پنجشنبه 12 اسفند 1395 - 10:31:54

آموزش اکستنشن مژه

مراحل آموزش اکستنشن مژه 
اکستنشن مژه ترکیبی

 کاشت مژه  تارتار

 

ضرورت مهارت فرد اکستنشن کار 


داشتن مهارت و دانش در انجام هر کاری باعث بهتر انجام دادن آن کار می شود، به علاوه مهارت بیشتر به کسب اعتماد بیشتر کمک کرده و رضایت افراد را جلب می کند. یکی از کارهایی که داشتن مهارت در آن اهمیت دارد، اکستنشن به خصوص اکستنشن مژه است. اکستنشن مژه ، کاری بسیار حساس است زیرا چشم ها قسمت های بسیار حساسی از بدن هستند. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به  آموزش اکستنشن مژه و روش های صحیح آن پرداختیم.

 

آموزش اکستنشن مژه 

اکستنشن مژه طبیعی

 

مراحل آموزش اکستنشن مژه

 

گام 1: زیر چشم بر چسب بزنید


هنگامی که زیر چشم ها را با برچسب یا ژل مخصوص می پوشانید، احتیاط کنید که برچسب به چشم خیلی نزدیک نباشد. برچسب باید دقیقا بالای مژه های بالا قرار گیرد، با فاصله ی 3 تا 4 میلی متری از خط مژه پایینی. پلک چشم را چک کنید تا به هم نچسبیده باشد.

 

گام 2: اکستنشن را انتخاب کنید


همیشه از سه نوع اکستنشن با طول های مختلف در رنج 6 تا 14 میلی متر استفاده کنید. بهتر است برای قسمت داخلی گوشه های چشم از اکستنشن 8 میلی متری استفاده کنید تا ظاهری دلقک مانند پیدا نکنید. برای داشتن خط مژه ای قطور و زیبا، بهتر است میان مژه ها از اکستنشن 8 میلی متری استفاده کنید. دقت کنید که فاصله مژه ها و اندازه آن ها باید طبیعی باشد، در غیر این صورت مژه ها فرم بدی می گیرند. برای داشتن چهره ای بسیار زیبا و عاشقانه از اکستنشن 0.25 میلی متری فر استفاده کنید. این اندازه اکستنشن مژه بسیار طبیعی است.

 

گام 3: بلند کردن اکستنشن مژه


برای بلند کردن اکستنشن مژه حتما از پدهای وینیل که مختص این کار ساخته شده اند، استفاده کنید. همان طور که می دانید اکستنشن مژه به کمک موچین انجام می شود. پس باید مژه ها در زاویه 90 درجه باشند تا کار با موچین سریع تر و بهتر انجام شود.

 

گام 4: کندن چسب 


وقتی مژه ها را با کمک انتهای باریک شان می گیرید، چسب های آن را بکنید و مطمئن شوید چسبی باقی نمانده است.

 

گام 5: جدا کردن مژه های اصلی از مژه های اکستنشن شده


با کمک موچین های دارای انحنا باید مژه های طبیعی تان را جدا کنید. هنگامی که با موچین انتهای نازک مژه اکستنشن شده را نگه می دارید، طوری مژه ها را بچسبانید که لا به لای مژه های اصلی قرار گیرند.

 

گام 6: تنظیم اکستنشن مژه


بعد از جای گذاری اکستنشن مژه در میان مژه های طبیعی با کمک چسب مخصوص و پوشاننده، باید فاصله مژه های اکستنشن شده را از پلک چشم به اندازه ی 1 تا 2/1 میلی متر تنظیم کنید. بعد از آن مژه ها را به حالت طبیعی در بیاورید تا ظاهری مصنوعی نداشته باشید.
مژه های اکستنشن شده باید همانند مژه های اصلی شما در بالا باشند و حالت افتادگی نداشته باشند. وقتی مژه ها بد تنظیم شده باشند و در جای مناسب نباشند، موجب سنگینی پلک و خسته شدن چشم می شوند. بعد از اینکه اکستنشن مژه را انجام دادید اصلا به آن دست نزنید. اکستنشن مژه بر خلاف مژه مصنوعی باید پر و طبیعی باشد. باید این کار را تا زمانی انجام دهید که تفکیک مژه اصلی از مژه اکستنشن شده مشکل باشد.

 

گام 7: جدا کردن مژه ها 


احتیاط کنید که طریقه جای گذاری اکستنشن در میان مژه های اصلی خیلی مهم است. اکستنشن مژه باید طوری انجام شود که مژه ها به هم گیر نکنند و اگر مژه ها در هم فرو رفتند یا گیر کردند، از موچین کمک بگیرید. استفاده از دست برای جدا کردن آن ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در نظر داشته باشید که جدا کردن مژه ها باید به صورت افقی باشد. این کا را تنها به هنگام خشک شدن کامل چسب انجام دهید. هیچ گاه مژه ها را در جهت عمودی نکشید. مرحله جدا سازی را تا زمانی انجام دهید که مژه ها سر جای خود قرار گیرند.

 

گام 8: خشک شدن اکستنشن


در گام آخر زمانی که مژه های طبیعی از مژه های اکستنشن شده در فواصل معین و زیبا قرار گرفتند، موقع آن رسیده که به مژه ها زمان دهیم تا خشک شوند. برای از بین بردن تاری چشم از آب مقطر استفاده کنید و مجددا 3 دقیقه زمان دهید تا مژه ها خشک شوند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: