یکشنبه 21 تیر 1394 - 23:43:21

چگونه با زیرسازی گونه هایی برجسته، بینی کوچک و چشم های جذاب تری داشته باشیم

 

همه ما گونه های زیبا، چشمان جذاب و لب های برآمده هنرپیشگان را تحسین می کنیم، اما جالب است بدانید که بسیاری از این زیبایی ها هنر آرایشگران و متخصصین زیبایی است. شما هم می توانید با رعایت نکات آرایشی و زیرسازی چهره جذاب تری داشته باشید. چرا که زیرسازی از آنچه که به نظر می رسد ساده تر است. در اینجا به چند نکته زیرسازی می پردازیم:

کرم برنزه=بهترین دوست شما:

نیازی نیست تا شما رنگ های مختلفی برای زیر سازی بخرید، بلکه کافیست یک کرم پودریا پودر برنزه داشته باشید. اگرچه برای تاثیر بیشتر کرم آن بهتر است. همچنین استفاده از سایه مناسب نیزبه زیبایی چهره شما کمک می کند.

انتخاب بهترین رنگ:

انتخاب بهترین رنگ برنزه به شما در داشتن ظاهری طبیعی تر کمک می کند پس در انتخاب آن باید دقت کافی را داشته باشید. معمولا توصیه می شود که کرم برنز شما 1 یا 2 درجه تیره تر از رنگ پوستتان باشد. از کرمی استفاده کنید که خیلی نارنجی یا خیلی تیره نباشد.

استفاده از وسایل مناسب:

اگر شما از پودر برنزه استفاده می کنید، بهتر است از فرچه های مناسب استفاده کنید. مثلا از فرچه صاف یا زاویه دارمی تونید استفاده کنید تا به گونه هایتان برجستگی دلخواه را بدهید. اگر برای زیر سازی از یک کرم پودر استفاده می کنید، اسفنج یا پد مناسب آرایشی را تهیه کنید. برای کاهش هزینه نیز می توانید از انگشتانتان برای همسان سازی آرایش روی پوستتان استفاده کنید.

آماده برای شروع:

وقتی که شما تمام وسایل و محصولات لازم برای شروع کار را داشته باشید، آماده زیرسازی هستید. پودر یا کرم برنزه را به نقاطی از صورت که خورشید از همه بیشتر به آن ها می تابد بمالید. این قسمت ها شامل بینی، استخوان گونه، خط فک و اطراف پیشانی می شود.  سعی کنید از برنزه تیره استفاده نکنید تا این قسمت ها خیلی تیره به نظر برسند. تیره ترین قسمت صورت باید از خط رویش مو تا گونه ها باشد. پس از انجام این قسمت ها زیر گونه ها تا گوش را با پودر روشن زیرسازی کنید. به خاطر داشته باشید که هرچه کمتر از این مواد استفاده کنید بهتر است.

سایه زدن:

سایه زدن نیز در انجام زیرسازی حائز اهمیت است. با استفاده از فرچه سایه ها را از بالا به پایین و از پایین به بالا روی گونه ها، مرکز چانه، روی بینی و استخوان ابرویتان بزنید.

شکل صورت خود را بشناسید:

دقت کنید که قوعد زیرسازی برای هر نوع صورتی متفاوت است. در بعضی از صورت ها باید گونه ها را به داخل دهان مکیده و سپس روی آن ها عملیات زیرسازی را انجام دهید.

تلفیق:

وقتی کرم یا پودر برنزه خود را به نواحی در معرض آفتاب زدید، وقت آن است که همه رنگ ها را با هم درآمیزید. این مرحله اهمیت ویژه ای دارد زیرا باعث می شود که آرایش شما طبیعی تر به نظر برسد. توجه کنید که مقداری از زیر سازی خود را از روی خط فک به گردن نیز بزنید تا هماهنگ تر به نظر برسند.

از رژگونه مناسب استفاده کنید:

اگرچه استفاده از رژگونه همیشه ضروری نیست، اما استفاده از آن به داشتن گونه هایی برجسته کمک می کند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی استفاده کنید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: