جمعه 10 بهمن 1399 - 23:25:14

آرایش ساده عروس

 

 

مراحل آرایش عروس ملایم

آموزش مرحله به مرحله آرایش عروس طبیعی

 

آرایش ساده عروس

 

 

 

آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

زیرساز آرایش ساده عروس

محصولات مراقبت پوستی آرایش ساده عروس

کانتور آرایش ساده عروس

طراحی ابرو آرایش ساده عروس

برنزر و هایلایتر آرایش ساده عروس

آرایش لب عروس

 

 

 

برخلاف گذشته، امروزه بیشتر سبک آرایش ساده عروس ترند است. اغلب رنگ های به کار رفته در میکاپ عروس، روشن و نچرال هستند و چهره زیبا و طبیعی را رقم می زنند. در ادامه این آیتم از سایت رژلب، آموزش آرایش ساده عروس را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.


زیرساز آرایش ساده عروس


در مرحله اول از زیرساز آرایش ساده عروس باید زیرساز آرایش چشم انجام دهیم. ابتدا از کانسیلر مک استفاده کرده و کل نواحی پشت پلک را با آن می پوشانیم. سپس از یک سایه چشم روشن و متناسب با تناژ پوست استفاده کرده و کل پلک را پوشش می دهیم. استفاده از سایه چشم روشن به خشک شدن زیرساز آرایش چشم کمک کرده و باعث می شود سایه چشم عروس پس از مدتی چروک به نظر نرسد.

 

آرایش ساده عروس


در مرحله بعد از سایه چشم قهوه ای ملایم استفاده می کنیم و با استفاده از براش متوسط آن را روی گوشه های خارجی پلک پیاده سازی می کنیم. براش را باید با حرکات دورانی روی گوشه پلک بزنیم تا سایه چشم به خوبی فید شود. برای کشیدن خط چشم از قلموی مخصوص و خط چشم ژلی استفاده کردیم. متناسب با فرم چشم ها می توانید دنباله خط چشم را کمی امتداد دهید.

 

آرایش ساده عروس

 


در ادامه آرایش ساده عروس از مداد چشم تیره برای گوشه های خارجی پلک پایین استفاده می کنیم. لثه های داخلی چشم را نیز می توان از مداد روشن استفاده کرد. این کار باعث می شود چشم ها بزرگ تر و درخشان تر به نظر برسند. در مرحله بعد، مژه ها را ریمل می زنیم تا برای قرار دادن مژه مصنوعی آماده شوند. سپس مقداری چسب پشت خط مژه مصنوعی می ریزیم و آن را با انگشتان یا با استفاده از یک پنس روی مژه ها می چسبانیم. چند دقیقه صبر کنید تا چسب مژه مصنوعی کاملا خشک و روی مژه ها فیکس شود. می توان دوباره مقداری ریمل روی مژه ها زد تا حالت آن طبیعی تر جلوه کند.

 

آرایش ساده عروس


محصولات مراقبت پوستی آرایش ساده عروس


پس از این که آرایش چشم عروس را به اتمام رساندیم، نوبت به زیرساز آرایش صورت می رسد. ابتدا از یک آبرسان برای زیر پلک ها استفاده می کنیم. این کار باعث می شود آرایش ساده عروس پس از مدتی خشک و پر از خطوط به نظر نرسد. اگر پوست مراجعه کننده از نوع خشک است، می توانید آبرسان را در تمامی نواحی پوست به کار ببرید. کمی صبر کنید تا آبرسان کاملا جذب پوست شود. سپس فوندیشن متناسب با نوع و رنگ پوست را به کار ببرید. می توانید از یک براش مخصوص فوندیشن برای فید کردن کرم پودر به کار ببرید. پس از این که تمام نواحی پوست صورت، گوش و گردن را کرم پودر زدید، نوبت به زدن کانسیلر زیر چشم می رسد. کانسیلر را با استفاده از براش مخصوص زیر پلک بزنید و اطراف تیغه های بینی را نیز به آن آغشته کنید. سپس از سایز کوچک بیوتی بلندر برای فید کردن آن استفاده کنید.

 

آرایش ساده عروس

 


کانتور آرایش ساده عروس


کانتور آرایش ساده عروس را باید متناسب با فرم چهره وی انجام دهید. اما یک قانون کلی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. یک خط روی استخوان گونه، اطراف پیشانی، زیر چانه و اطراف تیغه های بینی بکشید و سپس با استفاده از یک براش تمیز آن را فید کنید.
در مرحله بعد از پودر فیکس روی نواحی زیر چشم، زیر گونه، قسمت میانی پیشانی و چانه و همچنین اطراف تیغه های بینی استفاده می کنیم. از آنجایی که پودر فیکس نیاز دارد چند دقیقه روی پوست بماند، نیازی نیست الان آن را فید کنید. می توانید به طراحی ابروها بپردازید و سپس اقدام به فید کردن پودر فیکس ها کنید.

 

آرایش ساده عروس


طراحی ابرو آرایش ساده عروس


در آرایش ساده عروس سعی کنید طراحی ابروها را طبیعی و متناسب با چهره انجام دهید. می توانید از یک سایه ابرو پودری برای پررنگ تر شدن تارهای ابرو استفاده کنید. سایه ابرو را با استفاده از یک براش سر تخت روی ابروها بکشید. در صورت نیاز می توانید از مداد ابرو برای پر کردن نواحی خالی استفاده کنید. سپس می توانید با استفاده از براش متوسط، پودر فیکس را از روی صورت فید کنید.

 

آرایش ساده عروس

 


برنزر و هایلایتر آرایش ساده عروس


در این مرحله می توانید از برنزر روی گونه ها و اطراف شقیقه ها استفاده کنید. از هایلایتر نیز می توانید برای روی گونه ها، نوک بینی، بالای لب، زیر استخوان ابرو و گوشه های پلک استفاده می کنیم.

 

آرایش ساده عروس


آرایش لب عروس


برای آرایش لب عروس ابتدا باید خط لب بزنیم. خط لب را متناسب با رنگ رژلب انتخاب کنید. رژلب را نیز می توانید با استفاده از قلموی مخصوص روی لب ها بزنید. در نهایت با استفاده از اسپری فیکساتور، آرایش ساده عروس را تثبیت کنید.

 

آرایش ساده عروس

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: