های بیشتر هم استفاده کند.

 

نمونه ای از اکستنشن گیره ای

اکستنشن مو

 

 

ویدئو اکستنشن مو

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: