پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 12:14:45

جلوگیری از وزشدن مو با کاندیشنر

ساخت کاندیشنر طبیعی مو
حفظ رطوبت مو در برابر حرارت 

کاندیشنر طبیعی مو

کاندیشنر های مختفی در بازار وجود دارند که همگی شیمیایی هستند و در عین داشتن مزایا، آسیب هایی هم به موها وارد می کنند. همچنین کسانی که از سشوار و اتو مو به میزان زیادی استفاده می کنند، باید برای حفظ سلامت مو، از محافظ های حرارت کمک گیرند که برای این کار هم محصولات متنوعی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب،  به موضوع  جلوگیری از وزشدن  مو با کاندیشنر پرداخته شده است.

 

مزایای استفاده از روغن آرگان در کاندیشنر مو

روغن آرگان سرشار از ویتامین E، امگا3 و6 و اسیدهای چرب است و با داشتن آنتی اکسیدان به آبرسانی بهتر موها و محافظت آن ها کمک می کند. این روغن به جذب رطوبت و حفظ آن کمک کرده و با آبرسانی مو، آن را درخشان و نرم می کند. در بین کسانی که از روغن های مختلف برای سلامت خود استفاده می کنند، به روغن آرگان "طلای مایع" هم می گویند که علت آن خواص و کاربرد بالای این روغن است.
طبق تحقیقاتی که روی این روغن انجام شده، روغن آرگان یک محافظ قوی در برابر حرارت است و می تواند از موها حتی تا دمای 360 درجه اتو موها و یا سشوار محافظت کند. روغن آرگان نه تنها از موها محافظت می کند؛ بلکه از داخل مو، آن را تقویت کرده و سلامت آن را در برابر حرارت تضمین می کند.

 

جلوگیری از وز شدن مو

 


ساخت کاندیشنر طبیعی مو  با روغن آرگان

برای ساخت این کاندیشنر، باید از 140 گرم روغن آرگان استفاده کنید. البته در صورتی که روغن آرگان در دسترستان نبود، روغن آووکادو نیز برای این کار قابل استفاده است. اسپری مخصوص روغن نیز برای زدن روغن روی موها ضروری است.

 

نحوه استفاده کاندیشنر و محافظ حرارت مو با روغن آرگان

برای این که ازکاندیشنر روغن آرگان ستفاده کنید، بهتر است ابتدا کمی موها را نم دار کنید تا رطوبت موجود در موها حفظ شود. البته روی موهای خشک هم می توان از این روغن استفاده کرد و مشکلی ندارد. داخل ظرف اسپری روغن خود را پر از روغن آرگان کرده و آن را به آرامی روی موها اسپری کنید. میزان این اسپری باید با توجه به خشکی موها و وضعیت سلامت آن ها باشد. ولی بهتر است برای شروع تنها کمی روغن روی موها اسپری کنید. پس از این که روغن ارگان را روی موها زدید، چندین بار موها را شانه کنید تا روغن بهتر در سطح موها پخش شود. موها را با سشوار خشک کرده و سپس حالت دهید.

 

ماندگاری کاندیشنر مو

کاندیشنر روغن آرگان را می توان تا 2 سال نگه داشت ولی برای نگهداری آن باید از ظرفی کمک گرفت که در دمای اتاق قرار داشته و باز نشود. در صورتی که در ظرف حاوی این روغن باز باشد، عمر آن به یک سال کاهش می یابد. همچنین باید ظرف حاوی این روغن را دور از آفتاب نگه داشت.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 18 فروردین 1397 - 22:24:15
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: