دوشنبه 28 شهریور 1401 - 10:02:40

لیفتینگ مژه

نحوه لیفتینگ مژه

لیفتینگ مژه طبیعی

لیفت مژه

 

لیفتینگ مژه چیست

استفاده از اکستنشن های مژه و مژه های مصنوعی در بین بسیاری از خانم ها محبوبیت دارد. لیفتینگ مژه یک روش بسیار ساده است می تواند همان زیبایی مژه های با اکستنشن های گران قیمت را به وجود آورد، بدون این که به چشم و مژه ها آسیب برساند. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به نحوه لیفتینگ مژه پرداخته می شود.

 

 

لیفتینگ مژه با پَد سیلیکونی 

لیفتینگ مژه یا  فر دادن مژه ها از قدیم در بین خانم ها رواج داشته و امروزه نیز با معرفی پَد های مختلف سیلیکونی این نوع فر دادن مژه ها، بار دیگر محبوبیت پیدا کرده است. در این روش، مژه ها از ریشه فر خورده و در عین جذابیت به گونه ای به نظر می رسند که گویی خود به خود این فر را داشته اند. این روش تصور مژه های بلندی را در صورت هر فرد به وجود آورده و چشم ها را بازتر نشان می دهد.

 

 

مراحل لیفتینگ مژه

داشتن مژه های بلند و فر خورده به زیبایی چشم ها می افزاید. نحوه انجام این لیفتینگ مژه در زیر توضیح داده می شود. هر فرد با توجه به اندازه و بلندی مژه هایش باید از پَد و محلول مورد نیاز برای لیفتینگ مژه استفاده کند.
پس از آن انتخاب پد و محلول مناسب، محلول به مژه ها مالیده شده و پد سیلیکونی روی مژه ها قرار می گیرد. ممکن است این کار حس سوزش یا خارش برای بعضی از افراد به وجود آورد که نیازی به نگرانی در مورد آن نیست.

 

زمان مورد نیاز برای لیفتینگ مژه

کل زمان این پروسه بیشتر از 30 دقیقه طول نمی کشد و بسته به نوع سالنی که این خدمات را انجام می دهد، هزینه لیفتینگ مژه متفاوت است.
پس از اتمام لیفتینگ مژه ، مژه ها بسیار طبیعی به نظر میرسند. به علاوه لیفتینگ مژه از اکستنشن بهتر است چون آسیب دیدگی کمتری نسبت به اکستنشن دارد.

 

ماندگاری لیفتینگ مژه

لیفتینگ مژه ماندگاری بالایی داشته و مژه ها بین 6 تا 8 هفته پس از انجام آن، حالت فر خود را حفظ می کنند. البته پس از این مدت زمان، مژه ها کمک کم فر خود را از دست داده و به حالت طبیعی خود بر می گردند.

 

 

 خانم لیلا نعمتی متخصص قرینه سازی و اصلاح ابرو در شمال تهران زعفرانیه


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: